خرید درب اتوماتیک

امروزه استفاده از درب‌های اتوماتیک در مقایسه با گذشته بسیار رواج یافته است؛ دلیل اصلی استفاده روزافزون از این انواع درب‌ها، راحتی و امنیت بالای آن‌ها است.

خرید درب اتوماتیک در مشهد

با پیشرفت تکنولوژی، دیگر برخلاف گذشته درب‌ها به کمک نیروی دست باز نمی‌شوند و امنیت بسیار بالاتری نسبت به درب‌های معمولی دارند؛ اما تفاوت قیمت‌هایی نیز با همدیگر دارند؛ به‌گونه‌ای که درب‌های اتوماتیک قیمت‌های بالاتری نسبت به درب‌های معمولی دارند.

درب شیشه ای اتوماتیک

جدیدترین مدل ها

انواع درب اتوماتیک

در این بخش می توانید برخی از جدیدترین مدل های درب اتوماتیک را مشاهده کنید. جهت بررسی تخصصی هرکدام از مدل های درب اتوماتیک می توانید روی تصویر کلیک کنید تا وارد صفحه تخصصی آن محصول درب اتوماتیک گردید.

مکان‌هایی مانند بیمارستان‌ها، بانک‌ها، شرکت‌های بزرگ و حتی خانه‌های بسیار لوکس و مدرن، دیگر از درهای معمولی استفاده نمی‌کنند چراکه درب‌های معمولی پاسخگوی نیاز امروز بناها نیست؛ برخی از این مکان‌ها با توجه به رفت‌وآمد بسیار زیادی که در آن‌ها صورت می‌گیرد باید مجهز به درب‌هایی باشند که کیفیت بسیار بالایی دارد و در صورت فعالیت و استفاده مکرر دچار نقص نمی‌شود؛ همچنین امنیت نیز بسیار مهم است و درب‌های پیشرفته مانع از هرگونه اتفاقی غیرمنتظره‌ای در مکان‌های مختلف می‌شود.

شهر مشهد نیز به عنوان یکی از بزرگترین مراکز تجاری در کشور ، فروش و خرید درب اتوماتیک در مشهد با پیشرفت قابل ملاحظه ای روبه رو شده و تولیدکنندگان بسیاری در شهر مشهد مشغول کار هستند. با توجه به تنوع بالای درب اتوماتیک در مشهد ، بهتر است قبل از خرید درب اتوماتیک در مشهد حتما با یک مشاور حرفه ای صحبت کنید.

درب‌های اتوماتیک با توجه به ویژگی‌های منحصربه‌فردی که دارند، انواع متفاوتی دارند که قیمت‌هایشان یکی نیست؛ اگر قصد تهیه درب‌های اتوماتیک را دارید و اطلاعات زیادی در مورد ویژگی‌های آن‌ها و کاربردشان ندارید تا پایان مقاله را مطالعه کنید.

انواع درب‌های اتوماتیک کدم‌اند

درب اتوماتیک کرکره ای

درب‌های کرکره‌ای معمولاً برای مغازه‌ها استفاده می‌شوند؛ اما امروزه با توجه به پیشرفت تکنولوژی درب‌های کرکره‌ای ضد سرقتی که در بازار یافت می‌شود، بسیار مناسب مکان‌هایی مانند پارکینگ‌ها و پاساژها نیز هستند؛ بنابراین استفاده از آن‌ها نیز رواج بیشتری یافته است.

از فواید استفاده از این نوع درب‌های اتوماتیک، کرکره‌ای بودن آن‌ها است؛ این یعنی هنگامی‌که کره جمع می‌شود فضای بسیار کمی را اشغال می‌کند و این نکته برای مغازه‌ها و پارکینگ‌ها بسیار مهم است؛ همچنین درب‌های اتوماتیک کرکره‌ای محدودیت‌هایی مانند نیاز به مکانی زیاد و فضایی برای بازو بسته شدن و همچنین سقف‌هایی کاملاً سرپوشیده ندارند؛ این موانع موجب می‌شود که در برخی از مکان‌ها درب‌های مخصوصی فقط جواب‌گو باشد؛ این در حالی است که درب‌های کرکره‌ای به هیچ‌کدام از این محدودیت‌ها پایبند نیستند و دامنه استفاده از آن‌ها بسیار گسترده است؛ همچنین در مقایسه با انواع دیگر درب‌ها قیمت مناسب‌تری دارند.

انواع  درب های اتوماتیک شیشه ای

به صورت کلی درب شیشه ای اتوماتیک را در 5 دسته اصلی تقسیم بندی می کنند

درب‌های کشویی : درب‌های کشویی نیز گونه‌ای از درهای اتوماتیک هستند که معمولاً از جنس شیشه شفاف ساخته می‌شوند؛ همچنین این درب‌ها با توجه به کارکرد جالبی که دارند احساس خوشایندی برای فرد ایجاد می‌کنند؛ باز و بسته شدن اتوماتیکشان در هنگام نزدیک شدن به آن‌ها، این امکان را به وجود می‌آورد که شما برای باز کردن درب مجبور به لمسِ آن نشوید همین عوامل این‌گونه درب‌ها را مناسب برای استفاده در مکان‌هایی که رعایت بهداشت در آن‌ها بسیار مهم است ساخته است؛ بنابراین در بیمارستان‌ها بیشتر از درب‌های کشویی استفاده می‌شود.

نکته مثبت دیگری که درب‌های کشویی دارند، نفوذناپذیر بودن آن‌ها است؛ یعنی هیچ‌گونه درز و شکافی به دلیل درزگیرهای لاستیکی که در این نوع درب‌ها تعبیه‌شده‌اند، وجود ندارد؛ بنابراین به‌جز گردوخاک و حشرات هیچ صدایی نیز به داخل نفوذ نمی‌کند.

علاوه بر موارد گفته‌شده درب‌های کشویی اتلاف انرژی بسیار کمی دارند و تقریباً فقط ۲۰ درصد از گرمای محیط از طریق آن‌ها خارج می‌شود؛ تمامی این موارد آن‌ها را برای استفاده در مکان‌هایی مانند بخش‌های آی سی یو و دیگر بخش‌های بیمارستانی مناسب می‌سازد.

درب‌های تلسکوپی: درب‌های تلسکوپی نیز ازجمله درب‌های اتوماتیک پرکاربردی هستند که با توجه به افزایش دهانه باز شونده به‌صورت کشویی دو لنگه، کاربرد زیادی دارند که بیشتر برای پاساژها و مکان‌هایی که ورود و خروج به آن‌ها بسیار زیاد است، استفاده می‌شود؛ درب‌های تلسکوپی معمولاً از شیشه‌های ۱۰ میلی‌متر و ۲۰ میلی‌متر است که در انواع مختلف دائمی باز، یا دائمی بسته، نیمه‌باز، ورودممنوع و خروج ممنوع وجود دارند؛ همچنین می‌توان بر روی آن‌ها سیستم کنترل تردد نصب کرد و با ریموت کنترل آن‌ها را کنترل و باز و بسته کرد؛ این درب‌ها با توجه به دسترسی بسیار زیادی که به کاربر می‌دهند استفاده بی‌شماری در مکان‌های متنوع دارند.

درب‌های زاویه‌دار: درب‌های زاویه‌دار اتوماتیک، معمولاً برای مکان‌هایی که درب ورودی در یکی از گوشه‌ها و زوایای ساختمان واقع‌شده است، استفاده می‌شود؛ همچنین در برخی از ساختمان‌ها برای تنوع و زیبایی دادن به‌ظاهر بنا، از این نوع درب‌ها استفاده می‌شود؛ کنترل این درب‌ها نیز می‌تواند به‌صورت کنترل از راه دور باشد و جنس آن نیز معمولاً از شیشه‌های ۱۰ میلی‌متر ساخته می‌شود.

درب‌های خروج اضطراری: درب‌های خروج اضطراری گونه‌ای از درب‌های اتوماتیک هستند که معمولاً برای مکان‌هایی که نیاز به خروج و ورود تمامی افراد در یک‌زمان واحد وجود دارد مناسب هستند؛ همچنین در مکان‌هایی مانند نمایشگاه‌های اتومبیل که نیاز به دربی با دهانه بزرگ برای ورود و خروج افراد و اتومبیل‌ها دارند، موارد مناسبی هستند؛ این درب‌ها دهانه بسیار بزرگی دارند که در هنگام مواقع اضطراری مانند زلزله و آتش‌سوزی در ساختمان‌ها، با زدن دکمه‌ای تمام فضای ورودی ساختمان را باز می‌کنند درنتیجه ورود و خروج را راحت‌تر می‌کنند.

درب‌های منحنی: این‌گونه درب‌های اتوماتیک که معمولاً از جنس شیشه باضخامت‌های مختلف ساخته می‌شوند، چشم‌انداز بسیار زیبایی برای ساختمان ایجاد می‌کنند که معمولاً به شکل‌های قوس‌دار مانند دایره، نیم‌دایره و منحنی هستند؛ از بهترین ویژگی‌های این نوع درب‌ها می‌توان به فضای استوانه‌ای شکلی که ایجاد می‌کنند اشاره کرد که هم از اتلاف انرژی جلوگیری می‌کند و هم مانع ورود گردوخاک به داخل محیط می‌شود.

نکته‌ای که در رابطه با درب‌های اتوماتیک منحنی وجود دارد، مناسب نبودن آن‌ها برای مکان‌های پرتردد است؛ چراکه خاصیت این درب‌ها محدود کردن رفت‌وآمدها به مکان موردنظر افراد است؛ برای مثال برخی از مکان‌ها مانند بخش‌های ویژه از بیمارستان‌ها، اتاق‌های رئیس و مدیران یک ساختمان یا قسمتی از طلافروشی‌ها که نباید خریداران به آن قسمت بروند، مناسب است.

درب های اتوماتیک پارکینگ نیز در دو دسته جک درب پارکینگ و درب ریلی برقی تقسیم بندی می شوند.

چکیده

خرید درب‌های اتوماتیک در شهر مشهد، در میان تعداد زیادی از فروشگاه‌های موجود در سطح بازار، ممکن است برای کسانی که این نوع درب‌ها را نمی‌شناسند، کار پیچیده‌ای باشد؛ بامطالعه این مقاله با انواع درب‌های اتوماتیک و کارکرد آن‌ها بیشتر آشنا خواهید شد و می‌توانید درب موردنظر خود را راحت‌تر انتخاب کنید.

در شهر مشهد بهترین فروشگاه‌های درب‌های اتوماتیک قرارگرفته است که باکیفیت‌ترین درب‌های اتوماتیک را در قیمت‌های مناسب به خریداران عرضه می‌کنند؛ اگر قصد خرید درب‌های اتوماتیک را دارید و فروشگاه مناسبی را برای خرید سراغ ندارید، حتماً به فروشگاه‌های باسابقه شهر مشهد که امتحان خود را درزمینهٔ فروش درب‌های اتوماتیک پس داده‌اند، سری بزنید.

قطعات درب اتوماتیک

تمامی مدل های درب اتوماتیک از قطعات مختلفی بهره می گیرند که جهت آشنایی و خرید قطعات درب اتوماتیک در مرحله اول نیاز هست نوع درب اتوماتیک را شناسایی کنیم و سپس جهت خرید قطعات درب اتوماتیک اقدام کنید.

برخی از مهمترین قطعات درب اتوماتیک عبارتنداز : 

  • موتور 
  • پروفیل 
  • چشمی یا سنسورها 
  • لوازم متحرک 

مرکز خرید لوازم درب اتوماتیک

شرکت آویژه در با توجه به سابقه چندین ساله در زمینه تامین انواع لوازم درب اتوماتیک در شرق کشور ، توانایی تامین و فروش انواع لوازم درب اتوماتیک را داراست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا