قیمت درب شیشه ای

قیمت درب شیشه ای

جهت دسترسی سریع تر به محتوای صفحه می توانید از فهرست زیر استفاده کنید.

فهرست مقاله

زمان مطالعه: 4 دقیقه

قیمت درب شیشه ای به چه اساسی محاسبه می شود؟ 

همواره مساله قیمت مهمترین پارامتری بوده که برای مشتریان اهمیت داشته . البته به این نکته باید توجه کرد که قیمت را نمی توان فدای کیفیت کرد و باید در هنگام خرید پارامترهای بسیاری را علاوه بر قیمت مدنظر قرار دهیم. در این مقاله قصد داریم به شما فرمول محاسبه قیمت درب شیشه ای را ارائه کنیم تا بتوانید به راحتی قیمت انواع مدل درب شیشه ای را بدست اورید.

چشم درب شیشه ای چیست ؟

محاسبه قیمت درب شیشه ای

جهت محاسبه قیمت درب شیشه ای باید پارامترهای مختلفی را در نظر بگیرید تا بتوانید قیمت را بدست اورید.

در مرحله اول باید مکانیزم درب شیشه ای را تعیین کنید به این معنی که درب شیشه ای دستی باشد یا درب شیشه ای اتوماتیک

دقت کنید که قیمت درب شیشه ای اتوماتیک چند برابر قیمت درب شیشه ای دستی می باشد

در مرحله بعد باید مکانیزم عملکردی درب شیشه ای را تعیین کنید به عنوان مثال درب شیشه ای به صورت کشویی باشد یا لولایی یا تلسکوپی و…

مرحله سوم اینکه با توجه به اندازه ورودی ، می خواهید چه تعداد فریم یا لت تقسیم بندی ورودی انجام گیرد

مرحله چهارم میزان تردد از ورودی باید مشخص گردد

اگر قطعات و تجهیزات جانبی خاصی مدنظر دارید حتما به کارشناس اطلاع دهید 

رنگ و نوع شیشه نیز باید مشخص گردد مثلا رنگ شیشه دودی باشد و شیشه ها ضدگلوله

همچنین در برخی موارد می خواهید کاری سفارشی روی درب اتوماتیک شما انجام شود در این گونه موارد باید با کارشناسان آویژه مطرح کنید تا امکان سنجی پیاده سازی طرح مورد نظر شما بررسی گردد.

بعد از مشخص شدن این موارد می توانید با ارائه اندازه و ابعاد ورودی دهانه و مشخص شدن مراحل فوق با کارشناس تماس بگیرید تا از قیمت دقیق مطلع شوید.

قیمت درب شیشه ای

تخمین قیمت درب اتوماتیک شیشه ای 

در برخی موارد مشتری قصد دارد که قبل از تصمیم به اجرای درب شیشه ای ، براورد یا تخمین قیمت درب اتوماتیک شیشه ای را داشته باشد تا در براورد اولیه هزینه های خود بتواند تصمیم گیری مناسبی داشته باشد. با توجه به نوسان قیمت موجود در بازار امکان ارائه تخمین قیمت درب اتوماتیک شیشه ای تنها به صورت تلفنی یا انلاین امکان پذیر می باشد.

قیمت اپراتور درب شیشه ای

قیمت اپراتور درب شیشه ای متناسب با برند و داخلی یا خارجی بودن متفاوت می باشد و نمی توان یک نرخ مشخصی برای ان تعیین کرد . با توجه به تولید اپراتور درب شیشه ای ایرانی و قرار گرفتن قطعات و تجهیزات مختلف روی اپراتور نمی توان قیمت مشخصی تعیین کرد و باید با توجه به امکانات و قطعات قرار گرفته روی اپراتور قیمت را مشخص کرد. به عنوان مثال برای اپراتور درب شیشه ای اریو که یکی از با کیفیت ترین اپراتور های درب اتوماتیک می باشد مدل های مختلفی ارائه می گردد. اپراتور اریو با موتور دانکر سنسور چینی یا اپراتور اریو با موتور لنزه سنسور ترکیبی و…

جهت بررسی تخصصی اپراتور آریو کلیک کنید.

قیمت درب اتوماتیک شیشه ای در مشهد

شرکت آویژه در با بهره گیری از پارامترهای مختلفی از قبیل همکاران نصب مجرب و متخصص ، فروش برندهای معتبر با گارانتی شرکتی ، کارگاه تعمیراتی مجهز جهت ارایه خدمات گارانتی و پشتیبانی می تواند قیمت درب اتوماتیک شیشه ای در مشهد را با بهترین حالت تقدیم شما مشتریان مشهدی نماید.

قیمت درب شیشه ای برقی اتوماتیک

درب شیشه ای برقی اتوماتیک یکی از پرفروش ترین مدل های درب اتوماتیک می باشد که با ایجاد هوشمندی مناسب و جلوه ای زیبا در ورودی مجموعه شما می تواند مورد استفاده قرار بگیرد. قیمت درب شیشه ای برقی اتوماتیک متناسب با شرایط ابعادی و کیفیت سیستم ارايه شده تعیین می گردد. جهت اطلاع از قیمت درب شیشه ای برقی اتوماتیک با کارشناسان آویژه در تماس بگیرید.

جهت خرید درب شیشه ای اتوماتیک و مقایسه و بررسی سایر مدل و قطعات درب شیشه ای برقی با تضمین قیمت و اصالت کالا می توانید به فروشگاه اینترنتی آویژه مراجعه نمایید.

خرید آنلاین در برقی شیشه ای 

یکی از راهکارهای سریع در جهت کاهش هزینه های مراجعه و افزایش سرعت در اجرا و پیاده سازی استفاده از خدمات خرید آنلاین در برقی شیشه ای می باشد . در مورد خرید آنلاین در برقی شیشه ای نیاز هست تا اطلاعات کاملی از محل اجرای در برقی شیشه ای در اختیار کارشناس قرار گیرد تا امکان اعلام قیمت درب شیشه ای فراهم گردد. 

قیمت نصب درب اتوماتیک شیشه ای 

یکی از مواردی که در قیمت درب شیشه ای تاثیر گذار است قیمت نصب درب اتوماتیک شیشه ای می باشد که البته قیمت نصب به پارامترهای مختلفی بستگی دارد. به عنوان مثال قیمت نصب درب اتوماتیک شیشه ای در هر شهری متناسب با شرایط آن شهر و هزینه های آن اعلام می گردد.

ابعاد جام شیشه سکوریت

محاسبه قیمت شیشه سکوریت 

در هنگام خرید شیشه سکوریت باید دقت کنید که چطور ابعاد شیشه را برای هر لنگه درب در نظر می گیرید. در واقع هر لنگه درب باید ابعادی داشته باشد که در جام شیشه در ابعاد استاندارد قرار گیرد. ابعاد جام شیشه در کارخانه های تولید کننده شیشه سکوریت در حالت استاندارد به صورت 2.3*1.2 مترمربع می باشد. 

در صورتی که ابعاد شیشه بزرگتر از ابعاد فوق باشد ، شیشه با افزودن 20 درصد سختی شیشه محاسبه می گردد و همچنین در ابعاد خیلی بزرگ ، کارخانه شیشه هیچ گونه ضمانتی در جهت شکسته شدن شیشه به هر دلیل نخواهد داشت. در واقع در ابعاد غیراستاندارد ، احتمال شکسته شدن شیشه بسیار بالاست.

سوالات متداول

قیمت درب شیشه ای کشویی دستی چقدره ؟

قیمت درب شیشه ای کشویی دستی یکی از ارزون ترین مدل های درب شیشه ای محسوب میشه برای اطلاع از قیمت تماس بگیرید.

قیمت درب شیشه ای چطور محاسبه می شود ؟

قیمت درب شیشه ای متناسب با نوع اپراتور درب شیشه ای ، کیفیت فریم و سازه درب شیشه ای مشخص می شود.

شرکت آویژه در
تیم تحریریه آویژه

این مقاله به کوشش اعضای تیم تحریریه آویژه تولید شده است. امیدواریم بتوانیم در ارتقای اطلاعات در زمینه صنعت درب اتوماتیک و تاسیسات گامی کوچک برداشته باشیم.

مقالات مرتبط

راهنمای خرید

4 نکته خرید پنجره upvc

زمان مطالعه: 4 دقیقه پنجره upvc یکی از مهم ترین چیزهایی است که باید در هنگام ساختمان سازی به آن توجه داشته باشید.  پنجره‌های UPVC یک نوع پنجره با فریم از جنس UPVC (پلی وینیل کلراید) هستند. این نوع پنجره‌ها از موادی سبک و مقاوم به نام UPVC ساخته می‌شوند که دارای خواص عایق حرارتی و صوتی مطلوبی می‌باشد.

توضیحات بیشتر »
خرید پرده هوا صنعتی
راهنمای خرید

پرده هوا صنعتی

زمان مطالعه: 4 دقیقه پرده هوا صنعتی مناسب چه مکان هایی است؟ تاکنون اسم پرده هوا صنعتی به گوشتان خورده است؟ در این مقاله همه چیز را در مورد پرده هوا صنعتی توضیح خواهیم داد. پرده هوا صنعتی یکی از انواع پرده هوا محسوب می شودد که ماهیت صنعتی دارد. پرده هوا صنعتی یک سیستم دمایی هوایی است که

توضیحات بیشتر »
راهنمای خرید انواع پنجره آلومینیومی
راهنمای خرید

انواع پنجره آلومینیومی کدام است؟

زمان مطالعه: 6 دقیقه انواع پنجره آلومینیومی چه ویژگی هایی دارد؟ کدام یک از انواع پنجره آلومینیومی مناسب شما است؟ در این مقاله می خواهیم شما را در خرید پنجره آلومینیومی راهنمایی کنیم پس تا انتها همراه ما باشید. آلومینیوم از رایج ترین متریال در ساخت پروفیل های درب و پنجره می باشد و از گذشته تا به امروز

توضیحات بیشتر »

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا