خرید درب اتوماتیک پارکینگ

راهنمای خرید جک درب پارکینگ

جهت دسترسی سریع تر به محتوای صفحه می توانید از فهرست زیر استفاده کنید.

فهرست مقاله

زمان مطالعه: 11 دقیقه

خرید درب اتوماتیک پارکینگ مشهد چطور انجام میشه ؟ قیمت درب اتوماتیک پارکینگ در مشهد چقدره ؟

راهنمای خرید درب اتوماتیک پارکینگ مشهد

بهتر است قبل از خرید درب اتوماتیک پارکینگ مشهد با انواع آن مدل درب اتوماتیک اشنا باشیم تا بتوانیم انتخاب درستی داشته باشیم.

دقت کنید که قبل از خرید درب اتوماتیک پارکینگ باید در جهت طراحی و ساخت درب پارکینگ مشهد اقدام کنید. باید درب فلزی پارکینگ از ویژگی هایی برخوردار باشد تا امکان اتومات کردن آن ، مهیا باشد.

انواع درب اتوماتیک پارکینگ به دو دسته عمده بازويي – لولايي و كشويي – ريلي تقسيم مي گردد.

دسته بندي ديگر را مي توان به صورت الكترومكانيك و الكتروهيدروليك در نظر گرفت كه با توجه به ميزان تردد و شرايط درب با در نظرگرفتن نظر كارشناس فني ، نوع بازو انتخاب مي گردد. تفاوت عمده اين دو مورد عملكرد حركتي مي باشد كه با توجه به عملكرد چرخ دنده و گيربكس الكترومكانيك ، هزينه تعمير و نگهداري و قيمت پايين باعث استقبال بيشتري نسبت به مورد الكتروهيدروليك مي باشد كه استهلاك پايين تري دارد .

این در حالی است که درب های اتوماتیک هیدرولیکی برای ترددهای بالا مناسب می باشد و معروف هستند به جک های بدون محدودیت تردد. همچنین در صورتی که شرایط درب بادگیر هست و در منطقه ای قراردارد که باد شدیدی می وزد بهتر است که از جک های برقی بازویی یا کشویی هیدرولیکی استفاده نمایید.

همچنین قیمت بالای سیستم های درب اتوماتیک هیدرولیک ، باعث شده که خرید درب برقی پارکینگ هیدرولیکی با استقبال کمتری مواجه شود. اگر به تعمیرکار جک پارکینگ نیاز داشتید کلیک کنید.

متعلقات خرید درب اتوماتیک پارکینگ 

در مرحله دوم خرید خرید درب اتوماتیک پارکینگ باید از محتویات و متعلقات جک برقی بازویی یا ریلی مطلع باشیم تا از سودجویی کلاهبرداران در امان باشیم

پكيج درب اتوماتيك پاركينگي بازويي – لولايي شامل : پايه هاي نگهدارنده جك – فلاشر هشداردهنده – سنسور ضدبرخورد – بازوهاي سيستم – مركز كنترل يا مدارفرمان – ريموت درب اتوماتيك

پكيج موتور كشويي ريلي اتوماتيك : موتور ريلي كه شامل موتور و مركز كنترل يا مدارفرمان سيستم – 4 متر ريل دندانه شانه اي – ريموت فابريك – سنسور يا چشم ضدبرخورد – چراغ هشداردهنده يا فلاشر

انتخاب جک پارکینگ مناسب

برخی از پارامترها که در انتخاب جک پارکینگ مناسب موثر می باشد را بررسی می کنیم .

  • شمالی یا جنوبی بودن درب پارکینگ : در ساختمان های شمالی ، عموما درب پارکینگ در حیاط قرار می گیرد و روی سیستم درب اتوماتیک پارکینگی کاملا باز می باشد و باید سیستم های مناسب این شرایط انتخاب گردد این در حالی است که در ساختمان های جنوبی ، درب پارکینگ داخل فضای سربسته و زیر ساختمان قرار می گیرد .
  • وزن هر لنگه درب که متناسب با میزان پروفیل های استفاده در درب توسط یک متخصص قابل تشخیص و شناسایی می باشد.
  • ابعاد هر لنگه درب و طول هر لنگه که حتما باید در انتخاب نوع جک متناسب با طول درب دقت شود در برخی درب های عریض باید از جک های با کورس بلند استفاده کرد.
  • میزان تردد از درب که پارامتر بسیار مهمی در انتخاب نوع جک برقی می باشد که برای درب های پرتردد باید از سیستم های الکتروهیدرولیک استفاده شود..
  • میزان بادگیر بودن درب : در برخی مناطق که در دشت ها یا مناطق بیرون شهر قرار گرفته اند فشار باد بسیاری روی درب وجود دارد که حتما در مورد این درب ها باید اصلاح مناسبی در جهت عبور هوا انجام گیرد تا کمترین فشار به جک وارد شود در غیراین صورت جک ، مستهلک خواهد شد.
  • امکانات سفارشی مثل کنترل تردد وسایل نقلیه و ایجاد مجوز

گروه فنی اویژه امادگی طراحي – اجرا و نصب انواع درب فلزي پاركينگي و نفررو را داراست و شما می توانید با خیال راحت از صفر تا صد مراحل اتوماتیک کردن درب خود را به کارشناسان اویژه بسپارید – براي مشاهده نمونه كار كليك نماييد.

جهت مشاوره و كارشناسي مي توانيد با شماره 09352256530 ارتباط برقرار نماييد.

راهکار های تشخیص بهترین جک درب پارکینگ | بهترین برند جک پارکینگی | جک مناسب درب پارکینگ ساختمان | کاملا رایگان و کاربردی

خرید بهترین درب اتوماتیک پارکینگ در مشهد

انتخاب و خرید بهترین درب اتوماتیک پارکینگ در مشهد خوب و مرغوب از میان محصولات بازار، با توجه به تنوعی که در میان انواع مختلف آن دیده می‌شود، کار ساده‌ای نیست و به دغدغه‌های خریداران تبدیل‌شده است؛ برخی‌ها ملاکشان را مطمئن بودن محصول و کیفیت آن در نظر می‌گیرند و برخی‌ها قیمت مناسبش را مهم می‌شمارند؛ شما برای خرید باکیفیت‌ترین جک درب پارکینگ چه ملاک‌هایی دارید؟

در مقایسه با گذشته، استفاده از جک‌های درب پارکینگ بسیار کاربردی اهمیت و رواج بیشتری پیداکرده است و نیاز به امنیت برای آسودگی خاطر، دلیل اصلی رواج استفاده از این محصول بوده است؛ اگر شما نیز سؤالات زیادی در ذهنتان نسبت به این محصول وجود دارد و در رابطه با انواع مختلف آن اطلاعات چندانی ندارید تا پایان مقاله را مطالعه فرمایید؛ طی این مقاله تلاش کرده‌ایم تا با ذکر تمام نکات مهم در رابطه با خرید جک درب پارکینگ، انتخاب و خرید آن را برایتان آسان کنیم.

نکات مهم در خرید درب اتوماتیک پارکینگ

بهتر است در هنگام خرید درب اتوماتیک پارکینگ به نکات مهمی توجه کنیم تا انتخاب مناسبی داشته باشیم :

  • اندازه‌گیری ورودی ساختمان: برای خرید بهترین جک درب پارکینگ، شما باید ابتدا ورودی ساختمان خود را اندازه‌گیری کنید؛ چراکه اندازه ورودی نقش اصلی را در تعیین وزن و نوع دربی که شما برای ورودی خود تهیه می‌کنید دارد؛ از طرفی، طول بازوی جک با وزن درب پارکینگ، رابطه مستقیمی دارد یعنی هر چه شما درب بزرگ‌تر و سنگین‌تری داشته باشید باید جکی که خریداری می‌کنید طول بازوی بیشتری داشته باشد؛ برای درب‌های پارکینگ‌ها معمولاً طول بازوی جک درب ۴۰۰ تا ۷۰۰ میلی‌متر است که در اندازه‌های مختلف نیروی باز و بسته کردن از طرف جک تأمین می‌شود متفاوت است؛ نکته مهمی که در رابطه با طول عمر جک درب پارکینگ وجود دارد این است که هرچه باز و بسته کردن درب‌ها ورودی بیشتری صورت بگیرد، موجب طول عمر بیشتر جک‌ها می‌شود؛ یعنی جک‌هایی که برای درب‌های بزرگ‌تر تهیه می‌شوند، طول عمر بیشتری دارند.
  • روان بودن و سلامت درب‌ها: نکته‌ای که شاید خیلی‌ها آن را جدی نگیرند این است که قدم اول برای تهیه جک برای درهای مختلف، اطمینان از سلامت کامل این درب‌ها است؛ یعنی ما باید ابتدا درب موردنظر خود را چک کنیم که حرکت راحت و روانی داشته باشد و سپس اقدام به تهیه جک درب پارکینگ برای آن‌ها بکنیم؛ چراکه اگر درب‌ها در باز و بسته کردن مشکل داشته باشند و به جک فشار بیشتری وارد کنند، طول عمر جک و کارایی آن با مشکل مواجه می‌شود و پایین می‌آید.
  • جهت جغرافیایی ساختمان‌ها: شاید برایتان جالب باشد بدانید که شمالی یا جنوبی بودن ساختمان‌ها تأثیر بسیار زیادی در کارایی و کیفیت عمل جک‌های درب پارکینگ دارد و می‌تواند در عملکرد درست یا ناقص این جک‌ها تأثیر مستقیم داشته باشد.
  • میزان تردد و استفاده از درب: اگر شما قصد تهیه جک درب پارکینگ برای مکان‌هایی که تردد به میزان بالایی در آن صورت می‌گیرد مانند پارکینگ‌های بسیار بزرگ و عمومی را دارید، بهتر است از جک درب پارکینگ هیدرولیک استفاده کنید؛ چراکه یکی از خاصیت‌های این نوع جک‌ها، مقاومت در برابر تردد نامحدود آن‌ها است که پس از استفاده بیش‌ازحد از آن‌ها، دمایشان بالا نمی‌رود و به‌قول‌معروف داغ نمی‌کنند تا خراب شوند؛ البته فراموش نکنید که ازلحاظ قیمت، هزینه بالاتری نسبت به دیگر انواع جک‌های درب پارکینگ دارند.

انواع درب اتوماتیک پارکینگ 

به صورت کلی درب اتوماتیک پارکینگ در دو دسته بندی کلی قرار می گیرد که شامل : 

  1. جک‌های الکترومکانیک: جک‌های الکترومکانیک: جک‌های الکترومکانیک، گونه‌ای از جک‌های درب پارکینگ هستند که با تبدیل حرکت چرخشی به خطی، موجب باز و بسته شدن درب‌ها می‌شوند؛ این جک‌ها برای مناطق که آب‌وهوای آن‌ها در بیشتر فصول سرد است و دمای هوا خیلی وقت‌ها به زیر ۱۰ درجه می‌رسد مناسب نیست؛ چراکه باز و بسته شدن درب در این نوع جک‌ها به‌وسیله گریسی که در گیربکس آن‌ها می‌ریزند صورت می‌گیرد؛ اما گریس در دماهای پایین منجمد شده و باز و بسته شدن درب را مشکل می‌سازد؛ بنابراین اگر در محیطی سردسیر زندگی می‌کنید، انتخاب جک‌های الکترومکانیک انتخابی هوشمندانه نیست؛ لازم به ذکر است که این نوع از جک‌ها برای درب پارکینگ‌های شخصی که تردد در آن‌ها کمتر است مناسب‌تر هستند؛ بنابراین اگر پارکینگ شخصی دارید، تهیه این نوع جک پیشنهاد می‌شود.
  2. جک‌های هیدرولیک: کار با جک‌های هیدرولیک بسیار آسان است؛ یکی از بهترین مزیت‌های استفاده از جک‌های هیدرولیک، نداشتن محدودیت‌های دمایی است؛ این یعنی برخلاف جک‌های الکترومکانیکی که در دماهای پایین به دلیل منجمد شدن گریس کارایی خود را تقریباً از دست می‌دهند، جک‌های هیدرولیک با توجه به این‌که سیال آن‌ها روغن است و تراکم‌پذیری آن بسیار کم است در دمای پایین منجمد نمی‌شود و کارکرد آن با مشکل مواجه نمی‌شود.
مزایای درب اتوماتیک پارکینگ هیدرولیک

از دیگر مزیت‌های استفاده از جک‌های هیدرولیک این است که در ساختار آن‌ها از گیربکس استفاده‌نشده است و جایگزین گیربکس که در جک‌های الکترومکانیک از آن استفاده می‌شود، در انواع هیدرولیک آن، موتور ۲۲۰ ولت است که قدرت بسیار بالایی دارد و کارکرد این نوع جک را بسیار سریع و هوشمندانه کرده است.

مزیت دیگر جک هیدرولیک، امنیت بالای آن است که بسیار مقاوم در برابر هرگونه فشار هستند به‌گونه‌ای که در صورت نصب قفل‌های برقی بر روی آن، محال است کسی که ریموت را نداشته باشد بتوانند درهایی را که این جک‌ها بر روی آن نصب هستند باز و بسته کند؛ البته فراموش نشود که جک‌های پارکینگی هیدرولیکی با توجه به کارکرد منظم و دقیقی که دارند و استحکام بالایشان، بیشتر مناسب مکان‌هایی هستند که رفت‌وآمد در آن‌ها زیاد است و در درب‌های پارکینگ عمومی و دیگر مکان‌هایی شبیه این از این جک‌ها استفاده می‌شود.

قیمت درب اتوماتیک پارکینگ در مشهد

قیمت درب اتوماتیک پارکینگ در مشهد چطور مشخص می شود ؟ شرکت آویژه در با ارائه بهترین قیمت درب اتوماتیک پارکینگ در مشهد آماده خدمت به شما عزیزان می باشد. 

یکی از مؤلفه‌های مهم برای همه افراد در هنگام خرید درب اتوماتیک پارکینگ  ، قیمت درب اتوماتیک پارکینگ است و علاوه بر ویژگی‌های دیگری که می‌خواهیم جک‌های درب پارکینگمان آن‌ها را داشته باشد، داشتن قیمت مناسب نیز مدنظر است؛ برای نظر دادن در رابطه با قیمت جک‌های درب پارکینگ، باید گفت که ابتدا شما باید مشخص کنید که چه مقدار و با چه شدتی از این جک‌ها استفاده می‌کنید؛ این یعنی اگر تردد پارکینگ موردنظر شما بسیار زیاد نیست می‌توانید از جک‌هایی که کیفیت متوسط و یا پایین‌تری دارند مانند جک‌های چینی یا ایرانی استفاده کنید.

خرید جک درب پارکینگ

این مدل درب اتوماتیک پارکینگی از قیمت مناسب‌تری برخوردار است و در صورت استفاده کم از آن‌ها، معمولاً با مشکلی مواجه نمی‌شوند؛ اما اگر در پارکینگ موردنظر رفت‌وآمدهای زیادی انجام می‌شود، بهتر است از جک‌هایی که ساخت ایتالیا هستند استفاده کنید؛ جک‌های کالیپسو، پرتکو، لایف و مانند این‌ها که امتحان خود را به‌خوبی پس داده‌اند، استفاده کنید این جک‌ها بسیار مقاوم و در صورت استفاده مکرر از آن‌ها با هیچ مشکلی مواجه نمی‌شوند؛ علاوه بر آن، برندهایی مانند وی دو کالیپسو و پرتکو مشکلی از بابت تأمین قطعات آن‌ها در داخل کشور ندارند این یعنی شما با خریداری این نوع جک‌های ایتالیایی مشکلی از بابت تعمیر و یا تعویض قطعات آن نخواهید داشت بنابراین در کنار هزینه بالایی که برای این جک‌ها می‌کنید، مدت‌زمان بسیار طولانی می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید.

چگونه با آیفون جک درب پارکینگ را بازکنیم

متصل کردن آیفون‌های تصویری به جک‌های درب پارکینگ می‌تواند ایده خوبی برای باز و بسته کردن جک پارکینگ به‌وسیله زدن دکمه آیفون باشد؛ به این منظور، شما می‌توانید از آیفون‌هایی استفاده کنید که این قابلیت را داشته باشند.

جهت خرید جک برقی پارکینگ و مقایسه و بررسی سایر مدل و قطعات جک برقی پارکینگی با تضمین قیمت و اصالت کالا می توانید به فروشگاه اینترنتی آویژه مراجعه نمایید.

خرید درب پارکینگ به چه صورتی باید انجام شود؟ در ادامه به توضیح این موارد مهم قبل از خرید می پردازیم. با ما همراه باشید.

عوامل موثر در خرید درب پارکینگ

درب پارکینگ نقشی حیاتی را در نمای ساختمان و البته امنیت آن بازی می‌کند. درب پارکینگ فلزی، درب پارکینگ زیر سقفی، درب پارکینگ کرکره‌ای و … همه از انواع درب پارکینگ هستند.

درب پارکینگ فلزی یا درب پارکینگ آهنی محبوب‌ترین گزینه برای نصب در پارکینگ در ایران است. درب فلزی پارکینگ انواع مختلفی دارد:

  1. در پارکینگ آهنی
  2. در پارکینگ فولادی
  3. در پارکینگ آلومینیومی

قیمت درب پارکینگ آهنی از دو مدل دیگر اقتصادی‌تر است. اما گذشته از قیمت انواع درب پارکینگ فلزی، مزیت اصلی این نمونه درب پارکینگ کیفیت، دوام و استحکام بی‌نظیر آن است. انواع درب پارکینگ آهنی معمولا به صورت خودکار باز و بسته می‌شوند، و در دسته درب‌های اتوماتیک پارکینگ قرار دارند.

کمتر مدلی را می‌توان پیدا کرد که زیبایی چشمگیر انواع درب پارکینگ چوبی را داشته باشد. با این وجود، در پارکینگ چوبی به دلیل حساسیت نسبت به دماهای مختلف و رطوبت، به نگهداری و کنترل نیاز دارد تا آسیب نبیند. اگر برای درب پارکینگ ساختمان خود نمونه‌های چوبی را انتخاب کرده‌اید، توصیه می‌کنیم حداقل هر چند سال یکبار آن را رنگ‌آمیزی و یا تعویض کنید.

درب پارکینگ فایبرگلاس در واقع از تلفیق یک قاب و درب آلومینیومی با فایبرگلاس ساخته می‌شود. فایبرگلاس نیز مانند آلومینیوم وزن کمی دارد. برخی دیگر از ویژگی‌های انواع درب پارکینگ فایبرگلاس شفافیت و مقاومت نسبتا بالای آن است. اگر به دنبال یک نمونه درب پارکینگ کاملا مستحکم و ایمن هستد، ممکن است این درب پارکینگ مدرن انتخاب چندان مناسبی نباشد.

مشتریان در هنگام خرید درب پارکینگ در مشهد باید به عوامل بسیاری توجه نمایند تا خرید درب برقی پارکینگی مناسب و مطمئن و از همه مهمتر ، کاراتری داشته باشند.

گروه فنی مهندسی آویژه به عنوان یکی از بزرگترین و جامع ترین مراکز فروش و خرید درب برقی پارکینگی سعی می کند که با ارائه مشاوره مناسب در جهت خرید درب برقی پارکینگی مناسب به شما عزیزان کمک نماید.

۶ عامل مهم در هنگام خرید درب پارکینگ

۱- درب برقی پارکینگی چطور کار می کند ؟

در واقع با فشردن دکمه ریموت کنترل ، سیگنالی به مرکز کنترل ارسال و مرکز کنترل در جهت حرکت موتور ، فرمان می دهد همچنین سیگنال های ارسال از سمت سنسورهای سیستم توسط مرکز کنترل مدیریت می گردد.

۲- فرایند تعمیر و نگهداری درب برقی پارکینگی چگونه است ؟

یکی از مهمترین نکاتی که باید در هنگام خرید درب برقی پارکینگی بدان توجه نمایید شیوه تعمیر و نگهداری درب برقی می باشد که این مورد شامل فرایندهای مربوط به تمیز نگه داشتن و روغن کاری های مورد نیاز سیستم می باشد.

سرویس های دوره ای درب برقی پارکینگی می تواند باعث چند فایده گردد :

  • از استهلاک قطعات بکاهد .
  • در صورت وجود خرابی در سیستم ، سریعات تشخیص و از خرابی های احتمالی اینده جلوگیری نماید.
  • موارد ایمنی و امنیتی سیستم درب برقی پارکینگی را افزایش دهد.

۳- اطلاع از انواع درب برقی پارکینگی

انواع درب برقی پارکینگ

به صورت کلی ما دو نوع درب برقی پارکینگی داریم:

  • درب پارکینگی لولایی که به صورت دو لت یا فریم هستند که بر پایه یک لولا به صورت لولایی حرکت می کنند .
  • درب پارکینگی کشویی ریلی که به صورت افقی بر روی یک ریل حرکت می کنند.

جک برقی پارکینگی با دو مکانیزم الکتروهیدرولیک و الکترومکانیک برای ترددهای محدود مسکونی و نامحدود مجتمع و صنعتی و موتور های ریلی کشویی اتوماتیک با دو مکانیزم الکتروهیدرولیک و الکترومکانیک می باشد.

سیستم های پارکینگی  بازویی مناسب برای درب های لولایی و موتور های کشویی ریلی مناسب برای درب های ریلی می باشد و با توجه به میزان تردد – وزن درب و طول یا عرض درب سیستم مدنظر پیشنهاد می گردد.

با توجه به کاربری های مختلفی که در مورد درب های پارکینگی وجود دارد بسته به چند عامل تاثیرگذار باید نوع سیستم را انتخاب کرد تا بتوان به صورت حداکثری از توان سیستم بهره برد . برخی از این عوامل شامل :

  • نوع درب پارکینگی که درب ها عموما به دو صورت لولایی و کشویی ریلی عمل می کنند  و باید با توجه به نوع درب ، از جک های برقی برای درب های لولایی و از موتورهای کشویی ریلی برای درب های ریلی استفاده کرد.
  • میزان تردد . به صورت کلی سیستم های بازویی اتوماتیک و سیستم های ریلی کشویی اتوماتیک به دو صورت مکانیزم حرکتی الکترومکانیک و الکتروهیدرولیک عمل می نمایند. که عموما برای تردد های بالا و درب های سبک از سیستم های الکتروهیدرولیک و برای تردد های کمتر و درب های سنگین تر از سیستم های الکترومکانیک استفاده می گردد.

۴- بررسی مکانیزم های حرکتی موتورهای درب برقی پارکینگی

انواع مکانیزم حرکتی درب برقی پارکینگ

به صورت کلی برای خرید درب برقی پارکینگی ۴ نوع موتور اصلی وجود دارد :

  • موتور های خطی گیربکسی که بیشترین کاربرد را در مورد درب های برقی پارکینگی دارندن.
  • موتور های مفصلی که برای نوع خاصی از درب های برقی پارکینگی مورد استفاده قرار می گیرند.
  • موتورهای هیدرولیکی که از قیمت بالاتر و هزینه های تعمیراتی گرانی برخوردار هستند و برای شرایط خاص و تردد های بالا مورد استفاده قرار می گیرند.
  • موتور های زیرزمینی که کاملا زیر زمین قرار می گیرند و دیده نمی شوند و برای تردد های خیلی بالا می تواند مورد استفاده قرار بگیرد.

۵- نحوه استفاده از درب برقی پارکینگی در هنگام قطع برق به چه صورت هست ؟

اکثر سیستم های درب برقی پارکینگی از مکانیزم خلاص کن مختص به خود استفاده می نمایند که در هنگام قطع برق حتما باید مطابق با  اموزش های لازم در جهت خلاص کردن و ازاد کردن گیربکس موتور اقدام شود.

۶- از گارانتی و خدمات پس از فروش شرکت فروشنده مطمئن شوید

بهتر است قبل از خرید درب برقی پارکینگی از سابقه و رزومه شرکت فروشنده مطمئن شوید زیرا که یکی از مهمترین پارامترها که باید در هنگام خرید درب برقی پارکینگی بدان توجه کرد همین است . شما درب برقی پارکینگی را در جهت تامین اسایش و رفاه خود می خرید پس باید بتوانید در هنگام نیاز از گارانتی و خدمات پس ازفروش مناسب درب برقی پارکینگی استفاده نمایید.

گروه فنی مهندسی آویژه با بهره گیری از متخصصین و مشاورین مجرب و کارازموده به عنوان یکی از قوی ترین فعالان درب اتوماتیک در شرق کشور و به عنوان نمایندگی درب اتومات پارکینگ مشهد ، اماده پاسخگویی به شما مشتریان می باشد . برای تماس کلیک نمایید.

درب کنترلی پارکینگ

درب کنترلی پارکینگ چیست ؟

درب کنترلی پارکینگ همان درب اتوماتیک پارکینگ می باشد که به اصطلاح به آن ، درب کنترلی پارکینگ گفته می شود. درب کنترلی پارکینگ بوسیله ریموت کنترل ، برنامه ریزی و هدایت می شود. 

خرید درب کنترلی پارکینگ

برای خرید درب کنترلی پارکینگ باید به مواردی از قبیل وزن درب ، ابعاد درب ، میزان تردد توجه کنید تا بیشترین بازدهی را داشته باشید.

شرکت آویژه در
تیم تحریریه آویژه

این مقاله به کوشش اعضای تیم تحریریه آویژه تولید شده است. امیدواریم بتوانیم در ارتقای اطلاعات در زمینه صنعت درب اتوماتیک و تاسیسات گامی کوچک برداشته باشیم.

مقالات مرتبط

راهنمای خرید

4 نکته خرید پنجره upvc

زمان مطالعه: 4 دقیقه پنجره upvc یکی از مهم ترین چیزهایی است که باید در هنگام ساختمان سازی به آن توجه داشته باشید.  پنجره‌های UPVC یک نوع پنجره با فریم از جنس UPVC (پلی وینیل کلراید) هستند. این نوع پنجره‌ها از موادی سبک و مقاوم به نام UPVC ساخته می‌شوند که دارای خواص عایق حرارتی و صوتی مطلوبی می‌باشد.

توضیحات بیشتر »
خرید پرده هوا صنعتی
راهنمای خرید

پرده هوا صنعتی

زمان مطالعه: 4 دقیقه پرده هوا صنعتی مناسب چه مکان هایی است؟ تاکنون اسم پرده هوا صنعتی به گوشتان خورده است؟ در این مقاله همه چیز را در مورد پرده هوا صنعتی توضیح خواهیم داد. پرده هوا صنعتی یکی از انواع پرده هوا محسوب می شودد که ماهیت صنعتی دارد. پرده هوا صنعتی یک سیستم دمایی هوایی است که

توضیحات بیشتر »
راهنمای خرید انواع پنجره آلومینیومی
راهنمای خرید

انواع پنجره آلومینیومی کدام است؟

زمان مطالعه: 6 دقیقه انواع پنجره آلومینیومی چه ویژگی هایی دارد؟ کدام یک از انواع پنجره آلومینیومی مناسب شما است؟ در این مقاله می خواهیم شما را در خرید پنجره آلومینیومی راهنمایی کنیم پس تا انتها همراه ما باشید. آلومینیوم از رایج ترین متریال در ساخت پروفیل های درب و پنجره می باشد و از گذشته تا به امروز

توضیحات بیشتر »

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا