بهترین ماساژور برقی

ماساژور-برقی

جهت دسترسی سریع تر به محتوای صفحه می توانید از فهرست زیر استفاده کنید.

فهرست مقاله

زمان مطالعه: 6 دقیقه

بهترین ماساژور برقی چه ویژگی هایی دارد؟ به طور کلی ماساژور برقی برای چه کارهایی کاربرد دارد؟ 

آیا می توان از ماساژور به عنوان روش درمانی استفاده کرد؟ 

ویژگی های بهترین ماساژور برقی

برای پاسخ به سوالاتتان می توانید تا انتهای این مقاله همراه ما باشید. 

ماساژور برقی یکی از بهترین اختراعات بشری است که کاربردهای بسیار زیادی هم دارد.

ویژگی های بهترین ماساژور برقی

به دلیل قابلیت استفاده راحتشان این مدل از ماساژورها مورد استقبال بسیاری از افراد قرار دارند، به علاوه این مدل ها نیاز به صرف انرژی فرد ندارند. این انواع دستگاه ماساژور که به راحتی قابل حمل و جا به جایی هستند، می توانند در منزل و محل کار و حتی درون اتومبیل مورد استفاده قرار گیرند و علاوه بر ماساژ نقطه مورد نظر باعث گرم کردن آن و در نتیجه احساس آرامش فرد می شوند.

ماساژورها به انواع دستی و برقی دسته بندی می‌شوند. ماساژورهای دستی اندازه‌های مختلفی دارند و معمولا از چوب یا فلز و غلتک‌های متحرک یا ثابت ساخته شده‌اند.

ماساژورهای برقی ناحیه آسیب زا را گرم می‌کنند و از نقاط فشار و آسیب زای بدن به راحتی عبور می‌کنند. در نتیجه فرد حال بهتری را تجربه می کند. همچنین دارای دسته‌های راحتی هستند تا روی قسمت‌های مختلف بدن حرکت کنند. برعکس ماساژورهای دستی، نوع برقی ماساژورها با باتری قابل تعویض یا شارژهای برقی کار می‌کنند. این نوع ماساژورها طرفدار زیادی دارند زیرا به فشار زیاد دست نیاز نخواهید داشت. ماساژورهای برقی دارای سایزهای مختلفی هستند. اما  اندازه کوچک‌تر آن  محبوبیت بیشتری دارد زیرا به سادگی حمل می‌شوند.

دستگاه‌های ماساژ براساس نیاز کاربر طراحی‌های متفاوتی دارند. برخی عضلات گردن، کمر، پا را تقویت می کنند، و به طور کلی هر کدام برای از بین استرس و کاهش دردهای عضلانی و جسمانی و تقویت بافت های عمقی استفاده می شوند. در ادامه به انواع  دستگاه های ماساژور می پردازیم، ویژگی‌های هر کدام را مطالعه کنید و براساس نیازتان بهترین گزینه را انتخاب کنید. اما به طور کلی بیشتر دستگاه‌های با کیفیت ماساژور برای انواع دردها کاربرد دارند.

ماساژور الکتریکی گرم کننده

این نوع ماساژور از گرما برای درمان عضلات آسیب دیده استفاده می کنند. عملکرد این نوع ماساژورها مانند  کمپرسور آب گرم است.

ماساژور الکتریکی ویبره‌ای

عملکرد ماساژرهای الکتریکی با گرم کننده تفاوت دارد. آن‌ها به صورت لرزش یا ویبره کار می‌کنند. نقطه قوت دستگاه‌های ویبره ای این است گزینه‌های ارتعاشی متنوعی دارد و می توانید براساس میزان درد انتخاب کنید.

ماساژور مادون قرمز

ماساژورهای مادون قرمز مشابه ماساژورهای گرم‌کننده عمل می‌کنند. با این تفاوت که گرمای حاصل از این مدل ماساژورها برگرفته از فناوری مادون قرمز است. مادون قرمز قابلیت تولید گرما را دارد و بهتر می‌تواند به مناطق آسیب دیده و دردناک نفوذ کند. به این صورت گردش خون را در بدن بهبود می‌بخشند و ازطرف دیگر برای کاهش سلولیت بسیار کاربردی است. بنابراین در ساخت ماساژورهای برقی به کار می رود.

بهترین ماساژور برقی چیست؟ وسیله ای برای انجام ماساژ با قابلیت دسترسی راحت در هر زمان است که بهترین راه برای از بین بردن درد عضلات، ایجاد آرامش و لذت را فراهم می کند. 

1- بررسی نیازها در راستای شناخت ماساژور برقی

اولین چیزی که باید در شناخت ماساژور برقی نظر گرفته شود، انتخاب یک دستگاه مناسب بر اساس نوع نیاز است. انواع مختلفی از ماساژورها در بازار وجود دارند که دارای ویژگی های مختلف هستند، برخی از ماساژورها منطقه خاصی را پوشش می دهند، در حالی که دیگری تمام بدن را پشتیبانی می کند، برخی نفوذ عمیق دارند، در حالی که برخی ماساژ سطحی را انجام می دهند.

در نظر گرفتن سن و شرایط جسمی

نتایج متفاوتی از ماساژ دهنده ها در افراد با سنین مختلف و شرایط فیزیکی ثبت شده است. عضلات با بالا رفتن سن، ضعیف می شوند و نمی توانند ماساژ سنگین یا عمیقی را نسبت به عضلات یک فرد جوان تر تحمل کنند.

در عین حال وضعیت فیزیکی کاربر در انتخاب یک ماساژور برقی موثر است. زنان باردار، افرادی دچار صدمات عمیق و یا افرادی که دارای مشکلات قلبی هستند، نمی توانند از هر ماساژوری استفاده کنند و محصولات ویژه ای برای آنها وجود دارد.

 بررسی کنید که آیا ماساژور برای استفاده آسان است

به طور کلی ماساژورهای برقی برای استفاده بسیار ساده هستند. شکل این دستگاه ها باید طوری طراحی شوند که بدون هیچ گونه مشکلی بتواند بخش های مورد نظر بدن را ماساژ دهند. قابلیت شارژ شدن و بی سیم  بودن، بهترین گزینه برای استفاده در خانه و دیگر مکان ها است، با چنین دستگاهی می توانید به سخت ترین مناطق بدن دسترسی پیدا کنید.

مقدار مصرف برق را بررسی کنید

در ادامه مقاله ماساژور برقی چیست؟ باید بدانیم که ماساژور های الکتریکی برای شروع کار از برق استفاده می کنند. مقدار قدرت مورد نیاز ماساژور متناسب با ماهیت هر ماساژور متفاوت است. ماساژ عمیق نیاز به قدرت بیشتری نسبت به ماساژ ملایم دارد.

به همین ترتیب یک دستگاه چند منظوره که بخش های بیشتری از بدن را در یک زمان ماساژ می دهد (مثل: صندلی ماساژور) نسبت به یک ماساژور ساده (مثل: خرید ماساژور زانو ) که تنها برای یک قسمت از بدن طراح شده است، قدرت بالاتر و برق بیشتری مصرف می کند. تحقیق کامل در مورد مقدار نیاز مصرف برق امری بسیار ضروری است.

ماساژور را بر اساس هزینه مدنظر انتخاب کنید

عامل قیمت در خرید ماساژور برقی بسیار مهم است. قیمت های مختلفی در بازار برای انواع این دستگاه ها وجود دارد. توصیه می شود قبل از سرمایه گذاری، جستجویی کامل در بازار داشته باشید. برخی از فروشندگان محصولات با کیفیت پایین را با قیمت بالا ارائه می کنند. قیمت همیشه باید برای ارزش واقعی پرداخت شود.

همچنین پیشنهاد نمی شود یک دستگاه ماساژور ارزان قیمت برای صرفه جویی در هزینه را خریداری کنید. به عنوان مثال صندلی های ماساژور گران ترین هستند، اما برای یک سرمایه گذاری بلند مدت بسیار مفید هستند و بهترین تجربه ماساژ را ارائه می دهند، ولی ماساژورهای دستی می توانند در حین کاربردی بودن، هزینه کمتری را نیز بر دوش خریدار بیاندازد.

از سوی دیگر بالشتک های ماساژ از قیمت های پایین تری برخوردار هستند. ماساژور های گردن و شانه، یکی از تجهیزات عالی برای کاهش درد شانه و گردن و اسپاسم عضلات هستند که قیمت بسیار مناسبی دارند.

آشنایی با بهترین ماساژور برقی

وزن ماساژورها – وزن کم باید ترجیح داده شود

انواع ماساژور در بازار برای اهداف مختلف در دسترس هستند. هر دستگاه در عملکرد و وزن متفاوت است. وزن عاملی است که می تواند استفاده از ماساژور را دشوار کند. همیشه پیشنهاد می شود مدلی سبک وزن را انتخاب کنید زیرا استفاده از ماساژور سنگین ممکن است در اندازه ظرفیت فرد نباشد.

دوام ماساژور را در نظر بگیرید

یکی دیگر از ویژگی های بهترین ماساژور برقی این است که کیفیت و دوام خوبی دارد. ماساژوری که یکبار خریداری شده، قرار است مدت زیادی کار کند. همچنین معمولا دیده می شود که یک دستگاه، نیاز بسیاری از افراد (برای مثال: مورد استفاده برای تمام اعضای خانواده) را برآورده کند. بنابراین تصمیم منطقی برای انتخاب یک ماساژور که از مواد با دوام ساخته شده است مهم است. در مورد مدل های برقی، قدرت موتور باید بسیار طولانی باشد تا بتواند طول عمر بیشتری داشته باشند.

گارانتی محصول یکی دیگر از ویژگی های بهترین ماساژور برقی است.

گارانتی ماساژور باید قبل از هر هزینه پرداختی به درستی بررسی شود. گارانتی در هنگام تعویض محصول، در صورت مشکلی در زمان مشخص می شود. هر شخص محصولی را خریداری می کند که بتواند نیازهایش را به طور کامل برآورده کند. اما اگر چنین نیست، خریدار حق دارد آن را با بهترین گزینه جایگزین کند.

راهنمای خرید ماساژور کمر

فواید استفاده از بهترین ماساژور برقی

  • چربی سوزی و تناسب اندام
  • ساخت عضله
  • افزایش تراکم استخوان
  • سفت مردن پوست و عدم افتادگی
  • کاهش سلولیت و تولید کلاژن طبیعی بدن را افزایش می دهد
  • کاهش فشار خون بالا
  • زمان بازیابی پس از تمرین را کاهش دهید.
  • به طور چشمگیری انعطاف پذیری را افزایش می دهد: با توجه به جریان خون بهتر، حرارت دادن به ماهیچه ها و رفلکس کشش تاندون بدن بسیار راحت تر می شود.
  • بهبود احساس تعادل و هماهنگی: گیرنده های کل بدن در همان زمان تحریک می شوند که منجر به بهبود هماهنگی عضلات مربوطه می شود و در عین حال احساس تعادل بیشتر را فراهم می کند.
  • کاهش استرس: باعث خلق و خوی بهتر و حس آرامش می شود.ماساژ به شما کمک می کند که آرام باشید.
  • کمک به بی خوابی
  • درمان بیماری هایی نظیر سرطان و ام اس  MS

قیمت بهترین ماساژور برقی

قیمت بهترین ماساژور برقی با توجه به نوع ماساژوری که انتخاب می کنید متفاوت می باشد. برای اطلاع دقیق از قیمت ها با ما آویژه بگیرید.

شرکت آویژه در
تیم تحریریه آویژه

این مقاله به کوشش اعضای تیم تحریریه آویژه تولید شده است. امیدواریم بتوانیم در ارتقای اطلاعات در زمینه صنعت درب اتوماتیک و تاسیسات گامی کوچک برداشته باشیم.

مقالات مرتبط

همه چیز در مورد بالابرخانگی
تجهیزات توانبخشی

بالابرخانگی چیست؟

زمان مطالعه: 6 دقیقه بالابرخانگی چیست و برای چه مکان هایی مناسب می باشد؟ در این مقاله همراه آویژه در باشید تا شما را با بالابرخانگی آشنا کنیم. بالابرخانگی چیست؟ بدون شک خیلی از شما تابه حال نام بالابر خانگی را شنیده اید. امروزه به دلیل این که زندگی آپارتمانی در حال رواج پیدا کردن است، آسانسور در اکثر

توضیحات بیشتر »
راه های پیشگیری از آرتروز گردن
مقالات آموزشی

پیشگیری از آرتروز گردن

زمان مطالعه: 7 دقیقه پیشگیری از آرتروز گردن چگونه است؟ امروزه بیماری های مفصلی بسیار زیاد و رایج می باشد. اگر از آن پیشگیری نکنید قطعا منجر به بیماری های بدتری خواهد شد. در این مقاله می خواهیم روش های پیشگیری از آرتروز گردن را توضیح دهیم. با آویژه در همراه باشید. معرفی روش های پیشگیری از آرتروز گردن 

توضیحات بیشتر »

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا