خرید ماساژور گردن

خرید ماساژور گردن

جهت دسترسی سریع تر به محتوای صفحه می توانید از فهرست زیر استفاده کنید.

فهرست مقاله

زمان مطالعه: 5 دقیقه

مرکز خرید ماساژور گردن

خرید ماساژور گردن در چه مواقعی ضروری است؟

 آیا با خرید ماساژور گردن ، درد آن از بین خواهد رفت؟

خرید ماساژور گردن  Neck Massager و آشنایی با ویژگی های آن را در این مقاله خواهید خواند. 

 افراد ماساژوری هستند که به شما تجربه بهترین ماساژ را می دهند. اما در حال حاضر این سناریو تغییر کرده است، اگر شما ماساژور پیشرفته گردن را انتخاب کنید، می توانید تجربه مشابه ماساژ حرفه ای را دریافت کنید.

در دنیای امروزی بسیاری از افراد به دلیل کار و مشغله ی زیاد و نوع نشستن نادرست دچار مشکلات مفصلی گردن و آرتروز گردن می شوند. 

از طرفی بسیاری از مشاغل به صورت پشت میزی شده اند این موضوع یعنی شما باید حتما قبل از اینکه دچار این بیماری ها شوید، از آن پیشگیری نمایید. 

ماساژور گردن یکی از بهترین مواردی است که باعث پیشگیری از این بیماری و همچنین بهبود بیماری می شود. 

راهنمای خرید ماساژور گردن آویژه 

اگر می خواهید راجب ماساژور گردن آویژه اطلاعات بیشتری داشته باشید حتما فیلم زیر را مشاهده کنید.

نکات مهم هنگام خرید ماساژور گردن

مواردی که باید در هنگام خرید ماساژور گردن دقت کنید

  • وزن ماساژور 
  • سیستم گرمایشی 
  • حمل آن 
  • فشار ماساژور 
  • نوع ماساژور (برقی یا دستی)
  • باطری

مزایای خرید ماساژور گردن

با خرید ماساژور گردن ، مزیت های بسیاری نصیب شما خواهد شد که برخی از مهمترین آن ها عبارتنداز : 

چرا ماساژور گردن بخریم ؟

دستگاه ماساژور گردن (برقی یا شارژی) به صورت خودکار از طریق دکمه‌های تعبیه شده بر روی خود قابل تنظیم است. می‌توان به راحتی شدت و سرعت ماساژ را بر حسب نوع نیازها تنظیم کرد. همچنین برخی از مدل‌ها دارای امکان خاموشی خودکار نیز هستند، برای مثال دستگاه بعد از 15 دقیقه ماساژ به طور خودکار خاموش می‌شود. هنگام مسافرت این ماساژورها بسیار به کار می‌آیند، زیرا قابل شارژ هستند.

به طور کلی، هنگامی که درد، سفتی و اسپاسم عضلانی و یا هر نوع مشکل دیگری در ناجیه گردن، شانه، کتف و حتی دیگر نواحی بدن دارید که ناشی از فعالیت‌های روزانه مانند رانندگی، مشاغلی که نیاز به نشستن زیاد دارند، ورزش و حتی خوابیدن در موقعیت نامناسب؛ ماساژور گردن همیشه قابل استفاده و در درسترس است.

ماساژ گردن علاوه بر مزایای ذکر شده می‌تواند در درمان و بهبود بیماری‌هایی مانند TMJ (اختلالات مفصل گیجگاهی فکی)، اسپاسم عضلات، دیسک گردن و کشیدگی عضلات موثر باشد.

خرید ماساژ گردن علاوه بر رفع خستگی و التیام دردهای گردن، برای شانه‌ها، بازوها و سر نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد. این ماساژ شامل عضلات شانه و گردن می‌باشد و برای افرادی که از اختلالاتی نظیر سردرد، فشار چشم، میگرن، سینوزیت و درد مزمن گردن رنج می‌برند مفید بوده و به رفع اسپاسم عضلات نواحی ذکر شده کمک می‌کند.

اگر نیاز به مشاوره برای خرید ماساژور گردن دارید با کارشناسان آویژه در تماس بگیرید.

اهمیت خرید ماساژور گردن 

عد از مهره‌های کمر، مهره‌های گردن که در ادامه مهره‌های کمر قرار دارند، بیشتر به اختلالات و آسیب‌های عضلانی و استخوانی دچار می‌شوند. کارمندها، برنامه‌نویسان، تایپیست‌ها یا به طور کلی افرادی که در هنگام کار، سر خود را خم می‌کنند، بیشتر دچار دردهای گردن می‌شوند و اختلالات عضلانی در گردن در این افراد شایع‌تر است. عضلات گردن این افراد، همواره در حال انقباض است که باعث درد و خستگی آن‌ها می‌شود که هنگام خستگی، عضله جریان خون در آن کاهش پیدا می‌کند. از طرفی ماساژ گردن تقویت عضلات آن منجر می‌شود که قوام آن‌ها باعث کاهش خستگی هنگام کار می‌شود. همچنین ماساژ عضله، یاعث افزایش گردش خون در آن ناحیه می‌شود که منجر به اکسیژن‌رسانی بهتر به سلول‌های عضله شده و در نتیجه با کاهش خستگی مواجه می‌شود.

تجهیزات توان‌بخشی

گردن بخشی از بدن است که در طول روز محتمل فشار می شود، به مانند: یک دوره طولانی کار کردن با کامپیوتر و نبود تحرک لازم، یا ایستادن به مدت طولانی. این وضعیت به افزایش سفتی یا گرفتگی عضلات در این ناحیه منجر می شود که در بلند مدت دچار عارضه های مختلفی در ستون فقرات می شود. این باعث می شود در طول روز مداوم با این مشکل دست و پنجه نرم کنید و متاسفانه، هیچ دارو یا پمادی نمی تواند نجات بخش باشد.

از مهم ترین ویژگی های خرید ماساژور گردن، طراحی آن به نحوی است که به آسایش افراد منجر می‌شود، به این معنا که می‌تواند نواحی پشت و گردن را که به سختی قابل لمس و دسترسی هستند را ماساژ دهد. همچنین برای نواحی دیگر همچون باسن پشت ران نیز قابل به کارگیری است.

بهترین ماساژور گردن کدام است؟

بهترین ماساژور گردن ماساژوری می باشد که نیاز شما را رفع کند. یعنی باید مناسب حال شما باشد پس به دنبال یک مارک و برند خاص نباشید! سعی کنید قبل از خرید تحقیق نموده و ببینید کدام مورد برای شما مناسب تر است.

بیشتر ماساژورهای گردن با هزینه کم در دسترس هستند و می توانند برای سال ها کاربردی باشند. این دستگاه به راحتی صدمه نمی بیند مگر اینکه از آن استفاده درستی نکنید. به طور کلی خرید این دستگاه ها به معنای سرمایه گذاری بلند مدت در هزینه ها و سلامتی افراد است.

کارشناسان ما می توانند به شما کمک کنند که بهترین مدل ماساژور گردن را خریداری کنید. 

اجزای ماساژور گردن

نحوه استفاده از ماساژور گردن

این دستگاه برای کسب آرامش و تجربه ماساژی لذت بخش بسیار مناسب است، زیرا تنها برای استفاده نیاز به فشردن یک دکمه دارد. ماساژورهای گردن نقاط فشاری و نقاطی که منشا درد هستند را شناسایی و ماساژ می‌‎دهند. بسیاری از آنها شامل 3 ویژگی مهم اعم از: گرما، ارتعاش و سبک ماساژ (شیاتسو) هستند.

سایز و اندازه و وزن ماساژور ویژگی دیگری است که باید در خرید دستگاه ماساژ به آن توجه کنید. ماساژور باید مناسب اندازه گردن شما باشد. بدون شک اگر می‌خواهید ماساژور گردن شما قابلیت حمل داشته باشد باید از ماساژورهای سبک استفاده کنید و به این نکته توجه کنید که آیا دستگاه قابلیت کار با باطری دارد یا خیر؟

پس از بررسی ویژگی‌های ماساژور می‌توانید نسبت به خرید این محصول برای تسکین دردهای عضلانی گردن و بهره‌گیری از مزایای ماساژ گردن، اقدام کنید. مجموعه آویژه در با ارائه ماساژورهای گردن با کیفیت و منصفانه می‌تواند انتخابی مناسب برای رسیدن به آرامش عضلانی و دوری از دردهای گردن باشد.

مشخصات فنی ماساژور حرارتی گردن 

مشخصات فنی ماساژور گردن آویژه در به صورت زیر می باشد.

مشخصات فنی ماساژور گردن کوشا
ماساژ مد کاری جنس نوع باطری ولتاژ کاری وزن
پالس الکتریکی 3 مد کاری ABS 2AAA 3VDC 100 گرم

سوالات متداول

قیمت ماساژور گردن چقدر هست ؟

برای اطلاع از قیمت با کارشناسان آویژه تماس بگیرید.

شرایط ارسال ماساژور گردن به چه صورت هست ؟

بعد از ثبت واریزی ، بدون دریافت هیچ هزینه ای جهت ارسال ، ماساژور برای شما ارسال می گردد. 

چرا ماساژور گردن آویژه را بخریم ؟

وزن کم ، قیمت مناسب ، کیفیت عالی ، گارانتی و ضمانت مطمئن – ارسال رایگان به سراسر کشور

شرکت آویژه در
تیم تحریریه آویژه

این مقاله به کوشش اعضای تیم تحریریه آویژه تولید شده است. امیدواریم بتوانیم در ارتقای اطلاعات در زمینه صنعت درب اتوماتیک و تاسیسات گامی کوچک برداشته باشیم.

مقالات مرتبط

همه چیز در مورد بالابرخانگی
تجهیزات توانبخشی

بالابرخانگی چیست؟

زمان مطالعه: 6 دقیقه بالابرخانگی چیست و برای چه مکان هایی مناسب می باشد؟ در این مقاله همراه آویژه در باشید تا شما را با بالابرخانگی آشنا کنیم. بالابرخانگی چیست؟ بدون شک خیلی از شما تابه حال نام بالابر خانگی را شنیده اید. امروزه به دلیل این که زندگی آپارتمانی در حال رواج پیدا کردن است، آسانسور در اکثر

توضیحات بیشتر »
راه های پیشگیری از آرتروز گردن
مقالات آموزشی

پیشگیری از آرتروز گردن

زمان مطالعه: 7 دقیقه پیشگیری از آرتروز گردن چگونه است؟ امروزه بیماری های مفصلی بسیار زیاد و رایج می باشد. اگر از آن پیشگیری نکنید قطعا منجر به بیماری های بدتری خواهد شد. در این مقاله می خواهیم روش های پیشگیری از آرتروز گردن را توضیح دهیم. با آویژه در همراه باشید. معرفی روش های پیشگیری از آرتروز گردن 

توضیحات بیشتر »

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا