شرکت آویژه در

جک درب پارکینگ هیدرولیک

جک درب پارکینگ هیدرولیک

جهت دسترسی سریع تر به محتوای صفحه می توانید از فهرست زیر استفاده کنید.

فهرست مقاله

زمان مطالعه: 5 دقیقه

جک درب پارکینگ هیدرولیک چه کاربردی دارد؟

جک درب پارکینگ هیدرولیک که یک به نوعی جک روغنی نیز می باشد از یک سری قطعات تشکیل شده که در داخل روغن عمل می کنند که به دلیل استهلاک کم ، توانایی جابه جایی و انتقال بالایی دارند و می توانند برای کارکرد های طولانی مدت مورد استفاده قرار گیرند. عموما مکانیزم جک هیدرولیکی به این شکل هست که یک پمپ روغن با ایجاد فشار روغن باعث ایجاد حرکت پیستون می گردد و می تواند در جهت کارکرد های مختلف مورد استفاده قرار گیرد.

آشنایی با جک درب پارکینگ هیدرولیک

جک پارکینگ هیدرولیک را می توان یکی از منحصربفرد ترین مدل های انواع جک درب پارکینگ دانست که به دلیل قیمت بالا و مکانیزم خاص آن ، در شرایط خاصی مورد استفاده قرار می گیرد و باید با توجه به نظر کارشناس این عمل انجام گیرد.

با توجه به مکانیزم و عملکرد جک پارکینگ هیدرولیکی، استفاده از این مدل جک برقی می تواند برای مجموعه هایی که تردد بالایی دارند و یا وزن درب خیلی سنگین است مورد استفاده قرار بگیرد تا بیشترین عمر سیستم با کمترین استهلاک برای شما مهیا گردد.

جک های هیدرولیکی در میان سایر جک ها، از قدرت بالاتری برخوردار می باشند . این جک ها معمولاً به دلیل توان تحمل بالا، در مکان های پرتردد مانند: مجتمع های مسکونی با تعداد واحد بالا، ادارات پر رفت و آمد و به طور کلی اماکن پر رفت و آمد، استفاده می‌شوند.

جک های هیدرولیکی از فشار روغن، برای باز و بسته نمودن درب پارکینگ استفاده می نمایند. از مزایای این جک ها، می توان به کاربرد مفید آنها، در شهرهای سردسیر اشاره نمود.

معرفی جک درب پارکینگ هیدرولیک
نحوه-عملکرد-جک-هیدرولیکی

چرا به جک پارکینگ هیدرولیک نیاز داریم ؟

جک پارکینگ هیدرولیکی مزیت های بسیاری را برای شما ایجاد می کند که البته با توجه به قیمت بالای آن باید با دقت انتخاب شود. برخی از مهمترین مزیت های جک پارکینگ هیدرولیک عبارتنداز : 

  • مناسب برای درب های خیلی سنگین 
  • درب های پرتردد 
  • درب های بادگیر

انواع برند جک درب پارکینگ هیدرولیک

با توجه به تکنولوژی بالا و حساسیت مکانیزم در جک درب پارکینگ هیدرولیک ، شرکت ها و تولید کنندگان داخلی توانایی تولید این مدل جک پارکینگی را ندارند و تنها شرکت های مطرح تولید کننده درب اتوماتیک خارجی اقدام به تولید این مدل جک پارکینگی کرده اند. برخی از مهمترین برندهای تولید کننده جک درب پارکینگ هیدرولیکی عبارتنداز :

  • فادینی fadini
  • بی اف تی BFT
  • فک FAAC
  • وی دی اس VDS
  • جی بی دی GBD
  • SEA
  • V2

برای خرید قفل برقی با ما تماس بگیرید.

نصب قفل برقی برای جک هیدرولیک

بهتر است با توجه به مکانیزم جک پارکینگی هیدرولیکی در جهت افزایش امنیت از قفل برقی استفاده شود. در این شرایط درب در هنگام بسته شدن به صورت کامل قفل می گردد و در برابر سرقت بسیار مقاوم خواهد بود.

خرید جک درب پارکینگ هیدرولیک مشهد

اگر قصد دارید برای مجتمع خود جک درب پارکینگه هیدرولیک بخرید می توانید با تماس با کارشناسان آویژه در برای یک خرید مطمین اقدام کنید.

برندهای مختلفی برای جک پارکینگی  وجود دارد؛ آلمانی، اسپانیایی، ایرانی، چینی، ایتالیایی و… که هر کدام با توجه به شرکت سازنده، قیمت متفاوتی دارند. جک درب پارکینگ هیدرولیکی نیز با توجه به توان بالا و قابلیت استفاده بیشتر، از قیمت بالاتری نسبت به جک های الکترومکانیک برخوردار است

اگه به دنبال یه سایت مرجع جهت خرید بهترین جک پارکینگ هستی که کلی برند جک درب پارکینگ را یکجا جمع کرده باشه و ضمانت اصالت کالا داشته باشه ، کافیه به سایت آویژه در سر بزنی.

تعمیر جک درب پارکینگ هیدرولیک مشهد

در برخی موارد جک درب پارکینگ هیدرولیک کارکرد نامناسبی دارد ، سرعت پایینی دارد ، زور بستن درب را ندارد ، روغن ریزی دارد و… 

در این موارد نیاز هست که به سرعت در جهت تعمیر جک درب پارکینگ هیدرولیک اقدام شود تا از بروز خسارات بیشتر جلوگیری شود. با توجه به قیمت بالای جک های پارکینگی هیدرولیکی ، تعمیر این جک ها می تواند در جهت کاهش هزینه ها بسیار موثر باشد. 

شرکت آویژه در با توجه به حساسیت و نیاز به تخصص و ابزار مجهز ، توانمندی تعمیر جک درب پارکینگ هیدرولیک در مشهد را دارا می باشد و شما می توانید با اطمینان ، جک درب پارکینگ هیدرولیک خود را در اختیار کارشناسان ما قرار دهید تا در کوتاهترین زمان ممکن و با گارانتی ، جک پارکینگی تحویل شما گیرد.

تفاوت جک درب پارکینگ هیدرولیک و الکترومکانیک

به طور کلی با پیشرفته شدن کشورها در صنعت تولید جک درب پارکینگ ، انواع مختلفی از این محصول به بازار عرضه شده  که هدف تمامی شرکت های تولید کننده این محصول برطرف کردن نیاز مشتریان و رفع مشکل محصولات قبلی موجود  در بازار بوده است. جک، وسیله‌ای است که بر روی درب پارکینگ توسط نصاب جک پارکینگ نصب می شود و باعث آن شده که درب به صورت اتوماتیک و تنها با زدن یک دکمه، باز و بسته شود. این جک ها در دو نوع هیدرولیک و الکترومکانیک در بازار موجود می باشند و تفاوت هایی با هم دارند.

جهت چگونگی رفع خرابی خازن جک پارکینگ کلیک کنید.

  • جک درب پارکینگ الکترومکانیکی (کارکرد باچرخ دنده یا گیربکس)
  • جک درب پارکینگ هیدرولیکی (کارکرد با فشار مایعات و فشار روغن)
  • جک درب پارکینگ پنوماتیکی (کارکرد با فشار باد یا گاز)

 کارکرد جک پارکینگی الکترومکانیک به وسیله چرخ دنده و گیربکس صورت می پذیرد و به طور واضح مکانیزم عملکرد این محصولات بر اساس مکانیک و برق می باشد. جک درب پارکینگ الکترومکانیکی از نظر ولتاژ به دو نوع 24 و 220 ولت تقسیم می گردد . محصولاتی که با ولتاژ 220 ولت کار می کنند در مواقع قطع برق از ups استفاده می کنند ولی محصولاتی که با ولتاژ 24 ولت کار می کنند در مواقع قطع برق از شارژر و باتری بک آپ استفاده می نمایند.

  • در مواردی که سرعت باز و بسته شدن درب پارکینگ برای ما اهمیت دارد سیستم منسوخ پنوماتیکی می تواند راهگشا باشد.
  • درب هایی با وزن پایین و تردد کم و محدود ( آپارتمان هایی تا حداکثر ۲۰ واحد ) امکان استفاده از جک درب پارکینگی الکترومکانیکی را دارد.
  • درب هایی با وزن بالاتر و تردد نامحدود استفاده از سیستم هیدرولیکی پیشنهاد می گردد.

اگر نیاز به اطلاعات کاملی راجب انواع برد جک درب پارکینگ دارید کلیک کنید.

نکاتی که باید در خرید جک درب پارکینگ هیدرولیک به آن توجه کنید:

شاید مهمترین مولفه انتخاب یک جک درب پارکینگ در تعداد تردد است. منظور از تعداد تردد، میزان باز و بسته شدن درب در طول یک روز است که هر چقدر بالاتر باشد نیاز به یک سیستم مطمئن تر برای تردد های بالا می باشد.

اکثر جک های ایرانی برای تردد ساختمان هایی تا 20 واحد مناسب هستند و قیمت آنها در رده اقتصادی با ارزان قیمت قرار میگیرد. با این همین شرکت های ایرانی مدل هایی معرفی کرده اند تا برای تردد بالا نیز مناسب باشند. پس هنگام خرید تردد ساختمان خود را در نظر داشته و با توجه به آن اطلاعات، جک پارکینگی مورد نظر خودتان را تهیه نمایید.

خرید جک پارکینگ هیدرولیک

بهترین روغن هیدرولیک جک پارکینگ

در برخی موارد کارکرد نامناسب جک هیدرولیک پارکینگ می تواند به دلیل مشکل در روغن هیدرولیک جک پاریکنگ باشد که نیاز هست تعویض گردد. این مشکل ممکن است به دلیل گذشت زمان و از دست رفتن کارکرد روغن هیدرولیک ، کم شدن روغن هیدرولیک به دلیل نشت یا مشکل در اورینگ و پکینگ ها اتفاق بیفتد.

در این بخش قصد داریم به بررسی و راهنمای انتخاب بهترین روغن هیدرولیک جک پارکینگ یا روغن هیدرولیک مناسب درب اتوماتیک پارکینگ بپردازیم. 

دقت کنید که در هنگام تعویض روغن هیدرولیک جک پارکینگ دقت کنید که روغنی که انتخاب می کنید در دماهای مختلف کارکرد مناسبی داشته باشد. 

تقریبا اکثر جک های پارکینگ هیدرولیک نیاز به روغن هیدرولیک 1 لیتری یا کمتر دارند که البته باز هم باید دستورالعمل جک بررسی گردد.

روغن مناسب جک هیدرولیک پارکینگ مطرح

در این بخش برخی از روغن های مناسب مطرح ترین جک های هیدرولیکی پارکینگی را بررسی خواهیم کرد. 

BFT 230V Hydraulic Piston Motors
BFT 230V Sub Hydraulic Motors
VDS PHV Hydraulic
X-OIL22

BFT 24V Piston Hydraulic Motors
BFT 24V Sub Motors
FAAC HP Oil / FAAC XD220
Fadini Hindi 880
X-OIL15

Saimatic Sub 180 (BA502) 230V Oil Bath
X-OIL32

X-OIL22-hvg (Synthetic)
GIBIDI Floor 810 – Floor 830
TOP T291
X-OIL32

شرکت آویژه در
تیم تحریریه آویژه

این مقاله به کوشش اعضای تیم تحریریه آویژه تولید شده است. امیدواریم بتوانیم در ارتقای اطلاعات در زمینه صنعت درب اتوماتیک و تاسیسات گامی کوچک برداشته باشیم.

مقالات مرتبط

خرید درب اتاق سرور
راهنمای خرید

راهنمای خرید درب اتاق سرور

زمان مطالعه: 5 دقیقه خرید درب اتاق سرور به چه منظوری انجام می شود؟ درب اتاق سرور چیست و چه ویژگی هایی دارد؟ در این مقاله قصد داریم به ماهیت درب اتاق سرور و ویژگی های اصلی آن بپردازیم. درب اتاق سرور چیست ؟ درب اتاق سرور از جمله درب هایی می باشد که باید دارای امنیت بالایی باشد.

توضیحات بیشتر »
معرفی انواع پرده هوا
راهنمای خرید

انواع پرده هوا – بهترین پرده هوا

زمان مطالعه: 5 دقیقه انواع پرده هوا کدام است؟ چگونه می توانیم بهترین نوع پرده هوا را انتخاب کنیم؟ در این مقاله قصد داریم انواع پرده هوا را بررسی کنیم و بهترین پرده هوا را به شما معرفی کنیم. اگر یک رستوران دارید یا یک مرکز تجاری هستید یا یک دفتر کار و یک کارخانه که برای سالن تولید

توضیحات بیشتر »
راهنمای خرید

4 نکته خرید پنجره upvc

زمان مطالعه: 4 دقیقه پنجره upvc یکی از مهم ترین چیزهایی است که باید در هنگام ساختمان سازی به آن توجه داشته باشید.  پنجره‌های UPVC یک نوع پنجره با فریم از جنس UPVC (پلی وینیل کلراید) هستند. این نوع پنجره‌ها از موادی سبک و مقاوم به نام UPVC ساخته می‌شوند که دارای خواص عایق حرارتی و صوتی مطلوبی می‌باشد.

توضیحات بیشتر »

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا