شرکت آویژه در

تعمیر درب شیشه ای اتوماتیک

هزینه تعمیر درب شیشه ای اتوماتیک چقدر است ؟

 تعمیر درب شیشه ای اتوماتیک به چه صورت انجام می شود ؟

درب شیشه ای اتوماتیک نیز مانند سایر سیستم ها نیاز به تعمیر و نگهداری دارد و در صورتی که عملیاتی جهت پیشگیری از نیاز به تعمیر درب شیشه ای اتوماتیک انجام نگیرد خرابی و نیاز به تعمیر بوجود می آید. 

تعمیر درب شیشه ای اتوماتیک

قیمت تعمیر درب شیشه ای برقی در مشهد

هزینه تعمیر درب شیشه ای اتوماتیک ؟

عیب یابی درب اتوماتیک شیشه ای

عیب یابی درب اتوماتیک شیشه ای به چه صورت انجام می شود ؟ افرادی که از درب اتوماتیک شیشه ای استفاده می کنند بسته به کیفیت و مدت زمانی که از این مدل درب اتوماتیک استفاده می نمایند با مشکلات مختلفی مواجه می شوند و نیاز به عیب یابی درب اتوماتیک شیشه ای دارند  که برخی از مرسوم ترین خرابی های درب اتوماتیک شیشه ای عبارتنداز : 

  • عدم کارکرد سیستم با ریموت کنترل و سلکتور روی دستگاه
  • عدم کارکرد باطری و قطع شدن سیستم بعد از قطع شدن برق
  • عدم کارکرد قفل 
  • کارنکردن قفل بعد از قطع شدن برق 
  • درب کاملا باز مانده و هیچ حرکتی نمی کند 
  • سیستم به صورت خود به خود باز و بسته می شود 
  • سیستم در هنگام حرکت به زمین گیر می کند 
  • تولید صدای نابهنجار از سیستم در هنگام حرکت 
نمودار قیمت
متوسط قیمت

یبیشبسب

1.000.000 تومان

یبیشبسب

حداکثر قیمت

یبیشبسب

5.000.000 تومان
حداقل قیمت

یبیشبسب

500.000 تومان

یبیشبسب

فرم استعلام قیمت تعمیر درب شیشه ای اتوماتیک

درب شیشه ایت همیشه خرابه و خسته شدی. نگران نباش ! آویژه مجموعه کاملی از تمامی برندهای درب شیشه ای رو یکجا جمع کرده تا راحت تر بتونی تصمیم بگیری و خرید کنی. حتما یه سر به فروشگاه اینترتی آویژه بزن.

چرا به تعمیر درب اتوماتیک شیشه ای نیاز داریم ؟

تعمیر درب اتوماتیک شیشه‌ای چگونه است؟‌ درب شیشه ای اتوماتیک را می‌توان یکی از زیباترین مدل های درب اتوماتیک دانست که در مراکز مهم تجاری و اداری می تواند مورد استفاده قرار بگیرد و نقش مهمی در صرفه جویی انرژی و خوش آمد گویی ورودی داشته باشد. تعمیر درب اتوماتیک شیشه ای به دلیل استفاده زیاد ، امری طبیعی است و هرزگاهی نیاز به تعمیر در بسیاری از مدل ها وجود دارد. 

لازم است در جهت افزایش عمر مفید و کاهش استهلاک این مدل از درب های اتوماتیک به برخی از مهمترین نکات توجه نمایید تا بتوانیم در مواقعی که نیاز داریم خودمان عملیات تعمیر درب اتوماتیک شیشه ای را انجام دهیم.

یکی از تجهیزاتی که مکمل کارکرد درب شیشه ای اتوماتیک هست ، اکسس کنترل هست جهت بررسی انواع اکسس کنترل کلیک کنید.

فیلم چک لیست طلایی تعمیر درب شیشه ای اتوماتیک

در فیلم زیر یک چک لیست طلایی در خصوص اقدامات اضطراری در هنگام مواجه با خرابی درب شیشه ای اتوماتیک جهت تعمیر آن بررسی شده است. 

0 +
تیم خدماتی
0 +
قطعات
0 +
انواع درب شیشه ای
0 +
مشتری راضی

مزایای تعمیر درب اتوماتیک شیشه ای

در بسیاری موارد تعمیر درب اتوماتیک شیشه ای مزیت های بسیاری را ایجاد می نماید و از هزینه های بالا جلوگیری می نماید در ادامه برخی از مهمترین مزایای تعمیر درب اتوماتیک شیشه ای را بررسی خواهیم کرد.

دلایلی که امروزه بیشتر از درب‌ شیشه‌ای اتوماتیک ( بکارگیری و تعمیر درب شیشه ای اتوماتیک ) استفاده می‌شود کم نیستند؛ در ادامه به برخی از مهم‌ترین دلایل محبوبیت این نوع درب‌های اتوماتیک اشاره خواهیم کرد.

  1. جلوگیری از هدر رفتن گرما در ساختمان تا حدودی بالاتر از ۵۰ درصد، ازجمله دلایل مهمی است که افراد از درب‌های شیشه‌ای برای ساختمان‌های خود استفاده می‌کنند.
  2. مهم‌ترین دلایل استفاده از درب‌های شیشه‌ای، بالا بردن بهداشت و نظافت محیط است؛ با توجه به بیماری‌های مختلفی که از طریق ویروس‌ها و باکتری‌ها به بدن انسان وارد می‌شوند، درب‌های شیشه‌ای که نیاز به لمس برای باز و بسته شدن دارند، بهترین گزینه برای بالا بردن سلامت محیط ازلحاظ بهداشتی است؛ همین عامل سبب شده است که از درب‌های اتوماتیک شیشه‌ای در مکان‌هایی مانند بیمارستان‌ها، بیشترین استفاده شود.
  3. مجهز بودن درب‌های اتوماتیک شیشه‌ای به قفل‌های الکترومکانیکی موجب بالا بودن امنیت در استفاده از آن‌ها شده است؛ با توجه به قابلیت استفاده از کدهای امنیتی در این‌گونه درب‌های هوشمند، می‌توان با خیال راحت امنیت ساختمان و بنا را به این درها سپرد.
  4. از ویژگی‌های بارز درب‌های شیشه‌ای اتوماتیک، عایق صدا بودن آن‌ها است که موجب حذف آلودگی‌های صوتی از محیط می‌شود و یا آن‌ها را به حداقل می‌رساند؛ همچنین موتور این نوع درب‌های اتوماتیک، هیچ آلودگی صوتی ایجاد نمی‌کند و کمترین سروصدا را از خود تولید می‌کند؛ این عوامل دست‌به‌دست هم داده‌اند تا درب‌های شیشه‌ای مناسب‌ترین گزینه برای حذف آلودگی صوتی در محیط باشند؛ این عامل نیز یکی از دلایل استفاده بی‌شمار از درب‌های شیشه‌ای اتوماتیک است.
تعمیر درب شیشه ای اتوماتیک مشهد
تعمیر درب اتوماتیک شیشه ای

این روزها، تقریباً کمتر بنا و ساختمانی پیدا می‌شود که از آن از درب‌های شیشه‌ای اتوماتیک در ساخت آن استفاده‌ نشده باشد؛ شاید دلیل استفاده متعدد این درب‌ها، سؤال خیلی از افراد باشد؛ در ادامه در رابطه با اجزای درب‌های اتوماتیک شیشه‌ای و نحوه عملکرد تعمیر درب اتوماتیک شیشه ای اطلاعاتی دریافت خواهید کرد.

اجزای اصلی درب‌های اتوماتیک شیشه‌ای شامل موتور، ریموت کنترل، سنسور الکترونیکی، ریل، هنگر و تسمه است.

اصلی‌ترین بخش یک درب اتوماتیک شیشه‌ای، چشم الکترونیکی آن است؛ چشم الکترونیکی همان سنسورهای بسیار حساسی هستند که در قسمت بالایی در نصب می‌شوند و به عبور افراد و اشیا واکنش نشان می‌دهند؛ به‌گونه‌ای که در درب‌های اتوماتیک بدون لمس با نزدیک شدن فرد به اطراف در، سیگنال‌هایی به موتور الکترونیکی ارسال می‌شود که موجب باز و بسته شدن در از طریق ارسال پیام به غلتک موجود در درب می‌شوند؛ همچنین درب‌های اتوماتیک کنترل از راه دور نیز وجود دارند که با فشردن یک دکمه باز و بسته می‌شوند.

لازم به ذکر است که اجزای درب اتوماتیک شیشه‌ای بسیار حساس هستند و اگر مشکلی برای یکی از این اجزا ایجاد شود کارکرد معمولی در با اختلال روبرو می‌شود؛ استفاده بیش‌ازحد از درب‌های اتوماتیک شیشه‌ای، مخصوصا در درب های بدون نیاز به لمس، یکی از اصلی‌ترین دلایل ایجاد نقص و خرابی در این نوع درب‌ها است؛ در ادامه مقاله سعی داریم در رابطه با تعمیر درب‌های اتوماتیک شیشه‌ای مطالب مهمی ذکر کنیم.

تعمیر درب اتوماتیک شیشه ای

مراحل تعمیر درب اتوماتیک شیشه‌ای

تعمیر درب اتوماتیک شیشه ای چگونه است؟ عمده خرابی‌هایی که ممکن است برای درب‌های اتوماتیک شیشه‌ای پیش بیاید، ایجاد نقص در قسمت موتور درب است؛ اما توجه به ریل و کاور درب اتوماتیک شیشه‌ای نیز برای بالا بردن کیفیت عملکرد درب، بسیار مهم است.

تعمیر موتور درب اتوماتیک شیشه‌ای:

انتخاب موتوری که در درب‌های شیشه‌ای تعبیه می‌شود، بر اساس ابعاد و اندازه درب صورت می‌گیرد؛ این یعنی هرچه درب بزرگ‌تر و سنگین‌تر باشد، موتوری قدرتمندتر و بزرگتر برای آن تعبیه می‌شود؛ با توجه به مقدار استفاده‌ای که از درب در ساختمان می‌شود، موتور درب استهلاک خواهد یافت؛ در ساختمان‌هایی که عبور و مرور بسیار زیاد است، موتور درب‌های شیشه‌ای احتمال خرابی بیشتری دارند؛ در صورت خرابی و نقص موتور این نوع درب‌ها، تعمیر آن‌ها به‌راحتی توسط افراد تکنسین و متخصص صورت می‌گیرد؛ نکته اصلی در اینجا این است که اگر قصد خرید درب‌های اتوماتیک شیشه‌ای برای مکانی پرتردد را دارید، حتماً از درب‌های بزرگ با موتورهای قوی استفاده کنید چراکه درب‌های که عرض آن‌ها کم است و موتورهای نسبتاً ضعیفی روی آن‌ها کار شده است، طول عمر موتور آن‌ها نیز کم است و پس از مدتی با خرابی موتور درب شیشه‌ای روبرو خواهید شد.

تعمیر ریل و کاور درب اتوماتیک شیشه‌ای:

ریل و کاور درب اتوماتیک شیشه‌ای، قسمت‌هایی از درب هستند که احتمال ایجاد خرابی در آن‌ها بسیار پایین است و به‌ندرت دیده می‌شود قسمت ریل یا کاور درهای شیشه‌ای ناقص شود؛ اما مهم است بدانید که تعویض سالانه ریل و کاور درب می‌تواند نقش اساسی در عملکرد روان و آسان درب‌های شیشه‌ای داشته باشد؛ چراکه به دلیل سایش این قطعات، ممکن است عملکرد بی‌نقص و روان درب در هنگام باز و بسته شدن با اختلال روبرو شود.

اگر قصد تعمیر درب‌های اتوماتیک شیشه‌های خود را دارید، شهر مشهد یکی از قطب‌های بسیار قوی برای تعمیر درب‌های اتوماتیک شیشه‌ای است؛ تعمیر درب اتوماتیک شیشه‌ای در مشهد، با ایجاد کمترین تغییرات تا تعویض تمام قطعات درب شیشه‌ای، این امکان را فراهم می‌کند تا تعمیر درب‌های شیشه‌ای اتوماتیک به‌صورت کامل انجام گیرد؛ برای تعمیر درب‌های شیشه‌ای اتوماتیک سری به شهر مشهد بزنید.

ریست کردن درب شیشه ای اتوماتیک

در اغلب موارد ممکن است به دلایلی ، خطایی بر روی سیستم درب شیشه ای اتوماتیک ایجاد گردد که با عملیات ریست می توان این خطا را پاک کرد. جهت انجام ریست کردن درب شیشه ای اتوماتیک ، راهکارهای متفاوتی وجود دارد .

در بسیاری موارد جهت ریست کردن اولیه درب شیشه ای اتوماتیک می توانید با قطع و وصل جریان برق یا خاموش روشن کردن کلید ورودی اصلی تغذیه دستگاه ، عملیات ریست کردن درب شیشه ای اتوماتیک را انجام دهید. دقت کنید که عملیات ریست کردن درب شیشه ای اتوماتیک برای هر مدل اپراتور درب شیشه ای متفاوت می باشد و باید طبق کاتالوگ و دستورالعمل دستگاه اقدام کنید.

خرابی درب اتوماتیک شیشه ای

در هنگام مواجه با خرابی درب اتوماتیک شیشه ای چه کنیم ؟

در شرایط اضطرار و شرایطی که دسترسی به تعمیرکار درب اتوماتیک وجود ندارد شما می توانید با انجام یک سری اقدامات اولیه در جهت تعمیر درب اتوماتیک شیشه ای اقدام کنید.

برخی از مهمترین عملیاتی که باید در مواجه با خرابی و تعمیر درب شیشه ای اتوماتیک انجام دهیم را به صورت خلاصه بررسی می نماییم : 

۱- در ابتدا می توانید برق ورودی و فیوز برق و همینطور مسیر انتقال برق به سیستم اپراتور درب شیشه ای اتوماتیک را بررسی کنید. 

۲- در مرحله بعدی ، کلید سلکتور اپراتور را بررسی نمایید که بر روی حالت نرمال یا رفت و امد طبیعی قرار داشته باشد 

۳- در بسیاری موارد با خاموش کردن برق ورودی اپراتور ، سیستم ریست و به تنظیمات اولیه بر می گردد و امکان استفاده مجدد فراهم می شود پس حتما این کار را انجام دهید.

۴- حتما چک کنید که در مسیر حرکت درب اتوماتیک شیشه ای مانعی وجود نداشته باشد و حرکت روان داشته باشد. 

۵- ریموت کنترل تعیین وضعیت سیستم را چک کنید که عملکرد درستی داشته باشد ( باطری ریموت را چک نمایید ) 

چک لیست تعمیر درب شیشه ای اتوماتیک

در این بخش یک چک لیست جهت تعمیر و نگهداری درب شیشه ای اتوماتیک آماده کردیم که بهتر است در هنگام بررسی خرابی و یا سرویس درب شیشه ای اتوماتیک این چک لیست را بهمراه داشته باشید. 

چرا درب شیشه ای اتوماتیک خود به خود عمل می کند ؟

در بسیاری موارد مشتریان با این مشکل مواجهند که درب شیشه ای اتوماتیک بدون اینکه کسی یا فرد به سیستم فرمان دهد عمل می نماید که این مورد باعث هدررفت انرژی بسیاری می گردد. در این مقاله قصد داریم به بررسی این مشکل و راهکار های برطرف کردن آن در جهت تعمیر درب شیشه برقی بپردازیم.

مشکل بازشدن خود به خود درب شیشه ای

در مرحله اول پیشنهاد می کنیم که در صورتی که تخصص کافی در حوزه تعمیرات درب اتوماتیک را ندارید به هیچ وجه عملیات تنظیم یا تعمیر را خود انجام ندهید زیرا در صورت اسیب رساندن به قطعات درب شیشه ای ، هزینه بالایی برای شما ایجاد می شود. به صورت کلی این مشکل می تواند ناشی از دو عامل باشد .

  • در برخی موارد مشتری از این موضوع که با عبور هر فرد از نزدیک درب شیشه ای ( افراد گذری ) ، درب شیشه ای باز می شود گلایه دارند این موضوع با تنظیم کردن چشم درب شیشه ای و کم کردن حساسیت یا شعاع پوششی چشم می تواند برطرف شود.
  • در حالت دوم ، این مشکل پیش می اید که بدون اینکه کسی نزدیک درب شیشه ای شود سیستم به صورت خودکار شروع به باز یا بسته شدن می کند در این حالت مشکل از چند عامل ناشی می شود که باید تک به تک بررسی گردد .

جهت حل کردن مشکل بازشدن خود به خود درب شیشه ای اتوماتیک لازم است مطابق با مراحل زیر عمل کنید :

  • بررسی گیرنده درب شیشه ای برقی

ممکن است مشکل از قسمت گیرنده مدارفرمان درب شیشه ای باشد که به صورت خودکار فرمانی به سمت سیستم ارسال می نماید شما می توانید با ریست کردن حافظه گیرنده و یا تعویض گیرنده ، این مشکل را برطرف نمایید.

  • بررسی چشم درب شیشه ای

ممکن است چشم درب شیشه ای برقی مشکل داشته باشد که شاید با یک ریست و قطع و وصل برق چشم ، مشکل برطرف گردد در غیر اینصورت در اکثر موارد باید سنسور تعویض گردد. البته چک کردن سنسور توسط یک تعمیرکار متخصص می تواند در کاهش هزینه شما موثر باشد.

  • تابش نورخورشید

در برخی موارد ، تابش نورخورشید در حالتی خاص در برخی سنسورهای بی کیفیت و درجه دو چینی می تواند باعث باز شدن بی علت درب شیشه ای گردد.

  • انعکاس نور

همچنین انعکاس نور نیز می تواند به عنوان عاملی در بازشدن سنسور شناخته شود.

تعمیر درب اتوماتیک شیشه ای مشهد

تعمیر درب اتوماتیک شیشه ای مشهد باید توسط تعمیرکار متخصص و مجرب انجام گیرد. شرکت آویژه در با بهره گیری از کادر مجرب و متخصص توانمندی تعمیرات تخصصی انواع اپراتور های درب اتوماتیک شیشه ای ، مرکز کنترل ، سنسور ، رگلاژ و تنظیم سازه و… سایر خدمات درب اتوماتیک شیشه ای را با ضمانت انجام می دهد.

مناسب ترین قیمت تعمیر درب اتوماتیک شیشه ای مشهد را از آویژه بخواهید.

درب ساختمان به‌عنوان یکی از اصلی‌ترین اجزای آن از اهمیت بالایی برخوردار است و وظیفه حفاظت از امنیت ساختمان بر عهده درب‌های آن است؛ بنابراین انتخاب دربی مناسب مهم است.

برای ساختمان‌ها انواع مختلفی از درب‌های ههوشمند و کارآمد وجود دارد که از گذشته تاکنون با پیشرفت تکنولوژی تغییراتی در آن‌ها به وجود آمده است و روزبه‌روز بر امنیت و کیفیت آن‌ها افزوده‌شده است.

درب‌های اتوماتیک، امروزه پیشرفته‌ترین انواع درب‌ها هستند که ساختمان را کاملاً ایمن نگه می‌دارند و بسیاری از نیازهای افراد را مانند نیاز به محیطی با امنیت بالا، بهداشت و نمایی زیبا تأمین کرده‌اند.

درب‌های شیشه‌ای، گونه از درب‌های اتوماتیک هستند که با توجه به سهولت و مزیت استفاده از آن‌ها، یکی از پرطرفدارترین درب‌های اتوماتیک به شمار می‌روند؛ طی این مقاله قصد داریم با معرفی کامل درب‌های اتوماتیک شیشه‌ای و اهمیت استفاده از آن در مقایسه با دیگر انواع دربه‌ها، شما را برای خرید درب‌های اتوماتیک یاری کنیم؛ برای آشنایی بیشتر با درب‌های اتوماتیک شیشه‌ای تا پایان همراه ما باشید.

خدمات درب شیشه ای مشهد

خدمات درب شیشه ای اتوماتیک مشهد

لیست برخی از خدمات قابل ارائه توسط گروه فنی مهندسی آویژه به عنوان نمایندگی تعمیر و خدمات درب شیشه ای اتوماتیک مشهد به شرح ذیل می باشد :‌

بهترین خدمات درب شیشه ای را از آویژه در بخواهید

سرویس درب اتوماتیک شیشه‌ای مشهد

 برخی از مهمترین خدمات گروه فنی آویژه در زمینه ارائه سرویس های دوره ای نگهداری و تعمیرات درب های اتوماتیک شیشه ای عبارتنداز : 

سرویس درب شیشه ای مشهد

سوالات متداول

 

۱- تعمیر درب اتوماتیک شیشه ای چگونه است؟ 

معمولا تعمیر درب اتوماتیک شیشه ای از طریق موتور آن انجام می‌شود.

۲- موتور درب اتوماتیک شیشه ای چگونه تعمیر می‌کند؟‌

براساس ابعاد و اندازه درب موتور تعمیر می‌شود. هرچه درب بزرگترُ موتور هم قوی تر و قدرتمندتر. برای تعمیر نیاز به این افراد خبره می باشد. 

۳- قیمت تعمیر درب اتوماتیک شیشه‌ای چقدر است؟

هزینه تعمیر درب اتوماتیک شیشه ای کاملا متفاومت می‌باشد و براساس نوع تعمیر محاسبه می‌شود. جهت اطلاع از قیمت ها تماس بگیرید.

۴- تعمیر ریل و کاور درب اتوماتیک شیشه ای چگونه است؟ 

تعمیر ریل و کاور بسیار مهم است. چون سایش این قطعات ممکن است عملکرد بی نقص درب اتوماتیک شیشه ای را به خطر بیندازد. برای تعمیر با آویژه تماس بگیرید.

4 در مورد “تعمیر درب اتوماتیک شیشه ای”

    1. پیشنهاد میکنم در مرحله اول برق ورودی به درب را چک نمایید در مرحله بعدی از یک کارشناس متخصص بهره بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا