تعمیر جک ریلی پارکینگ

هزینه تعمیر جک ریلی پارکینگ در مشهد چقدر است ؟

 تعمیر درب کشویی پارکینگ به چه صورت انجام می شود ؟

 یکی از انواع درب اتوماتیک ، درب برقی ریلی می‌باشد که می تواند برای انواع مدل های درب پارکینگی کشویی یا ریلی مورد استفاده قرار بگیرد. در بسیاری موارد ممکن است جک ریلی پارکینگی شما به دلایل مختلفی عملکرد نامناسبی داشته باشد و نیاز به تعمیر پیدا کند مثلا حرکت آرام ، عدم کارکرد ، سرعت نامناسب ، تولید صدای نامناسب و… 

در این موارد نیاز هست که با اطلاعات کامل در جهت تعمیر جک ریلی پارکینگ اقدام کنید. 

قیمت تعمیر موتور درب ریلی

هزینه تعمیر موتور درب ریلی چقدره ؟

آیا شما هم نمی دانید قیمت تعمیر درب کشویی پارکینگی چقدر است ؟

یکی از سوالاتی که مشتریان همواره به آن اهمیت می دهند مساله تعیین قیمت یا هزینه تعمیر درب کشویی یا ریلی پارکینگی می باشد . تعیین قیمت باید متناسب با شرایط درب ریلی انجام گیرد و تا زمانی که کاملا مشکل مشخص و واضح نگردد نمی توان تعیین هزینه نمود .

نمودار قیمت
متوسط قیمت

یبیشبسب

1.000.000 تومان

یبیشبسب

حداکثر قیمت

یبیشبسب

5.000.000 تومان
حداقل قیمت

یبیشبسب

500.000 تومان

یبیشبسب

فرم استعلام قیمت تعمیر موتور درب ریلی

موتور ریلی درب پارکینگت همیشه خرابه و خسته شدی. نگران نباش ! آویژه مجموعه کاملی از تمامی برندهای موتور ریلی رو یکجا جمع کرده تا راحت تر بتونی تصمیم بگیری و خرید کنی. حتما یه سر به فروشگاه اینترتی آویژه بزن.

تعمیر درب کشویی پارکینگی

عوامل خرابی جک ریلی پارکینگ

چرا جک ریلی پارکینگ خراب میشه ؟

در این مقاله قصد داریم برخی از رایج ترین علل خرابی درب ریلی برقی را بررسی نماییم . همچنین در ادامه برخی از مهمترین راهکارهای رفع خرابی و تعمیر جک ریلی پارکینگ را در اختیار شما قرار می دهیم.

برخی از مهمترین عواملی که باعث خرابی در سیستم های موتور کشویی ریلی پارکینگی اتوماتیک می گردد عبارتنداز :


تعمیر جک ریلی پارکینگ اتوماتیک

درب های اتوماتیک کشویی ریلی پارکینگی مناسب برای فضاهایی است که امکان بازشدن درب به صورت بازویی و لولایی نمی باشد و مکانیزم عملکردی این مدل درب به این صورت است که بعد از ارسال فرمان ریموت به مرکز کنترل ، فرمان حرکت به موتور ارسال شده و موتور از طریق ریل دندانه شانه ای نصب شده روی درب ، درب را به صورت کشویی در جهت افقی حرکت می دهد. مساله تعمیر جک ریلی پارکینگ یکی از مهمترین مسایلی است که مشتریان با ان روبه رو هستند .

در ادامه قصد داریم یک آموزش کامل در جهت عیب یابی و تعمیر جک ریلی پارکینگ پارکینگ در اختیار شما قرار دهیم.

همواره مشتریان در هنگام مواجهه با خرابی انواع مدل های درب اتوماتیک کشویی پارکینگی به دنبال راهکاری در جهت تعمیر جک ریلی پارکینگ می باشند. جک  ریلی پارکینگ را می توان یکی از راهکارهای تامین امنیت ورودی درب های پارکینگی می باشد که کاربری های مختلف تجاری صنعتی داشته باشد. این مدل درب اتوماتیک نقش بسزایی در اتوماسیون های هوشمند پارکینگی دارد.

پکیج کامل موتور درب کشویی – ریلی اتومات شامل 4 متر ریل دندانه شانه ای – دو عدد ریموت کنترل – مرکز کنترل هوشمند – سنسور های هوشمند ضد برخورد موتور درب کشویی – ریلی اتومات در سه مدل با ولتاژ های مختلف 24 – 220 – 380 سه فاز قابل ارائه می باشند.

قابلیت درب اتوماتیک کشویی پارکینگ

جک ریلی کشویی پارکینگی دارای قابلیت هایی می باشد برخی از این قابلیت ها شامل :

  • تنظیم زمان اتومات بسته شو با امکان فعال سازی و زمان متغیر بسته به نیاز مشتری
  • تنظیم میزان بازشو برای عبور افراد و پیاده رو
  • امکان تنظیم زمان آهسته شو برای کاهش میزان ضرب درب
  • امکان استفاده از تمامی دکمه های ریموت جهت کنترل کامل درب
  • امکان کد دهی تا 100 عددریموت
  • مجهز به کلید خلاص کن جهت استفاده در مواقع قطع برق
  • امکان اتصال باتری پشتیبان در مدل های 24 ولت

برخی از برندهای مطرح جک ریلی کشویی اتوماتیک شامل : لایف – نایس – پروتکو – بی اف تی – یال – سوزوکی – سیماران – کالیپسو – فک – جنیوس – بنینکا – فادینی

برای شناسایی انواع مدار فرمان درب پارکینگ و انتخاب بهترین مدل حتما به مقاله سر بزنید.

تعمیر جک ریلی پارکینگ

در هنگام مواجه با خرابی درب اتوماتیک کشویی ریلی چه کنیم‌؟

۱- در ابتدا می توانید برق ورودی و فیوز برق و همینطور مسیر انتقال برق به سیستم مدارفرمان یا مرکز کنترل اصلی موتور کشویی ریلی پارکینگی را بررسی کنید.

۲- در مرحله بعدی ، ریموت کنترل های درب کشویی ریلی پارکینگی اتوماتیک را بررسی کنید یکی از راهکار ها بررسی چراغ کوچک روی ریموت هست که در هنگام فشردن ریموت باید این چراغ روشن گردد در غیر اینصورت در مرحله اول باطری ریموت را تعویض کنید اگر مشکل حل نشد باید با کارشناس متخصص تماس بگیرید. البته در بسیاری موارد که ریموت در اثر خوردن ضربه و یا رسیدن رطوبت به آن دچار مشکل می شود باید ریموت تعویض گردد .

۳- سنسور یا فتوسل یا چشم های ضدبرخورد درب کشویی پارکینگی را چک کنید

یکی از قسمت هایی که همواره درب اتوماتیک پارکینگی کشویی با آن دچار مشکل می شود سنسورهای درب اتوماتیک می باشد . در هنگام عدم کارکرد درب برقی پارکینگی کشویی بهتر است ابتدا چک شود که مانعی بین سنسورها قرار نگرفته باشد که همین عامل می تواند مانع از عملیات درب اتوماتیک گردد. بهتر است هر چند روز یکبار ، سنسورها را با یک دستمال مرطوب تمیز نمایید و براحتی تعمیر درب ریلی برقی پارکینگ را انجام دهید.

تعمیر جک ریلی پارکینگ

۴- در برخی موارد در صورت برخورد وسیله نقلیه یا فشار بیش از حد به درب ، ممکن است سیستم الکتروموتور گیربکس درب کشویی پارکینگی برقی دچار مشکل گردد و یا سیستم درب برقی کشویی کلا حرکت نکند و یا در صورت کارکرد صدای نابهنجاری تولید نماید که پیشنهاد می گردد در صورت وجود این مدل مشکلات با کارشناس متخصص برای تعمیر درب ریلی برقی پارکینگ تماس بگیرید.

۵- درب برقی پارکینگی کشویی به صورت خود به خود باز یا بسته می شود

در برخی موارد که با مشکل باز یا بسته شدن خود به خودی سیستم مواجه می شوند عموما مشکل از مدار گیرنده درب اتوماتیک می باشد که در برخی موارد با پاک کردن حافظه یا ریست کردن آن ، مشکل برطرف می گردد البته این عملیات در سیستم های مختلف متفاوت می باشد و باید مطابق با دستورالعمل کاتالوگ دستگاه اقدام گردد.

۶- همواره فلاشر یا چراغ هشداردهنده بالای درب پارکینگی کشویی را در نظر بگیرید

یکی از پارامترهایی که همواره می توانید عملکرد درب کشویی را چک نمایید و یا عملیات درب را به عابرین بیرونی اطلاع دهید سیستم چراغ هشداردهنده یا فلاشر می باشد که همواره باید توسط کاربر چک گردد و لامپ داخلی آن در صورت نیاز تعویض گردد.

۷- خلاص کن های موتور کشویی بررسی گردد که در دسترس ساکنین باشد در برخی از سیستم های پارکینگی خلاص کن به صورت اچار و در برخی دیگر به صورت کلیدی یا سوئیچی می باشد .

۸- هر چند روز یکبار ، سنسورهای ایمنی یا چشم ضدبرخورد درب اتوماتیک پارکینگ کشویی که در درب های به بیرون بازشو در قسمت داخل و در دربهای به داخل بازشو در قسمت بیرون درب کار شده چک گردد به این شکل که بعد از فشردن دکمه ریموت و ارسال فرمان عمل به مدار کنترل درب اتوماتیک پارکینگ ، با عبور از بین سنسورها ، می توان عملکرد سنسورهای درب اتوماتیک کشویی را بررسی کرد. در بسیاری موارد که درب اتوماتیک پارکینگی کشویی بازشده و بسته نمی شود احتمال مشکل در سنسورهای درب اتوماتیک کشویی بالا می باشد و در صورتی که با تمیز کردن سنسور و بررسی عدم وجود مانع بین سنسور ، حتما با کارشناس متخصص در جهت تعمیر درب ریلی برقی پارکینگ تماس بگیرید.

۹- در مواقعی که ریموت درب اتومات کشویی کار نمی‌کند‌،‌ در ابتدا باطری ریموت را چک نمایید و در مرحله بعد باید با کارشناس مربوطه تماس بگیرید.

تعمیر موتور کشویی پارکینگ

یکی از رایج ترین خرابی های جک پارکینگ ، خرابی خازن جک پارکینگ هست. اگه نیاز به اطلاعات بیشتر داری از مقاله دیدن کنید.

۱۰- در مواردی که صدای موتور جک ریلی کشویی  به گوش میرسد ولی جک حرکت نمی کند باید از لحاظ مکانیکی جک مورد بررسی قرار گیرد که باید توسط کارشناس عملیات تعمیر درب ریلی برقی پارکینگ انجام گیرد.

۱۱- در برخی موارد که درب ریلی کشویی در ریل خود گیر می کند و یا به صورت تکه تکه حرکت می کند نیاز به رگلاژ و بررسی مکانیزم حرکتی درب ریلی و همچنین احتمال وجود مشکل در قسمت گیربکس مکانیکی موتور ریلی باشد که باعث به تاخیر افتادن و یا عقب ماندن موتور ریلی گردد و در مواردی نیز ، نیاز به تنظیمات و افزایش تاخیر زمانی حرکتی موتور می باشد.

۱۲- در فواصل زمانی 3 ماهه به صورت مرتب در جهت سرویس عملکرد مکانیکی درب و موتور کشویی اقدام نمایید . بخصوص در مجتمع هایی که تردد بالایی دارند عملیات سرویس و تعمیر درب ریلی برقی پارکینگ این عمل باید توسط کارشناسان مجموعه انجام گیرد .

۱۳- لطفا از روغن کاری بی مورد موتور درب اتوماتیک پارکینگ کشویی ریلی جدا خودداری نمایید. فقط روغن کاری ریل حرکتی درب می توانید موثر واقع شود.

۱۴- سیم کشی مربوط به بازوهای سیستم ، تنها قسمتی که از داخل چارچوب درب بیرون است چک شود که قطعی و پوسیدگی نداشته باشد .

تعمیر جک ریلی پارکینگ در مشهد

تعمیر جک ریلی پارکینگ در مشهد می تواند به دلایل مختلفی نیاز باشد و در بسیاری موارد نیاز هست که از یک تیم حرفه ای و مجرب بهره بگیرید تا با کمترین خرابی و قیمتی مناسب و گارانتی مطمئن در جهت اصلاح و تعمیر جک ریلی پارکینگ اقدام گیرد.

درب اتوماتیک آویژه خدمات بسیاری را در زمینه تعمیر درب ریلی برقی پارکینگ – موتور کشویی ریلی پارکینگی ارائه می دهد برخی از مهمترین این خدمات شامل :

  • تعمیرات تخصصی و تعویض مدارفرمان سیستم های ریلی کشویی اتوماتیک با گارانتی و خدمات طلایی
  • تعمیرات تخصصی موتور گیربکس و چرخ دنده سرموتور سیستم ریلی اتومات
  • رگلاژ ریل مخصوص دندانه شانه ای نصب شده روی درب
  • رگلاژ و اصلاح انواع درب های ریلی کشویی
  • ارائه انواع ریموت کنترل درب اتوماتیک کشویی پارکینگی
  • تعمیرات تخصصی سنسورهای درب اتوماتیک کشویی ریلی

سرویس جک ریلی پارکینگ

نمایندگی تعمیرات و خدمات تخصصی موتور کشویی ریلی پارکینگی اتوماتیک در مشهد

آویژه به عنوان یکی از معتبرترین و قوی ترین پایگاه های تعمیراتی انواع سیستم های موتور کشویی ریلی پارکینگی برقی در مشهد ، تعمیرات انواع برندهای موتور های کشویی  بی اف تی BFT ، فک FAAC ، پروتکو Proteco ، زومر Sommer ، بنینکا Beninca ، نایس Nice ، وی تو V2 ، کوچی Cucci ، لایف Life ، فادینی Fadini ، یوتاب Utab ، بتا Beta ، کامه came ، جی بی دی GBD ، راجر roger ، جنیوس genius ، تیتان titan ، سیماران ، سوزوکی ، یال ، میلان ، جک یوروماتیک ، جک برقی لنسر ، جک برقی محک ، اریکسن ، GR ، جک برقی تابا ، جک برقی الکتروپیک ، درب اتوماتیک آلدو ، درب اتوماتیک بلانکو ، درب اتوماتیک ویرا vira  ، دیتک ditec را با ضمانت و گارانتی ارائه می نماید.

آویژه مرکز پخش قطعات و تجهیزات جانبی انواع مدل های درب کشویی پارکینگی اتوماتیک در کشور می باشد . 

خدمات درب کشویی پارکینگی اتوماتیک

برخی از مهمترین توانمندی های آویژه در زمینه تعمیرات و خدمات تخصصی و تعمیر درب کشویی پارکینگی اتوماتیک در مشهد عبارتنداز : 

  • تعمیر – تعویض سیم پیچ انواع  موتور های کشویی ریلی اتوماتیک پارکینگی
  • تعویض – تعمیر گیربکس – چرخ دنده انواع موتور کشویی ریلی
  • تعویض – تعمیر انواع ریموت کنترل موتور کشویی ریلی
  • تعویض – تعمیر انواع مدار کنترل – مرکز فرمان –  مدارفرمان – درب ریلی اتوماتیک
  • بررسی و تعویض سیم کشی موتور – مرکز کنترل – سنسور – چراغ هشدار
  • تعویض – تعمیر انواع فتوسل – چشم ضد برخورد موتورهای کشویی
  • ارائه انواع قطعات مکانیکی از جمله دنده تفلونی ، چرخ دنده سرشافت ، میکروسوییچ قطع کن سیستم ، تعویض ریل دندانه شانه ای 
  • تعمیرات و رگلاژ و اصلاح درب ریلی – ریل حرکت درب – تعویض بلبرینگ ها و غلطک ها 
  • برگزاری دوره ای و منظم سرویس – خدمات شامل شست و شو کامل موتور گیربکس – گریسکاری و روغن کاری بازو ها – روغن کاری درب – بررسی کامل سیم کشی در جهت افزایش عمر سیستم
تعمیر درب کشویی پارکینگ

تعمیر درب کشویی پارکینگ

یکی از مواردی که باعث فرسودگی و استهلاک بیشتر جک ریلی پارکینگ می گردد فرسودگی بیش از حد درب کشویی پارکینگ می باشد که باعث فشار بیش از حد و یا کارکرد نامتوازن موتور ریلی خواهد شد . بهتر است جهت جلوگیری از فرسودگی و خرابی جک ریلی پارکینگ ، به صورت دوره ای از یک کارشناس یا درب ساز متخصص در جهت رگلاژ و روان بودن درب کشویی بهره بگیرید. شرکت آویژه در توانمندی تعمیر درب کشویی پارکینگ در مشهد را داراست.

میکروسوئیچ جک ریلی پارکینگ چیست ؟

یکی از قطعات جک ریلی پارکینگ ، میکروسوئیچ یا قطع کن یا لیمیت سوئیچ می باشد که وظیفه تشخیص میزان بازشدن یا بسته شدن جک ریلی می باشد. در واقع جک ریلی بوسیله این سنسور می تواند تشخیص دهد که به انتهای کار رسیده و باید قطع شود و بالعکس.

در بسیاری موارد که جک ریلی پارکینگ قابلیت تشخیص میزان حرکت را ندارد و به انتهای کار رسیده و زور بی خود می زند می تواند مشکل از عملکرد این میکروسوئیچ یا سنسور باشد و نیاز به تعمیر جک ریلی پارکینگ وجود دارد. 

با توجه به تنوع مدل های میکروسوئیچ جک ریلی و استفاده از مکانیزم های مختلف ، بهتر است عملیات تعویض توسط کارشناس متخصص انجام گیرد. 

میکروسوئیچ جک ریلی پارکینگ

سوالات متداول

هزینه تعمیر جک ریلی پارکینگ چطور مشخص میشه ؟ 

هزینه تعمیر جک ریلی پارکینگ بستگی به میزان خرابی دارد و تا زمانی که مشخص نشود که ایراد مربوط به کدام قسمت موتور ریلی می باشد نمی توان تعیین هزینه کرد. 

جک ریلی پارکینگ باز شده بسته نمی شود مشکل از کجاست ؟ 

احتمالا مشکل از سنسور های ضدبرخورد جک ریلی می باشد بهتر است بررسی کنید که مانعی جلوی سنسور ها قرار نگرفته باشد و شاید سنسورها کثیف شده باشد.

علت صدای جک ریلی پارکینگ چیست ؟ 

ممکن است صدای جک ریلی پارکینگ به دلیل مشکل در بلبرینگ های درب کشویی باشد و یا خشکی ریل حرکتی درب باشد . همچنین می تواند به دلیل مشکل در گیربکس یا موتور جک ریلی پارکینگ باشد.

علت خلاصی درب ریلی چیست ؟

علت خلاصی درب ریلی می تواند به دلیل مشکل در گیربکس ، خلاص بودن قسمت خلاص کن ، بریده شدن شفت اصلی موتور باشد. 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا