خرید ماساژور کمر

ماساژور-کمر

جهت دسترسی سریع تر به محتوای صفحه می توانید از فهرست زیر استفاده کنید.

فهرست مقاله

زمان مطالعه: 10 دقیقه

مرکز خرید ماساژور کمر

خرید ماساژور کمر در چه مواقعی ضروری است؟

 آیا با خرید ماساژور زانو کمر آن از بین خواهد رفت؟

کمردرد یکی از شایع ترین بیماری های مفصلی می باشد که سن و سال هم در آن مطرح نیست! به طور مثال ممکن است از سن 20 سالگی دچار دیسک کمر و یا کمردرد شوید. پس باید علت آن را پیدا کرده و روش درمان را هم هرچه زودتر انتخاب نمایید تا کار به جراحی نکشد. 

در ادامه به توضیح خرید ماساژور کمر و اهمیت آن می پردازیم. با آویژه در تا انتها همراه باشید. 

اگر می خواهید راجب ماساژور کمر آویژه اطلاعات بیشتری داشته باشید حتما فیلم زیر را مشاهده کنید.

اگه نیاز دارید اطلاعات کاملتری راجب ماساژور کمر کوشا بدانید حتما این فیلمو ببینید

در این فیلم سعی کردیم نحوه استفاده و کارکرد ماساژور کمر آویژه را به صورت دقیق و جزء به جزء بررسی کنیم و شما را با این محصول با کیفیت بیشتر آشنا کنیم.

خرید ماساژور کمر آویژه

اهمیت خرید ماساژور کمر

چرا ماساژور کمر بخریم ؟

علت کمردرد چیست؟ کمردرد در اثر موارد زیادی رخ می دهد که هرکدام علت های خاص خودش را دارد. 

همه ما زندگی بسیار خسته کننده و استرس زایی را در محل کار و زندگی خود سپری می کنیم که در برخی موارد سبب دردهای عضلانی ، بدنی و آثاری از خستگی و کوفتگی همیشگی در پی دارد، اما چطور باید خود را از شر این دردهای پایان ناپذیر خلاص کرد؟

تنها جواب این سوال در یک کلمه نهفته است، ماساژ درمانی با ماساژورهای برقی. از زمان های قدیم ماساژ بهترین راه حل تسکین دردهای عضلانی، کاهش استرس و احساسات منفی است. ماساژ می تواند بافت های نرم بدن را تسکین بدهد و به صورت ریتمیک، کشیدگی و فشاری مطلوب به آنها وارد کند. این باعث می شود تا احساس آرامش به شما دست بدهد و از درد خلاص شوید، استرس تان کاهش پیدا کند و سالم تر بمانید.

مزایای ماساژور کمر آویژه
مشخصات فنی ماساژور کمر کوشا     
وزن ولتاژ کاری زمان شارژ شدن جنس لایه بیرونی جنس لایه داخلی قابلیت باد شدن قابلیت شارژ شدن
1 کیلوگرم 5 ولت 3 ساعت نخی PU دارد بوسیله تلمبه مخصوص دارد با شارژر تایپ C

علت کمردرد و پادرد در برخی از افراد ممکن است ناشی از مشکلات مادرزادی باشد و یا اینکه در کودکی و نوجوانی به علت عدم توجه به ناحیه ستون فقرات شکل گرفته باشد. یکی از بیماری‌های مرتبط با این موضوع اسکولیوز نام دارد. در صورت رسیدگی به موقع به این مشکل مخصوصاً در سنین پایین، کمردرد برطرف می‌شود اما در صورت عدم توجه و درمان به موقع بر اثر فشاری که در نخاع وارد می‌شود به مرور زمان فرد احساس درد بیشتری را نیز تجربه خواهد کرد.

کمردرد ناشی از تومورها و عفونت‌ها بسیار شدید است. عفونت و تورم دیسک‌های کمر را تحت تأثیر قرار می‌دهند. این تورم به نخاع فشار وارد می‌کند و سبب درد شدید خواهد شد. اگر تومورها رشد بیشتری داشته باشند بیشتر نخاع را تحت تأثیر قرار می‌دهند و نخاع این سیگنال‌ها را به مغز ارسال می‌کند.

معمولا در مواردی که علت کمر درد گرفتگی عضلانی باشد و با کمی‌ تحرک و نرمش برطرف شود، مشکل خاصی ایجاد نمی‌‌شود. اما کمر درد شدید ناشی از سقوط از ارتفاع یا آسیب و ضربه در ناحیه کمر باید سریعا توسط پزشک بررسی شود. در برخی دیگر از موارد، کمر درد سبب از دست دادن کنترل ادرار یا مدفوع، ضعف، تب یا درد هنگام سرفه می‌‌شود. همچنین در برخی موارد ممکن است کمر درد بیش از چند روز یا یک هفته طول بکشد. تمامی‌ این موارد به مراقبت اورژانسی و مراجعه به پزشک فوق تخصص نیاز دارند.

اهمیت خرید ماساژور کمر به دلایل بسیاری مورد استفاده قرار می گیرد. آن ها برای کاهش درد و ایجاد آرامش در ناحیه کمر بسیار عالی هستند. انواع آن ها را می توان به عنوان یک ماساژور کمر حرفه ای در خانه یا محل کار استفاده کرد. شما می توانید با این ماساژور ها بدون نیاز به کمک دیگران، ماساژی ایده آل را تجربه کنید. این ها دارای سطوح شدت ماساژ مختلف هستند و به شما کمک می کند تا بر روی عضلات کمر خود کار کنید.

شما هر نوع ماساژور را به دلایلی که به آن نیاز دارید را خریداری می کنید. آنها انعطاف پذیرن و برای همه اعضای خانواده در هر زمان قابل استفاده هستند. وضعيت شما بهتر خواهد شد، عضلات سفت آزاد شده و شما احساس سرزندگی و تازگی می کنید. این ها تنها چند مزیت اساسی آن هاست. 

خرید ماساژور گردن

ماساژورها برای کنترل و درمان انواع درد ها مناسب هستند و شرایط مزمن را بهبود می بخشند. شما می توانید massagers خاص برای گرما درمانی، ماساژ عمیق عضلانی، ماساژ نقطه ای و یا ماساژ کامل بدن را برای همه مشکلات خود استفاده کنید.

هنگامی که شما در تمام طول روز با کامپیوتر شخصی کار می کنید و یا کارهای متداولی رزوانه خود را انجام می دهید، استفاده از یک دستگاه ماساژور می تواند شگفت انگیز باشد.

همه این ها می تواند بسته به نیازها، اهداف و مقدار بودجه شما متغییر باشد. ماساژور ها دارای بازه گسترده ای از محصولات برای ماساژ نواحی: چهره، شانه، کمر، پوست سر، پاها، دست ها، گردن و مخصوصا برای پشت و کمر وجود دارند.

ویژگی بهترین ماساژور کمر

برخی از مهمترین ویژگی های بهترین ماساژور کمر عبارتنداز : 

در نهایت داشتن ضمانت و گارانتی هم در هنگام خرید ماساژور کمر بسیار اهمیت دارد! یعنی سعی کنید ماساژور کمر  را از مکان هایی خریداری کنید که بسیار معتبر هستند و همچنین دارای گارانتی محصول هستند.

مشخصات فنی ماساژور کمر آویژه

 علائم دیسک کمر
• با انتشار به باسن و پاشنه
• بی حسی و بی قوتی پاها
• کاهش تمایل جنسی
• اختلالات ادراری مانند کاهش یا تند شدن ادرار

خرید ماساژور کمر برای درمان دیسک کمر هم بسیار کاربردی است!

راه های درمانی مختلفی برای کمردرد وجود دارد که از جمله آنها میتوان به استراحت، استفاده از کمربند طبی،ورزش های،فیزیوتراپی، ماساژ درمانی اشاره کرد که یکی از کاربردی ترین روش ها ماساژدرمانی و استفاده از ماساژور است

نکته مهم:
• انجام روشهای فیزیوتراپی می تواند به بیمار کمک کند اما نکته کلیدی این است که اگر حین فیزیوتراپی بیمار دچار افزایش درد شود بهتر است میزان فیزیوتراپی را کاهش داد و یا آن را چند روز به تاخیر انداخت زیرا اکثر این بیماران دارای محدودیت در حرکات مفاصل و پوکی استخوان هستند .
• بیماران دارای دیسک کمر یا فتق برای استفاده از ماساژور باید احتیاط کنند زیرا سبب آمبولی و لخته شدن خون میشود.

ویژگی های خرید ماساژور کمر

 آرامش بخشیدن به افراد و کاهش استرس های روانی و فیزیکی
• از بین بردن اسپاسم و گرفتگی های عضلانی
• سم زدایی بدن
• بهبود عملکرد سیستم عصبی و ایجاد آرامش
• بالا بردن قدرت سیستم دفاعی بدن

اولین نکته در انتخاب ماساژور تشخیص مشکل بیمار است که انتخاب ماساژور باید در جهت برطرف کردن مشکل بیمار باشد. از آنجا که ماساژور ها در مدل و برندهای مختلف به بازار عرضه میشود پس باید میزان بودجه خود را در نظر بگیرید و پس از آن هدف خود را ازخرید دستگاه ماساژور تعیین کنید ماساژورها عملکردهای متفاوتی دارند از جمله

• گرما درمانی
• ضربه زدن
• لرزش یا ویبره
• رولینگ (غلطکی)
• فشار متوسط به روش شیاتسو

 کاهش درد و گرفتگی عضلات
• آرامش روحی مادر
• کاهش مشکلات گوارشی
• افزایش گردش خون و اکسیژن رسانی و مواد معدنی به مادر و جنین
• کاهش استرس و افسردگی
• کمک به زایمان آسان تر
• داشتن خواب عمیق تر و راحتتر
• افزایش قدرت و توان بدن برای تحمل وزن جنین

بهترین خرید ماساژور کمر

که در انتخاب بهترین دستگاه ماساژور کمک بسیاری به شما میکند و در پایان در نظر بگیرید نوع کاربری دستگاه مدنظر شما چیست !؟

خرید بهترین ماساژور کمر

  • -آیا میخواهید در منزل استفاده کنید
  • -درمحل کار ،باشگاه ،استخر،در سالن ماساژ
  • -و یا نیاز به ماساژور سبک با حمل و نقل آسان دارید؟!
  • -آیا کار سنگینی دارید؟!
  • -آیا فردی هستید که اکثر کار روزانه شما با کامپیوتر است
  • -یا بیشتر در حال رانندگی و سفر هستید؟!

معرفی انواع ماساژور کمر

 اولین انتخاب ماساژور های دستی است که میتوان با قیمت مناسب آنها را تهیه کرد و علاوه بر ماساژ کمر برای سایر نقاط بدن از جمله شانه ،گردن،کتف و ران ها قابل استفاده است این ماساژورها سبک ،کم وزن و قابل حمل هستند.این ماساژورها قابلیت استفاده در هر مکان و زمان را دارند زیرا عمدتا شارژی یا مکانیکی هستند.

• نوع دیگر ماساژور کمر، صندلی ماساژور است که از برترین دستگاه های ماساژ به حساب می آید زیرا علاوه بر ماساژ کمر قابلیت ماساژ بقیه اندام ها از جمله پاها،گردن پشت و شانه ها را به طور همزمان دارد .این دستگاه با قابلیت حالت بی وزنی Zero Gravity(فشار برروی قسمتهایی ازبدن مانند زانوها، گردن، لگن و قسمت های فوقانی به طور چشمگیری کاهش پیدا می کند.) و سیستم اسکن بدن ،کاربر را به اوج لذت میرساند و علاوه بر آن با قابلیت تنظیم سرعت، شدت و نوع ماساژ انواع ماساژ موجی و لرزشی را به کاربر ارائه میدهد.

 روکش صندلی ماساژور
روکش ماساژور روی مبلمان خانه، روی صندلی اتومبیل و یا در محل کار –برای افرادی که مدت زیادی را کامپیوتر کار میکنند- قابل استفاده است و طراحی آن به نحوی است که دارای غلطک هایی است که از کمر تا نشیمنگاه را ماساژ میدهد در قسمت نشیمنگاه لرزشی و در قسمت کمر غلطکی می باشد.
روکش صندلی ماساژ برای رانندگان خودرو و برای کسانیکه مجبور به نشستن های طولانی مدت هستند، هم بسیار مناسب است زیرا با افزایش گردش خون خستگی و درد را در ناحیه پشت و کمر از بین میبرد.

• یکی دیگر از پرکاربردی ترین ماساژور ها، پشتی ماساژور است و علاوه بر آن که برای ماساژ کمر قابل استفاده است برای نقاط مختلف بدن از جمله شانه ،گردن و پاها هم قابل استفاده است

• یکی از علائمی که با کمر درد بر اندام های بیمار ظاهر میشود درد در شانه، گردن و کتف است و یکی از دستگاه های ماساژ که در این زمینه میتواند به بیمار بسیار کمک کند ماساژور گردن و شانه است هرچند که این ماساژور قابل استفاده برای کمر هم هست و با گرما درمانی و افزایش گردش خون سبب تسریع بهبود وضعیت بیمار میشود.

نکات مهم خرید ماساژور کمر

در هنگام خرید ماساژور کمر یک سری نکات را باید رعایت کنید. یعنی باید بدانید که ماساژوری که انتخاب می کنید مناسب حال شما هست یا نه؟

به طور مثال استفاده از ماساژور کمر برای افراد باردار باید تحت نظر پزشک باشد!

استفاده از ماساژ در دوران بارداری مزایای بسیار دارد و سبب آرامش و کاهش درد در این دوران میشود اما باید در نظر داشته باشید که نکات زیر را رعایت کنید و در صورتی که شرایط خود را بررسی کردید و برای شما خطر آفرین بود استفاده از آن را به دوران بعد از بارداری موکول کنید. در هر صورت قبل از استفاده از صندلی ماساژ پزشک خود را مطلع سازید و بدون مشورت با پزشک خود از صندلی ماساژ استفاده نکنید.

در چه مواردی نباید از ماساژور کمر استفاده کنیم ؟

بهتر است در موارد زیر از ماساژور کمر استفاده نکنیم :

راهنمای خرید ماساژور زانو 

در خرید ماساژور کمر بهتر است از مدل برقی آن استفاده کنید. 

ماساژورهای بازار بر اساس کاربرد به چندین دسته تقسیم می شوند. برخی از ماساژورها کاربرد اختصاصی دارند. برای پا، کمر، شانه و گردن، دست، نشیمنگاه، سر، گردن، چشم و کل صورت ماساژورهای اختصاصی وجود دارد. برخی از ماساژورها هم به صورت عمومی برای کل بدن استفاده می شوند؛ اما کاربرد خاص ماساژورهایی که مخصوص گردن، پا، کمر و … تولید می شوند را ندارند؛ مگر این که از صندلی های ماساژ برقی استفاده کنید که همزمان تمام قسمت های بدن را درگیر می کنند.

بر اساس کاربرد و عملکرد دستگاه، ماساژورها تقسیم بندی متفاوتی نیز دارند. مثلا برخی از آن ها به صورت پوشیدنی تولید می شوند و مستقیم روی موضع قرار می گیرند. ماساژورهای ناحیه چشم و صورت از این نوع هستند و می توانید حرارت تولیدی توسط دستگاه را متناسب با نوع پوست صورت و حساسیتی که دارید تنظیم کنید.

در کنار ماساژورهای پوشیدنی برخی از مدل ها به صورت مادون قرمز و بدون نیاز به تماس با پوست طراحی می شوند. به این شکل که شبیه به یک ماسک با حفظ فاصله مشخص از پوست طراحی می شوند و روی موضع قرار می گیرند. حرارت تولید شده توسط این دستگاه ها به صورت مستقیم زیر پوست نفوذ می کند و از این طریق تاثیرگذاری چشمگیری روی افزایش خونرسانی به موضع ایفا می کند.

در هنگام استفاده از ماساژور برقی بهتر است، ماهیچه های تان گرم باشد. ماساژ دادن در حمام، ایده خوبی است. ماهیچه های گرم بدن نسبت به ماهیچه های سرد و منقبض راحت تر منبسط می شوند و ماساژ روی آنها اثرات مطلوب تری دارد. به همین خاطر، ماساژ دادن بدن در نقطه ای گرم مانند حمام، مؤثرتر است.

از بالم یا لوسیون مخصوص ماساژ استفاده کنید. این مواد بهتر از روغن ها هستند و راحت تر از روغن به بدن جذب می شوند. ضمن اینکه بعد از ماساژ هم تمیز کردن و شست و شوی آنها راحت تر خواهد بود. قبل از شروع ماساژ دادن بدن با ماساژور برقی هم حتما بدن تان را در حالتی آرام نگه دارید و ریلکس کنید.

 

 

 

سوالات متداول

قیمت ماساژور کمر چقدر هست ؟

برای اطلاع از قیمت با کارشناسان آویژه تماس بگیرید.

شرایط ارسال ماساژور کمر به چه صورت هست ؟

بعد از ثبت واریزی ، بدون دریافت هیچ هزینه ای جهت ارسال ، ماساژور برای شما ارسال می گردد. 

چرا ماساژور کمر آویژه را بخریم ؟

وزن کم ، قیمت مناسب ، کیفیت عالی ، گارانتی و ضمانت مطمئن – ارسال رایگان به سراسر کشور

شرکت آویژه در
تیم تحریریه آویژه

این مقاله به کوشش اعضای تیم تحریریه آویژه تولید شده است. امیدواریم بتوانیم در ارتقای اطلاعات در زمینه صنعت درب اتوماتیک و تاسیسات گامی کوچک برداشته باشیم.

مقالات مرتبط

همه چیز در مورد بالابرخانگی
تجهیزات توانبخشی

بالابرخانگی چیست؟

زمان مطالعه: 6 دقیقه بالابرخانگی چیست و برای چه مکان هایی مناسب می باشد؟ در این مقاله همراه آویژه در باشید تا شما را با بالابرخانگی آشنا کنیم. بالابرخانگی چیست؟ بدون شک خیلی از شما تابه حال نام بالابر خانگی را شنیده اید. امروزه به دلیل این که زندگی آپارتمانی در حال رواج پیدا کردن است، آسانسور در اکثر

توضیحات بیشتر »
راه های پیشگیری از آرتروز گردن
مقالات آموزشی

پیشگیری از آرتروز گردن

زمان مطالعه: 7 دقیقه پیشگیری از آرتروز گردن چگونه است؟ امروزه بیماری های مفصلی بسیار زیاد و رایج می باشد. اگر از آن پیشگیری نکنید قطعا منجر به بیماری های بدتری خواهد شد. در این مقاله می خواهیم روش های پیشگیری از آرتروز گردن را توضیح دهیم. با آویژه در همراه باشید. معرفی روش های پیشگیری از آرتروز گردن 

توضیحات بیشتر »

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا