خرید ماساژور زانو

خرید-ماساژور-زانو

جهت دسترسی سریع تر به محتوای صفحه می توانید از فهرست زیر استفاده کنید.

فهرست مقاله

زمان مطالعه: 6 دقیقه

مرکز خرید ماساژور زانو

خرید ماساژور زانو در چه مواقعی ضروری است؟

 آیا با خرید ماساژور زانو درد آن از بین خواهد رفت؟

یکی از معضلات بزرگی که برای افراد پیر و جوان وجود دارد آرتروز زانو و درد آن می باشد که بنا به دلایل مختلف بوجود می آید. اگر درد آن پیگیری نشود و همچنین برای درمان آن کاری صورت نگیرد صد در صد دچار شدیدتر شدن می شود و در نهایت منجر به عمل خواهد شد. 

پس تا انتها با ما همراه باشید تا شما را با این محصول بیشتر آشنا کنیم.

اهمیت خرید ماساژور زانو

چرا ماساژور زانو بخریم ؟

زانو درد یکی از مشکلات بسیار شایع است که در همه سنین می‌تواند بروز کند. درد زانو ممکن است به طور ناگهانی شروع شود که در این صورت معمولا بعد از یک حادثه یا ضربه‌ی شدید یا تمرین بسیار پرفشار است. همچنین ممکن است زانودرد به صورت درد بسیار خفیفی آغاز شود و به تدریج شدت پیدا کند.

ماساژتراپی می‌تواند در کاهش درد زانو موثر باشد. متخصصین طب فیزیکی در ابتدا با شما تعامل می‌کنند و شرایط شما را ارزیابی می‌کنند تا تصمیم بگیرند که چه نوع از  ماساژ زانوها  بیشترین تاثیر را برای شما خواهد داشت.

آرتروز یا ساییدگی مفصل، بیماری پیش رونده‌ای است که زمینه ساز آن، تخریب و فرسایش غضروف مفصلی است. غضروف بافتی لغزنده است که انتهای استخوان‌ها را در یک مفصل می‌پوشاند؛ و به دلیل ماهیت لغزندگی، موجب می‌شود استخوان‌ها بر روی هم حرکتی آسان داشته باشند (با توجه به توضیحات ارائه شده، تصور کنید در صورت صدمه به غضروف، چه وضعیتی در حرکت استخوان‌ها ایجاد خواهد شد).

رفته رفته در اثر پیشرفت تحلیل غضروف مفصلی، مفصل و استخوان‌های مربوطه نیز درگیر می‌شوند و التهاب بافت‌های اطراف را ایجاد می‌کنند. غضروف بافتی است بدون عروق خونی، و فاقد عصب. به دلیل عدم خونرسانی، ترمیم خود به خودی غضروف امکان پذیر نیست و به دلیل فقدان عصب در صورت آسیب، دردی احساس نخواهد شد؛ به همین دلایل، روند تخریب غضروف سریع و بی علامت خواهد بود.این بیماری بسیار شایع است و در اغلب افراد بالای ۶۵ سال دیده می‌شود (همه افراد مبتلا به آرتروز، علامت دار نیستند).

ماساژتراپی روشی ایمن و موثر برای درمان درد زانو است. در بسیاری موارد، تنها چیزی که بیمار برای تسکین درد زانوی خود به آن ناز دارد، ماساژ است. این روش همچنین در ترکیب با سایر روش‌های فیزیوتراپی بسیار موثر است. در صورتی که درد شما آنقدر شدید است که به فکر انجام جراحی زانو افتاده‌اید، بهتر است قبل از آن، انجام ماساژتراپی را یکبار امتحان کنید چرا که ممکن است مشکل شما را برطرف کند. اما درصورتی که قبلا عمل جراحی زانو را انجام داده‌اید، مزایای ماساژ درمانی به تسریع روند ریکاوری شما، کمک زیادی می‌کند.

یکی از ورش های درمان درد زانو استفاده از ماساژ می باشد. ماساژتراپی به دو حالت است: یکی استفاده از فردی حرفه ای برای ماساژ دادن یکی استفاده از ماساژور زانو.

مشخصات فنی ماساژور زانو آویژه
نوع ماساژمد کاریجنسظرفیت باطریزمان شارژ شدننوع باطریولتاژ کاریسایز وزن
ویبره گرمایشی6 مد کاریپارچه ای5000mAH3 ساعتقابل شارژ 5VDC10*20*29 سانتیمترگرم 850

نکات مهم خرید ماساژور زانو

بهتر است در هنگام خرید ماساژور زانو به این نکات توجه کنیم :

در نهایت داشتن ضمانت و گارانتی هم در هنگام خرید ماساژور زانو بسیار اهمیت دارد! یعنی سعی کنید ماساژور زانو را از مکان هایی خریداری کنید که بسیار معتبر هستند و همچنین دارای گارانتی محصول هستند.

عوامل زانو درد

عواملی که باعث ایجاد زانو درد و آرتروز آن می شود:

مزایای ماساژور زانو کوشا

در چه مواردی نباید از ماساژور زانو استفاده کنیم ؟

بهتر است در موارد زیر از ماساژور زانو استفاده نکنیم :

اندازه گیری ماساژور زانو 

بهتر است جهت انتخاب ماساژور زانو مناسب ، اندازه پا و قسمت زانو خود را مطابق شکل زیر مشخص کنید.

اندازه گیری جهت ماساژور زانو

تنش عضلانی با گذشت زمان و بروز حادثه یا فعالیت داشتن مداوم و یا برعکس نداشتن فعالیت، بیشتر و بیشتر می‌شود. در صورتی که به طور مداوم از عضلات و مفاصل بدن خود مراقبت و به آن‌ها رسیدگی کنید، عضلات شما بعد از هر دوره تنش دوباره به حالت اولیه بازمی گردند. یک برنامه‌ی درمانی از سوی متخصص طب فیزیکی به شما کمک می‌کند که تنش و فشار را از عضلات و مفاصل خود دور نگه دارید و بدون داشتن درد به تمامی فعالیت‌های دلخواه خود در زندگی بپردازید.  برای آن که متخصص طب فیزیکی بداند که چه استراتژی درمانی برای شما مناسب است، در ابتدا باید به طور کامل شما را ارزیابی کند.

خرید ماساژور گردن

گاهی اوقات، شل کردن و ریلکس کردن عضلات به تنهایی می‌تواند به بازیابی حجم عضلانی کمک زیادی بکند. در صورتی که بافت‌های شما آسیب یده باشند، انجام ماساژ لنفاوی کمک زیادی به تسریع روند ریکاوری می‌کند، خصوصا اگر ناحیه آسیب‌دیده دچار تورم شده باشد. ماساژ دادن بافت‌های اطراف محل آسیب‌دیده موجب کاهش تنش و اسپاسم عضلانی در ناحیه آسیب‌دیده می‌شود.

گاهش اوقات اسپاسم و گرفتگی عضلات موجب فشار به یکی از شاخه‌های عصبی می‌شود، که در این صورت با ماساژ دادن بافت‌ها و رفع گرفتگی عضلات، درد برطرف می‌شود. بدین منظور ممکن است از تکنیک‌های سایش بافتی، ماساژ بافت‌های عمقی، کشش طولی بافت‌ها، کشش PNF و یا ماساژ عصبی-عضلانی (در صورت وجود نقاط ماشه‌ای) استفاده شود. از تمامی این تکنیک‌ها به عنوان استراتژی کلی برای بهبود نحوه قرارگیری بدن، پیشگیری از بروز گیرافتادگی عصب در آینده و بازیابی تعادل بیومکانیکال  نیز استفاده می‌شود.

عملکرد ماساژور زانو کوشا

قیمت خرید ماساژور زانو

برای اطلاع از قیمت خرید ماساژور زانو می توانید با تیم کارشناسان آویژه در در تماس باشید و از آن ها قیمت رو را بپرسید.

ماساژور زانو بر اساس نوع مدل و برندی که شما انتخاب می کنید و همچنین مدل حرارتی و برقی آن متفاوت خواهد بود . 

از دیگر مزایای خرید ماساژور زانو:

  • این روش موجب افزایش جریان خون در مفصل زانو می‌شود. افزایش جریان خون موجب پاکسازی بافت‌های مفصلی از مواد زائد می‌شود و به بازسازی سریع‌تر بافت‌ها و غضروف‌های آسیب‌دیده کمک می‌کند.
  • ماساژتراپی و حتی صرفا کشیدن دست بر روی مفصل موجب انتقال پیام‌های عصبی متضاد با پیام‌های عصبی درد می‌شود و از این طریق درد زانو را کاهش می‌دهد.
  • ماساژتراپی موجب بهبود انعطاف‌پذیری مفصل می‌شود.
  • موجب بهبود توانایی حرکتی و فعالیت بیمار می‌شود.
  • بسیاری از افراد مبتلا به زانو درد برای تسکین درد خود به انجام روش‌های درمانی پرهزینه و خطرناک مانند جراحی، متوسل می‌شوند. (مترجم: در حالی که انجام ماساژتراپی کم‌هزینه و ایمن است)
  • ماساژتراپی می‌تواند هم به نحو موثر و هم ایمن موجب کاهش درد زانو شود.

سوالات متداول

قیمت ماساژور زانو چقدر هست ؟

برای اطلاع از قیمت با کارشناسان آویژه تماس بگیرید.

شرایط ارسال ماساژور زانو به چه صورت هست ؟

بعد از ثبت واریزی ، بدون دریافت هیچ هزینه ای جهت ارسال ، ماساژور برای شما ارسال می گردد. 

چرا ماساژور زانو  آویژه را بخریم ؟

وزن کم ، قیمت مناسب ، کیفیت عالی ، گارانتی و ضمانت مطمئن – ارسال رایگان به سراسر کشور

شرکت آویژه در
تیم تحریریه آویژه

این مقاله به کوشش اعضای تیم تحریریه آویژه تولید شده است. امیدواریم بتوانیم در ارتقای اطلاعات در زمینه صنعت درب اتوماتیک و تاسیسات گامی کوچک برداشته باشیم.

مقالات مرتبط

همه چیز در مورد بالابرخانگی
تجهیزات توانبخشی

بالابرخانگی چیست؟

زمان مطالعه: 6 دقیقه بالابرخانگی چیست و برای چه مکان هایی مناسب می باشد؟ در این مقاله همراه آویژه در باشید تا شما را با بالابرخانگی آشنا کنیم. بالابرخانگی چیست؟ بدون شک خیلی از شما تابه حال نام بالابر خانگی را شنیده اید. امروزه به دلیل این که زندگی آپارتمانی در حال رواج پیدا کردن است، آسانسور در اکثر

توضیحات بیشتر »
راه های پیشگیری از آرتروز گردن
مقالات آموزشی

پیشگیری از آرتروز گردن

زمان مطالعه: 7 دقیقه پیشگیری از آرتروز گردن چگونه است؟ امروزه بیماری های مفصلی بسیار زیاد و رایج می باشد. اگر از آن پیشگیری نکنید قطعا منجر به بیماری های بدتری خواهد شد. در این مقاله می خواهیم روش های پیشگیری از آرتروز گردن را توضیح دهیم. با آویژه در همراه باشید. معرفی روش های پیشگیری از آرتروز گردن 

توضیحات بیشتر »

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا