زمان مطالعه: 11 دقیقه

خرید صندلی پله پیما

چطور بهترین صندلی پله پیما بخریم ؟

مرکز خرید صندلی پله پیما کجاست ؟

صندلی پله پیما را می توان بهترین گزینه برای عبور از مسیر پله ها در ساختمان های چندطبقه دانست که این امکان را با هزینه ای مناسب در مدت زمان کوتاه مهیا می کند. یکی از مزایای پله پیما ، عدم نیاز به هرگونه تخریب و تغییر در مسیر پله ها می باشد. صندلی پله پیما باعث ایجاد حس استقلال و افزایش اعتماد به نفس در سالمندان ، معلولین و ناتوانان می گردد.

برای آشنایی بیشتر با محصول صندلی پله پیما آویژه می توانید به پادکست زیر گوش کنید.

فرم استعلام قیمت پله پیما

جهت اطلاع دقیق تر از قیمت صندلی پله پیما مخصوصا مدل های پیچشی می توانید فرم زیر را تکمیل کنید . همکاران فروش آویژه در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت :

قیمت پله پیما

لیست قیمت صندلی پله پیما

آویژه در را می توان یکی از کامل ترین مراکز فروش صندلی پله پیما در کشور دانست که علاوه بر فروش انواع پله پیما اروپایی ، توانمندی طراحی و تولید پله پیما به صورت سفارشی را داراست. دقت کنید که قیمت های اعلام شده با هزینه نصب و اجراست و هزینه حمل و ایاب ذهاب به عهده مشتری می باشد. یکی از مهمترین نکاتی که باید در هنگام خرید پله پیما بدان توجه کنید ، رزومه و توانمندی شرکت ارائه کننده پله پیماست. در ادامه لیست قیمت صندلی پله پیما به تفکیک ارائه می گردد :

  • صندلی پله پیما اقتصادی آویژه - مسیر مستقیم
    صندلی پله پیما اقتصادی آویژه - مسیر مستقیم 75 میلیون تومان

    قابل اجرا برای انواع مسیر مستقیم بدون شکستگی و پاگرد - برای 3 متر مسیر مستقیم - به ازای هر متر اضافه مبلغ 7 میلیون تومان اضافه می گردد. مدت زمان تحویل 20 تا 30 روز کاری می باشد. دارای یکسال گارانتی و خدمات پس از فروش

  • صندلی پله پیما پیچشی آویژه - مسیر پیچشی
    صندلی پله پیما پیچشی آویژه - مسیر پیچشی 220 میلیون تومان

    قابل اجرا برای انواع مسیر های دارای شکستگی و پاگرد - قیمت برای یک عدد پاگرد می باشد و به ازای هر پاگرد اضافه ، مبلغ 30 میلیون تومان محاسبه می گردد. مدت زمان تحویل بین 60 تا 90 روزکاری می باشد. دارای یکسال گارانتی و خدمات پس از فروش

  • صندلی پله پیما اروپایی آویژه - مسیر مستقیم
    صندلی پله پیما اروپایی آویژه - مسیر مستقیم 180 میلیون تومان

    قابل اجرا برای انواع مسیر مستقیم بدون شکستگی و پاگرد - برای 5 متر مسیر مستقیم - به ازای هر متر اضافه مبلغ 12 میلیون تومان اضافه می گردد. برای تردد های بالا و مراکز درمانی انتخاب مناسبی است. دارای یکسال گارانتی و خدمات پس از فروش - مدت زمان تحویل بین 7 تا 10 روز کاری

در بسیاری موارد نیاز هست که قبل از خرید پله پیما ، از قیمت پله پیما مطلع شویم و براورد قیمت جهت تامین منابع داشته باشیم . برخی از مهمترین موارد تعیین کننده در قیمت پله پیما عبارتنداز : 

چرا خرید صندلی پله پیما

اهمیت خرید صندلی پله پیما

صندلی پله پیما به عنوان یکی از ملزومات برای عبور از پله ها مناسب برای افراد سالمند می باشد . در این قسمت به بررسی مهمترین دلایل و اهمیت خرید صندلی پله می پردازیم.

چرا خرید صندلی پله پیما آویژه

مزایای پله پیما آویژه نسبت به سایرین

پله پیما آویژه برتری های بسیاری نسبت به محصولات رقبا دارد که برخی از مهمترین آن ها عبارتنداز : 

تنها صندلی پله بدون حتی یک سوراخ روی پله

نصب سراسر کشور

یکسال گارانتی

10 سال خدمات

دارای استاندارد ایمنی

صندلی پله پیما چیست ؟

همه ی ما در بین خانواده ی خود افراد سالمندی را داریم که مشکل بالا رفتن یا پایین آمدن از پله را دارند. این افراد به دلیل کهولت سن و یا مشکلات زانو سوار ویلچر می شوند و به طور کلی برایشان طی نمودن پله سخت است. همچنین افراد معلول هم توانایی بالا پایین رفتن از پله را ندارند. اکثر خانه های امروزی هم به صورت آپارتمانی و پله ای می باشد. چاره ی کار استفاده از صندلی پله است. 

این صندلی همانطور که از اسمش پیداست به شما کمک می کند تا به راحتی پله را بالا بروید. در واقع برای افراد سالمند و معلول که قادر به بالا و پایین رفتن از پله نیستند بهترین گزینه است.

صندلی پله یکی از مهم ترین ابزارهایی است که در دنیای امروزی مورد کاربرد افراد قرار می گیرید.

با پیشرفت تکنولوژی استفاده از وسیله هایی که کار انسان را راحت می کند واجب است!

همه ی افراد در بین اعضای خانواده ی خود اشخاصی را دارند که برای انجام امور روزانه ی خود نیاز به کمک دارند. به طور مثال سالمندان و افراد کم توان.

کمک کردن به این عزیزان به مرور زمان شما را دچار دردهای عضلانی و استخوانی می کند! پس باید به فکر وسایل و تجهیزات کمکی برای افراد کم توان باشید.

صندلی پله یکی از بهترین وسیله های کمک حرکتی می باشد. بهترین انتخاب جهت حرکت در پله ها در ساختمان های دوپلکس‌، دوطبقه‌، هتل ها‌، رستوران ها، اماکنی امکان تخریب یا اصلاح در ساختار پله ها وجود ندارد‌، می‌باشد. این وسیله جهت استفاده بیماران‌، معلولین و ناتوانان جسمی حرکتی استفاده می‌گردد.

در واقع صندلی پله یکی از بهترین تجهیزات کمکی برای معلولین می باشد که شما می توانید آن را خریداری نمایید. 

فیلم صندلی پله پیما ایرانی آویژه

در فیلم زیر می توانید نحوه کارکرد و ویژگی های صندلی پله پیما مسیر مستقیم آویژه را مشاهده کنید. 

ویژگی های صندلی پله پیما

با خرید صندلی پله پیما از آویژه مزیت های بسیاری برای شما ایجاد می شود. همچنین محصول صندلی پله پیما آویژه دارای ویژگی های بسیاری است که آن را منحصربفرد کرده است. برخی از مهمترین ویژگی های صندلی پله پیما آویژه عبارتنداز : 

فیلم صندلی پله پیما اروپایی آویژه

در فیلم زیر می توانید نحوه کارکرد و ویژگی های صندلی پله پیما مسیر مستقیم اروپایی آویژه را مشاهده کنید. 

صندلی چرخان و تاشو: به کاربر این امکان را می ‌دهد صندلی را به دور از پله‌ های باز بچرخاند تا خروجی بسیار ایمن ‌تری از صندلی پله پیما داشته باشد.

واگن: بسیاری از اجزای حیاتی صندلی از جمله نیروی محرکه صندلی که در واقع یک موتور گیربکس قدرتمند میباشد، داخل این واگن قرار گرفته، علاوه بر موتور، شافت و چرخ دنده هم در پشت واگن قرار دارد.

کمربند ایمنی: کمربندهای ایمنی این دستگاه کمک می ‌کند تا زمانی که صندلی پله پیما در حرکت است، استفاده کننده با این خیال راحت روی صندلی بنشیند.

خرید ویلچرپله رو هم می تواند یکی از تجهیزات توانبخشی باشد که به افراد معلول در راه رفتن کمک کند. 

اهمیت خرید پله پیما

کاربرد صندلی پله پیما

صندلی پله پیما می تواند برای هر مکانی که دارای پله باشد استفاده گردد و برای برخی از مکان ها یکی از الزامات به حساب می آید : 

قیمت پله پیما

انواع صندلی پله 

معمولا صندلی های پله انواع مختلفی  دارند که هر کدام برای کارهای مختلفی ساخته شده اند. یعنی هرکدام از آن ها کاربردهای متفاوتی را دارند. 

دو صورت مستقیم و پیچشی قابل ارائه می‌باشد و صندلی پله پیما کاملا مکانیزم داخلی دو سیستم با هم تفاوت دارند. قیمت صندلی پله پیماپیچشی تقریبا برای یک عدد پاگرد دو برابر دستگاه مستقیم می‌باشد.

برای آشنایی بیشتر با مدل های صندلی پله رو و همچنین مشاوره رایگان با کارشناسان آویژه تماس بگیرید. 

  • مکانیزم چرخ دنده گیربکس روی ریل دندانه شانه ای
  • مکانیزم سیم بکسلی و انتقال حرکت از طریق سیم بکسل
  • مکانیزم اصطکاکی از طریق فشار لاستیک بر روی ریل

به طور کلی اگر پله هایی پر پیچ و خم دارید بهترین راه استفاده از صندلی پله خارجی  Stair chair  می باشد که توسط کشورهای صنعتی و پرقدرتی از قبیل امریکا ، انگلیس ، ایتالیا ، آلمان ، ترکیه ، روسیه و چین طراحی و تولید می گردد. با توجه به استفاده از تکنولوژی های روز دنیا در این محصول ، تنها کشورهای محدودی توانمندی تولید و ساخت این محصول را دارند.

گروه آویژه در می تواند در خرید این مدل صندلی به شما کمک کند.

صندلی پله پیما پیچشی
صندلی پله پیما مسیر مستقیم

قیمت صندلی پله پیما

قیمت صندلی پله پیما به چه مواردی بستگی دارد و چطور مشخص می شود ؟

در این بخش می توانید قیمت انواع مدل های صندلی پله پیما را به صورت کاملا بروز مشاهده نمایید.

قیمت صندلی پله پیما پیچشی

می توان گفت قیمت صندلی پله پیما پیچشی خارجی به صورت تقریبی قابل ارائه می باشد که با توجه به نوسانات ارز ، قیمت دستگاه تنها از طریق رسانه های ارتباطی قابل اعلام می باشد. 

قیمت صندلی پله پیما پیچشی اروپایی بعد از ارسال عکس از محل نصب و بازدید توسط کارشناسان مجموعه قابل ارائه می باشد. 

همیشه مساله قیمت یکی از پارامترهای مهم مدنظر مشتریان می باشد . با توجه به پیچیدگی هایی که در تعیین قیمت صندلی پله پیما پیچشی وجود دارد تعیین قیمت به سادگی قابل محاسبه نیست و باید پارامترهای مختلفی از شرایط پله ها ، تحلیل و بررسی گردد تا قیمت صندلی پله پیما پیچشی در اختیار شما قرار گیرد. 

Curve Stairlift  یا صندلی پله پیما پیچشی  محصولی منحصر بفرد و قابل استفاده برای مسیر های خاص و دارای پاگرد می باشد.

در این مقاله مهمترین پارامترهای موثر بر قیمت صندلی پله پیما پیچشی را بررسی می کنیم . قیمت صندلی پله پیما پیچشی تا حد زیادی به طول مسیر و تعداد پاگردهای موجود در بین مسیر بستگی دارد . هر چه تعداد پاگردهای مسیر بیشتر باشد قیمت محصول به صورت تصاعدی بالا می رود علت چیست ؟ 

چون به ازای هر پاگردی که در مسیر وجود دارد باید نقشه برداری و طراحی خاصی برای پاگرد پیاده شود و همین امر هزینه های زیادی در زمینه طراحی و ساخت پیچ مورد نظر برای سازنده محصول ایجاد می نماید.

طول مسیر نیز به تابع مستقیمی از قیمت صندلی پله پیما پیچشی می باشد و هر چه بیشتر شود مسلما قیمت صندلی پله پیما پیچشی نیز افزایش خواهد یافت. 

نکته دیگری که به عنوان یکی از پارامترهای قیمت این محصول می باشد کشور سازنده محصول می باشد محصول ایرانی صندلی پله پیما پیچشی که توسط کارشناسان کوشا طراحی شده تقریبا قیمتی معادل یک سوم قیمت سیستم اروپایی دارد . در سیستم ایرانی کارشناسان کوشا تلاش کردند بیشتر تمرکز را بر روی کیفیت و ایمنی دستگاه قراردهند . 

همچنین میزان و تعداد امکانات پیاده شده بر روی دستگاه نیز می تواند به عنوان عامل مهم دیگری در تعیین قیمت صندلی پله پیما پیچشی قرار گیرد . به عنوان مثال ممکن است مشتری شرایط ویژه سفارشی برای پروژه در نظر گرفته باشد مثلا دستگاه در سه یا چند ایستگاه متوقف گردد یا امکانات ویژه ای مثل کنترل دستگاه توسط سلکتور و مواردی از این قبیل که این موضوع نیز بر قیمت دستگاه تاثیر می گذارد. 

در پایان با توجه به تاثیر پارامترهای مختلف بر روی قیمت صندلی پله پیما پیچشی ، تعیین قیمت مطابق با نظر کارشناس انجام می گیرد و باید بعد از بررسی شرایط مختلف پروژه و حتی بازدید نهایی ، قیمت نهایی سیستم اعلام گردد. 

قیمت صندلی پله پیما پیچشی ایرانی

قیمت صندلی پله پیما پیچشی ایرانی با توجه به مدل انتخابی شما تعیین می شود زیرا در هر مدل از نمونه های طراحی شده قیمت صندلی پله پیما پیچشی ایرانی از یک سری قطعات کاملا متفاوت و مکانیزم حرکتی منحصربفرد استفاده شده است و در واقع اولین قدم در جهت تعیین قیمت صندلی پله پیما پیچشی ایرانی ، انتخاب شما از هرکدام از مدل های دستگاه می باشد. 

جهت تعیین دقیق قیمت صندلی پله پیما پیچشی ایرانی نیاز به ارسال عکس و فیلم از محلی از پله ها می باشد که نیاز به عبور از آن دارید. 

در مرحله بعد با بررسی کارشناسان کوشا از محل مدنظر شما ، می توان قیمت را اعلام کرد.

فیلم صندلی پله ایرانی مستقیم
فیلم صندلی پله ایرانی پیچشی

اجزای صندلی پله پیما

صندلی پله پیما از چه قطعاتی تشکیل شده ؟

صندلی پله پیما از یک سری قطعات و اجزا تشکیل شده که در کنار هم یک سیستم منظم و پایدار را برای شما ایجاد می کنند : 

پله پیما اقای اسدی نوشهر
نشیمن گاه
فوتر - محل قرار گرفتن پاها
دسته ها
کمربند ایمنی
ریل

در خرید صندلی پله باید به نکات زیر توجه داشته باشید

  • جنس بدنه ( باید طوری باشد که افراد در آن احساس راحتی کنند)
  • جنس موتور صندلی 
  • ایمنی کالا ( افرادی که روی این صندلی ها می نشینند افراد حساس در مقابل آسیب هستند پس باید بهترین ایمنی برای آن ها در نظر گرفته شود)
  • دارای دسته هایی مستحکم باشد
  • دارای گارانتی و ضمانت باشد 

این محصول را از شرکتی خریداری کنید که گارانتی و ضمانت داشته باشد و همچنین پشتیبانی نصب هم داشته باشد. 

قیمت صندلی پله پیما

صندلی پله پیما باید طوری باشد که صندلی آن بسیار محکم و از جنس مرغوبی باشد. همچنین واگن آن که از حیاتی‌ترین قسمت‌های صندلی می‌باشد باید دارای موتور قوی باشد که به راحتی نسوزد. چرخ دنده‌ها نیز در این قسمت هستند که باید به جنس آن توجه کنید. در دنیا از موتورهای گیربکسی با کیفیت و کم صدا استفاده می‌کنند تا آلودگی صوتی ایجاد نشود که باز هم متاسفانه شاهد هستیم که یکسری سودجویان برای کاهش قیمت، از موتور گیربکس های بی کیفیت و پُر صدا استفاده می‌کنند. صدای موتور گیربکس استاندارد باید اندازه یک دهم صدای جاروبرقی باشد.

بهترین صندلی پله کدام است؟ 

برای خرید این صندلی به دنبال جنس خارجی و ایرانی بودن نباشید! در واقع باید ببینید کدام مدل برای مکان مورد نظر شما خوب است. صندلی هایی که توانایی حرکت در شیب های مختلف را دارا میباشد از نظر میکانیک و طراحی پیچیده تر بوده و  گران قیمت تر نسبت به مدل مستقیم میباشند. در بسیاری از موارد بدلیل پیچیده بودن مسیر حرکت دستگاه بالابرهای هیدرولیک یا گیربکسی کوچک خانگی ترجیح داده میشوند  و در صورت امکان نصب جایگزین میگردند .

بهترین صندلی پله پیما صندلی‌ای می‌باشد که حتما دارای کمربند ایمنی باشد. زیرا ممکن است حادثه ای در حین کار رخ دهد.

سنسورهای تشخیص مانع: یکی دیگر از اجزای صندلی پله پیما که باید در هنگام خرید به آن توجه کنید حسگرهای ایمنی هستند. این‌ها می توانند اشیایی روی پله ها که ممکن است عملکرد صندلی پله پیما را مختل کنند، شناسایی کنند.

از مزایای پله رو کنترل مخصوصی است که به­‌وسیله آن می­توانید اشیاء را نیز جابه‌جا کنید. از طرفی ممکن است معایب پله رو شما را برای خرید مردد کند. باید در نظر بگیرید که ارزیابی شرایط و نیازی که به آن وجود دارد به چه صورت است. اگر سالمندی در خانه دارید و نمی­خواهید که سختی­‌های زیاد جابه‌جا شدن از پله­‌ها را متحمل شود، به نظر می­رسد صندلی­‌های پله پیما شیوه کارآمدی برای حل این مسئله باشند. اما هزینه، فضای کافی در راه‌پله و مناسب بودن جنس و مدل محصول را در نظر بگیرید.

هزینه صندلی پله رو 

هزینه صندلی پله رو کاملا بر اساس جنس و نوع صندلی ای که انتخاب می کنید و همچنین تعداد پله هایی که مدنظر دارید متفاوت است. 

مورد دیگری که در قیمت این صندلی نوع پله ها می باشد یعنی اگر پیچشی باشد صد در صد قیمت تغییر خواهد کرد. 

سوالات متداول

چطوری صندلی پله پیما سفارش بدم ؟

در مرحله اول با ما تماس بگیرید و از محل نصب عکس ارسال کنید. 

آیا سراسر کشور پله پیما نصب می کنید ؟

ما در تهران و شیراز نمایندگی داریم و سراسر کشور نصب انجام می دهیم.

برای ساختمان های چندطبقه از چه مدل پله پیمایی استفاده کنم ؟

باید از پله پیما پیچشی استفاده کنید.

مشاوره قبل از خرید پله پیما

به آویژه اطمینان کنید ، پشیمان نمی شود

جدیدترین پروژه های پله پیما در کشور

ما از خود تعریف نمی کنیم. کافی است تعداد و کیفیت پروژه های آویژه را ببینید تا به ما اعتماد کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا