اپراتور لابل label

تعمیر درب شیشه ای اتوماتیک لابل label evolouse90

جهت دسترسی سریع تر به محتوای صفحه می توانید از فهرست زیر استفاده کنید.

فهرست مقاله

زمان مطالعه: 4 دقیقه

بررسی تخصصی اپراتور لابل label

اپراتور درب شیشه ای لابل یکی از مطرح ترین برندهای تولید کننده درب شیشه ای اتوماتیک در جهان می باشد که با توجه به کیفیت بالای این محصول ، با استقبال تقریبا مناسبی در ایران مواجه شده است. در این پست ابتدا به بررسی اجمالی اپراتور درب شیشه ای اتوماتیک لابل ایتالیا می پردازیم ، سپس قسمت دوم از فیلم معرفی اپراتور لابل label می پردازیم و توضیحاتی کامل ارائه می گردد. 

فیلم معرفی اپراتور لابل 

در فیلم زیر می توانید با محتویات و طرز کار اپراتور لابل مخصوص درب های شیشه ای اتوماتیک آشنا شوید. از جمله مواردی که در این فیلم قابل بررسی هست : نحوه باز و بست کاور اپراتور لابل ، موقعیت قرار گرفتن موتور و کنترل باکس داخل ریل ، سنسورهای اصلی لابل اکسس 1 و 2 و…

انواع مدل اپراتور  لابل: 

  1. اپراتور لابل مدل مارول Marvel 75
  2. اپراتور  لابل مدل ایوولوس نود – Evolous 90
  3. اپراتور  لابل مدل ایوولوس صد و پنجاه – Evolous 150

همه چیز راجب درب شیشه ای اتوماتیک

عملکرد اپراتور درب شیشه ای اتوماتیک لابل ایتالیا

امکان استفاده از اپراتور درب شیشه ای اتوماتیک لابل ایتالیا در سیستم های کشویی ریلی – سیستم های تلسکوپی – سیستم های کرو یا منحنی می باشد و مکانیزم حرکتی به این صورت می باشد که مرکز کنترل سیستم بعد از دریافت فرمان از سنسورهای سیستم ، فرمان عملکرد را به موتور ارسال می کند.

موتور : موتور بکار رفته در این مدل موتور dunker motoren ساخت کشور آلمان می باشد که یکی از برترین موتورهای دنیا در صنعت درب اتوماتیک می باشد. کیفیت ساخت و قدرت و دوام این موتور یکی از خصوصیات ویژه آن می باشد.
مشخصات جعبه کنترل : مدار فرمان بکار رفته در این مدل از اپراتور درب اتوماتیک شیشه ای لابل کامل هوشمند و دارای عیب یاب میکروپروسسوری و بدون نیاز به استاپلایزر(مدار الکترونیکی این سیستم به گونه ای طراحی شده است که به صورت خودکار از نواسانات برقی جلوگیری می کند) ، این سیستم درب اتوماتیک دارای شارژر پیشرفته برای شارژ باطری پشتیبان یا باطری کارکرد بکار گرفته شده در سیستم می باشد.

چشم ها:

خاکستری چشم بیرون به 17

خاکستری چشم بیرون به 18

خاکستری چشم داخل به 17

خاکستری چشم داخل به 18

سفید داخل و بیرون (خط دار و ساده) 7

زرد داخل به 8

زرد بیرون به 9

سبز ها لازم نیست

ریموت کنترل

برق
مثبت به 17
منفی به 18
فرمان به 10 و 5 یا به 5 و 7
پل بین 5 و 7 حذف شود

درصورت کلید دیجیتال از کاتالوگ داخل جعبه کلید استفاده شود.

کلید5 حالته
1 به 8 باکس
2 به 11
3 به 12
4 به 15

جامپرها هم 11 به 13 و 14 5 هم به 6 و 7 باید پل شوند.

ویژگی اپراتور لابل ساخت ایتالیا

مشخصات اپراتور لابل
مشخصات اپراتور درب برقی شیشه لابل

اپراتور پیشنهاد شده ، اپراتور لابل Label ساخت ایتالیا با تردد نامحدود و کیفیت عالی مدل Evolouse90 دارای مشخصات ذیل می باشد:‌

  • مجهز به موتور ایتالیایی ساخت لابل
  • مجهز به سلکتور و کلید ۵ حالته دیجیتال جهت تغییر حالت اپراتور از حالت نرمال به حالت های یک طرفه دوطرفه زمستانه قفل و…
  • ریل آلومینیوم با مقطع قابل تعویض
  • سنسور های هوشمند پیشانی و بین درب برای جلوگیری از برخورد با اجسام یا افراد – مجهز به سنسور پیشانی access 1,2 بدون نیاز به سنسور مادون بین درب
  • با قابلیت جابه جایی تا هرلت تا 75 کیلوگرم
  • امکان تنظیم عرض بازشو تا 700-3000 میلیمتر برای تک لنگه 900-3000 میلیمتر برای دو لنگه
  • حداکثر وزن قابل جابه جایی برای هر لت تک لنگه تا 100 کیلو و دو لنگه 75+75 کیلوگرم
  • سنسورهای پیشانی فوق هوشمند بدون نیاز به سنسور بین درب و قابل تنظیم
  • مجهز به هنگر و تسمه گیر های درجه یک و مناسب برای تردد های بالا
  • زمان باز ماندن : برای درب تک لنگه و دو لنگه کشویی ، حداکثر ۲۰ ثانیه
  • دمای کاری : برای درب تک لنگه و دو لنگه کشویی از ۲۰- تا ۵۰+ درجه سانتی گراد
  • درجه استاندارد حفاظتی :IP22
  • حداکثر طول افقی : برای درب تک لنگه و دو لنگه کشویی mm 6000
  • مجهز به قفل الکترومکانیکال دارای خلاص کن دستی
  • امکان استفاده از کیت باطری پشتیبان تا ۲۰۰ مرتبه

انچه نیاز هست راجب پرده هوا بدانید

حالت تعیین وضعیت اپراتور لابل label

توسط کلید دستی یا دیجیتال اپراتور درب شیشه ای اتوماتیک لابل شما می توانید حالات و وضعیت های این مدل اپراتور را تغییر دهید.

کلید سلکتور دستی یا دیجیتال دارای حالت های : 1- دائم باز 2- زمستانی نیمه باز 3-یک طرفه قفل 4- قفل کامل  5- اتوماتیک کامل بازشو

یکی از تجهیزاتی که نقش کنترل تردد در سیستم های درب اتوماتیک شیشه ای را داراست ، سیستم های اکسس کنترل می باشد. جهت آشنایی با انواع اکسس کنترل کلیک کنید.

قطعات و تجهیزات جانبی اپراتور لابل label
قطعات و تجهیزات جانبی اپراتور لابل label

نمایندگی فروش و تعمیر انواع مدل اپراتور درب شیشه ای اتوماتیک لابل Label

درب اتوماتیک آویژه ارائه دهنده برترین برندهای درب اتوماتیک در کشور می باشد و با توجه به اینکه برند لابل Label در چند سال اخیر یکی از با کیفیت ترین اپراتورهای درب اتوماتیک شیشه ای خارجی  می باشد و همچنین تقریبا قیمت مناسبی در اپراتور های سطح بالای بازار را از آن خود کرده است با استقبال چشم گیری از سوی مشتریان مواجه شده است. درب اتوماتیک آویژه که عنوان نمایندگی درب شیشه اتوماتیک لابل مشهد را دارا می باشد امکان فروش ، نصب و اجرا و همچنین تعمیرات تخصصی انواع اپراتور های درب شیشه ای اتوماتیک لابل را داراست .

دانلود راهنمای نصب اپراتور لابل label

در این قسمت شما می توانید بر روی لینک زیر ، راهنمای نصب کنترل باکس لابل را به صورت رایگان دریافت نمایید.

راهنمای نصب کنترل باکس لابل

کنترل باکس لابل چیست؟

کنترل باکس لابل را می توان مهمترین جز اپراتور درب شیشه ای لابل دانست که وظیفه فرماندهی سیستم را برعهده دارد و به عنوان مغز سیستم عمل می نماید.

با توجه به افزایش قیمت چشمگیر اپراتور درب شیشه ای لابل و وجود سیستم های تقلبی در بازار ، پیشنهاد آویژه این است که از سیستم های درب شیشه ای اتوماتیک ایرانی با کیفیت مثل آریو و یونیک بهره بگیرید. جهت خرید اپراتور های ایرانی می توانید به فروشگاه آویژه مراجعه نمایید.

شرکت آویژه در
تیم تحریریه آویژه

این مقاله به کوشش اعضای تیم تحریریه آویژه تولید شده است. امیدواریم بتوانیم در ارتقای اطلاعات در زمینه صنعت درب اتوماتیک و تاسیسات گامی کوچک برداشته باشیم.

مقالات مرتبط

راهنمای خرید

4 نکته خرید پنجره upvc

زمان مطالعه: 4 دقیقه پنجره upvc یکی از مهم ترین چیزهایی است که باید در هنگام ساختمان سازی به آن توجه داشته باشید.  پنجره‌های UPVC یک نوع پنجره با فریم از جنس UPVC (پلی وینیل کلراید) هستند. این نوع پنجره‌ها از موادی سبک و مقاوم به نام UPVC ساخته می‌شوند که دارای خواص عایق حرارتی و صوتی مطلوبی می‌باشد.

توضیحات بیشتر »
خرید پرده هوا صنعتی
راهنمای خرید

پرده هوا صنعتی

زمان مطالعه: 4 دقیقه پرده هوا صنعتی مناسب چه مکان هایی است؟ تاکنون اسم پرده هوا صنعتی به گوشتان خورده است؟ در این مقاله همه چیز را در مورد پرده هوا صنعتی توضیح خواهیم داد. پرده هوا صنعتی یکی از انواع پرده هوا محسوب می شودد که ماهیت صنعتی دارد. پرده هوا صنعتی یک سیستم دمایی هوایی است که

توضیحات بیشتر »
راهنمای خرید انواع پنجره آلومینیومی
راهنمای خرید

انواع پنجره آلومینیومی کدام است؟

زمان مطالعه: 6 دقیقه انواع پنجره آلومینیومی چه ویژگی هایی دارد؟ کدام یک از انواع پنجره آلومینیومی مناسب شما است؟ در این مقاله می خواهیم شما را در خرید پنجره آلومینیومی راهنمایی کنیم پس تا انتها همراه ما باشید. آلومینیوم از رایج ترین متریال در ساخت پروفیل های درب و پنجره می باشد و از گذشته تا به امروز

توضیحات بیشتر »
اسکرول به بالا