نصب قفل برقی برای درب پارکینگ

نصب قفل برقی روی درب پارکینگ

جهت دسترسی سریع تر به محتوای صفحه می توانید از فهرست زیر استفاده کنید.

فهرست مقاله

زمان مطالعه: 4 دقیقه

با توجه به افزایش سرقت و ضعف امنیت درب های پارکینگی ، استفاده از جک درب پارکینگی نمی تواند به تنهایی امنیت 100 درصدی برای شرایط پارکینگ ایجاد نماید و با توجه به افزایش استفاده و گسترش بکارگیری جک های پارکینگی ، راه های از کار انداختن این مدل درب اتوماتیک نیز در حال افزایش است. راهکاری که به شما در جهت افزایش امنیت درب اتوماتیک یا درب پارکینگ پیشنهاد می کنیم استفاده از یکی از مدل های انواع قفل برقی می باشد که به عنوان قفل جک درب پارکینگ شناخته می شود که پیشنهاد ویژه ما ، قفل برقی کله گاوی می باشد.

باید دقت کنید که در انواع جک پارکینگ باید قابلیت های مدار فرمان جک پارکینگ را بررسی نمایید و امکان افزودن و نصب قفل برقی برای درب پارکینگ توسط یک کارشناس متخصص بررسی گردد. در بسیاری موارد جهت استفاده از قفل جک درب پارکینگ باید مشخصات فنی مرکز کنترل جک برقی پارکینگی بررسی گردد تا در صورت نیاز از بردها و گیرنده های واسط استفاده کنیم . به عنوان مثال در مورد مرکز کنترل های سیماران در مدل های Q60 باید از یک برد گیرنده مجزا به نام کارت مل استفاده می کردیم. اگر قصد دارید برای خرید قفل برقی درب حیاط اقدام کنید حتما راهنمای خرید بهترین قفل برقی درب حیاط را بخوانید.

خرید قفل جک درب پارکینگ

حتی در صورتی که جک درب پارکینگ در ایده ال ترین حالت ممکن نصب شده باشد بهتر است به دلایل زیر از قفل برقی برای جک درب پارکینگ استفاده نمایید. 

بهتر است در هنگام خرید قفل جک درب پارکینگ به این نکته دقت کنید و سعی کنید که همراه جک درب پارکینگ یک قفل برقی با کیفیت نیز تهیه نمایید تا به صورت همزمان نصب گردد. 

  • عدم استقامت مناسب پایه جک

در بسیاری موارد نصاب به دلیل عدم رعایت اصول نصب مناسب پایه جک ، باعث می شود که پایه جک ها از استقامت مناسبی در برابر فشار و ضربه نداشته باشند و با یک فشار حداقلی از جا کنده شده و باعث بازشدن درب گردند.

  • استفاده از جک درب پارکینگ ضعیف

در برخی موارد نیز در صورتی که در هنگام خرید جک درب پارکینگ دقت نشود و جکی ضعیف تر از شرایط درب انتخاب گردد و یا از برندهای متفرقه و بی کیفیت بازار استفاده شود امکان شکسته شدن بازو یا جک با یک فشار حداقلی وجود دارد

نصب قفل برقی کله گاوی
نصب قفل برقی کله گاوی
  • انتخاب جک درب پارکینگ هیدرولیک

دقت کنید که در هنگام خرید جک درب پارکینگ هیدرولیکی به دلیل مکانیزم حرکتی این مدل های جک های برقی ، نیاز به استفاده از قفل برقی در اکثر موارد وجود دارد

  • فشار بیش از حد به درب پارکینگ بوسیله خودرو یا دیلم

اکثر سارقان با ایجاد فشار بیش از حد بوسیله خودرو ( مخصوصا برای درب های روبه داخل ) می توانند جک را شکسته و یا حداقل برای عبور یک نفر ، فضا ایجاد کنند که در صورت استفاده از قفل برقی ، درب کاملا قفل شده و باید فشار زیادی وارد کنند که همین امر باعث ایجاد صدا شده و مانع از سرقت می گردد.

بهترین قفل جک درب پارکینگ

با توجه به تعدد برندهای قفل جک درب پارکینگ بهتر است که سعی کنید از بهترین برند استفاده کنید تا مشکلی برای جک پارکینگ بوجود نیاد.

با توجه به حساسیت جک درب پارکینگ بهتر است از قفل های برقی با کیفیت و برند استفاده گردد که کمترین میزان خطا را از خود نشان می دهند. منظور از حساسیت این هست که در صورتی که قفل برقی عمل نکند احتمال اسیب رسیدن به جک و گیربکس ان ، افزایش می یابد . پیشنهاد آویژه استفاده از برندهای برتر قفل برقی مثل یوتاب و سیزا می باشد که کیفیت مناسبی دارند.

قیمت قفل جک درب پارکینگ

قیمت قفل جک درب پارکینگ به برند قفل ، کیفیت نصب و میزان سیم کشی بستگی دارد. بهتر است در جهت نصب قفل جک درب پارکینگ با یک کارشناس و نصاب متخصص مشورت کنید. در بسیاری موارد به دلیل نصب نادرست قفل جک درب پارکینگ ، باعث شده اسیب جدی به جک پارکینگ ایجاد گردد که باعث هزینه های مالی بسیاری برای مشتری گشته است.

قفل درب ریلی پارکینگ چیست ؟

یکی از انواع مدل های قفل جک درب پارکینگ ، قفل درب ریلی پارکینگ می باشد که به صورت کلونی یا شفتی می باشد . در واقع قفل مناسب برای درب های ریلی و کشویی ، قفل های شفتی یا کلونی می باشد.

اگه قصد خرید بهترین و با کیفیت ترین قفل درب پارکینگ رو داری ، پیشنهاد میکنم یه سر به فروشگاه اینترنتی آویژه بزنی تا بتونی با مقایسه قیمت ها و کیفیت اجناس ، بهترین قفل برقی درب حیاط رو خرید کنی.

ساخت استپر درب پارکینگ

ساخت استپر درب پارکینگ چطوری انجام میشه ؟

در بسیاری موارد برای درب های ساده پارکینگ ، بعداز بازکردن درب به صورت دستی ، جهت نگهداشتن درب ، در حالت باز و جلوگیری از بسته شدن درب ، باید از یک استپر بهره بگیرید . شاید نیاز باشه یک تکه سنگ جلوی درب بزارید که خطرات خودشو داره . پیشنهاد میکنم جهت افزایش ایمنی و اطمینان از باز ماندن درب از ویدئوی زیر استفاده کنید. این ویدئو نحوه طراحی و ساخت یک استپر ساده درب پارکینگ را به شما نشان میدهد. 

نصب قفل برقی درب پارکینگ در مشهد

یکی از خدمات ویژه آویژه در ، نصب قفل برقی درب پارکینگ در مشهد می باشد. جهت نصب قفل برقی درب پارکینگ نیاز هست که در مرحله اول برند جک پارکینگ مشخص شود و شرایط درب پارکینگ نیز بررسی گردد که آیا امکان نصب قفل برقی درب پارکینگ وجود دارد یا نه. پیشنهاد ما این است که در حد امکان خودتان جهت نصب قفل برقی درب پارکینگ اقدام نکنید و از یک کارشناس متخصص استفاده نمایید.

سوالات متداول 

اجرت نصب قفل جک درب پارکینگ چقدره ؟ 

اجرت نصب قفل جک درب پارکینگ تقریبا مشابه نصب قفل برقی برای درب ساده هست با این تفاوت که هزینه های سیم کشی و تنظیم نیز به آن اضافه می گردد. 

جهت نصب قفل جک درب پارکینگ به چه ابزاری نیاز هست ؟

باید جهت نصب قفل جک درب پارکینگ عملیات جوشکاری ، فرزکاری و سیم کشی انجام گردد.

شرکت آویژه در
تیم تحریریه آویژه

این مقاله به کوشش اعضای تیم تحریریه آویژه تولید شده است. امیدواریم بتوانیم در ارتقای اطلاعات در زمینه صنعت درب اتوماتیک و تاسیسات گامی کوچک برداشته باشیم.

مقالات مرتبط

آموزش نصب مدار جک پارکینگ
راهنمای نصب

آموزش نصب مدار فرمان جک پارکینگ

زمان مطالعه: 6 دقیقه مراحل نصب مدار فرمان جک پارکینگ به چه صورتی انجام می گیرد ؟ در این مقاله قصد داریم به بررسی تخصصی انواع مدل های مدار فرمان جک پارکینگ همراه با آموزش نصب بپردازیم. البته با توجه به تنوع مدلها و برندهای موجود در بازار ، آموزش تمامی مدل ها به هیچ وجه امکان پذیر نیست.

توضیحات بیشتر »
باکس کرکره برقی
راهنمای نصب

نصب باکس کرکره برقی در مشهد – نصب کاور موتور کرکره برقی مشهد

زمان مطالعه: 4 دقیقه در این مقاله قصد داریم با انواع مدل های باکس کرکره برقی و لزوم استفاده از آن بپردازیم. باکس کرکره برقی چیست ؟ باکس کرکره برقی یکی از اجزای اصلی کرکره برقی به حساب نمی آید و به عنوان یکی از راهکارهای مناسب جهت پوشش و محافظت از کرکره برقی در برابر سرقت و آسیب

توضیحات بیشتر »
نصب کرکره برقی مشهد
راهنمای نصب

نصب کرکره برقی مشهد

زمان مطالعه: 7 دقیقه نصب کرکره برقی مشهد با چه قیمتی انجام می شود؟ در این مقاله قصد داریم به بررسی مهمترین نکات نصب کرکره برقی و آموزش نصب کرکره برقی بپردازیم. البته این نکات صرفا برای همکاران و نصابان کرکره برقی تهیه نشده و برای افرادی که قصد خرید کرکره برقی را دارند می تواند مفید باشد. هنگام

توضیحات بیشتر »

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا