کاتالوگ و راهنمای نصب جک پارکینگ کامه came

راهنمای نصب جک پارکینگ کامه

جهت دسترسی سریع تر به محتوای صفحه می توانید از فهرست زیر استفاده کنید.

فهرست مقاله

زمان مطالعه: 5 دقیقه

جک درب پارکینگ را میتوان یکی از محبوب ترین و پرفروش ترین مدل های درب اتوماتیک دانست که کاربری های بسیاری را در جامعه امروزی داراست.

در این مقاله قصد داریم به بررسی مشخصات فنی و نصب جک پارکینگ کامه came ایتالیا بپردازیم. شرکت کامه ایتالیا را می توان یکی از بزرگترین شرکت های تولید کننده درب اتوماتیک در جهان دانست که در کشور ایتالیا قرار دارد و بیش از 50 محصول متنوع در صنعت درب اتوماتیک را تولید می کند. 

اگر می خواهید راجب نصب قفل برقی روی درب پارکینگ بیشتر بدانید کلیک کنید.

مشخصات فنی نصب جک پارکینگ کامه

در این بخش قصد داریم به صورت جدولی برخی از مهمترین مشخصات فنی جک پارکینگ کامه را بررسی نماییم تا شما با توجه به شرایط درب خود اقدام به خرید جک پارکینگی کامه و نصب جک پارکینگ کامه مناسب نمایید.

ابعاد نصب جک پارکینگ کامه

در بسیاری موارد نیاز هست که جهت نصب جک پارکینگ کامه از ابعاد و میزان  بازشو و طول کورس جک پارکینگی مطلع شویم تا بتوانیم شرایط پیش از نصب را بررسی و نصب دقیق تری داشته باشیم.

ابعاد جک پارکینگ کامه

نصب جک پارکینگ کامه

در جهت نصب استاندارد و رعایت اصول اولیه جک درب پارکینگ کامه به مواردی توجه کنیم که برخی از مهمترین مراحل نصب به صورت اصولی در این قسمت بررسی می گردد. 

1- نصب بازو های درب پارکینگ کامه 

2- نصب فلاشر یا چراغ هشداردهنده 

3- نصب آنتن گیرنده 

4- نصب کنترل باکس یا مدارفرمان سیستم 

5- نصب سنسور های ضدبرخورد

6- نصب استپرهای مکانیکی 

نصب جک پارکینگ کامه

قطعات جک درب پارکینگ کامه 

برخی از مهمترین قطعات و محتویات نصب جک پارکینگ کامه عبارتنداز : 

  • موتور گیربکس 
  • کاور 
  • پایه جک و پیچ های مخصوص 
  • میکروسوییچ
  • کلید خلاص کن 
  • کالسکه ای
  • پیچ مخصوص کاور
اجزای جک پارکینگ کامه

تنظیم میکروسوییچ نصب جک پارکینگ کامه

در جهت تنظیم حدود باز و بسته شدن جک پارکینگ کامه باید میکروسوییچ های مخصوص جک را از طریق پیچ های تعبیه شده بر روی بازو ، تنظیم کنیم. شیوه کم و زیاد کردن حدود میکروسوییچ ها در تصویر زیر تشریح شده است. 

تنظیم میکروسوییچ جک کامه
باز کردن کاور جک کامه

شیوه خلاص کردن نصب جک بازویی پارکینگ کامه came

در زمان قطع برق برای تمامی مدل های جک درب پارکینگ ، امکان آزاد کردن و خلاص کردن موتور گیربکس وجود دارد . برای جک پارکینگ کامه نیز شیوه ای جهت خلاص کردن بازو وجود دارد که در تصویر زیر شیوه درست و صحیح خلاص کردن جک پارکینگ کامه نشان داده شده است.

خلاص کردن جک پارکینگ کامه

نمایندگی فروش و تعمیر جک پارکینگ کامه came مشهد

شرکت آویژه در با توجه به سابقه طولانی مدت در زمینه تعمیرات تخصصی انواع مدلهای جک درب پارکینگی ، به عنوان یکی از مجرب ترین گروه های تعمیراتی ، توانایی تعمیر جک درب پارکینگ کامه در مشهد را دارا می باشد. ما سعی کردیم راهکارهای مناسبی در جهت تعمیر جک درب پارکینگ برای شما عزیزان معرفی کنیم.

دانلود دفترچه راهنمای نصب جک درب پارکینگ کامه

در این بخش امکان دانلود رایگان دفترچه راهنمای نصب جک درب پارکینگ کامه را به صورت کاملا رایگان در اختیار شما قرار دادیم.

انواع درب اتوماتیک کامه

FROG
كاملا پنهان
FROG مناسبترين و كاراترين سيستم خودكار براي انواع درهاي لولايي است و بهترين روش اتومات نمودن در ، بدون تغيير در شكل ظاهري آن مي باشد . محفظه سيستم هنگام ساخت ساختمان در
محل نصب مي شود و پس از تكميل ساختمان موتور در آن قرار مي گيرد. بدين طريق با صرفه جويي در هزينه ها ، نصب دستگاه با سرعت و به آساني انجام مي شود . FROG قابل نصب بر روي
درهايي با عرض هر لنگه تا 5/3 متر مي باشد

FLEX
فقط با عرض 8 سانتي متر
سريعترين نصب سيستم اتوماتيك ، براي درب هاي اتوماتيك با قابليت نصب روي هر نوع ستون كم عرض ( از 8 سانتي متر به بالا ).
يك طرح انحصاري براي استفاده در مجموعه هاي مسكوني و درهاي لولايي با عرض كم. FLEX يك محصول ايده آل براي ورودي هاي عابر پياده مي باشد.

FAST
اتوماتيك كردن هرگز به اين سرعت نبوده است
FAST دستگاه مفصل دار جديد براي درهاي لولايي با عرض هر لنگه تا 230 سانتي متر مي باشد . يك محصول جديد ، مناسب براي موارد خاص با قابليت نصب بر روي ستونهاي كناري در با برجستگي
حداكثر تا 20 سانتي متر نسبت به در مي باشد.انتخاب سيستم هاي خودكار FAST با پانل كنترل داخلي يعني آسايش خاطر ؛ زيرا نصب دستگاه ، وسايل جانبي و اتصالات برقي آسان شده است .

FERNI
حلال مشكلات
FERNI حلال مشكلات براي انواع درهاي موجود با ستونهاي بزرگ و مناسب براي نصب روي درهايي تا هر لنگه 4 متر عرض ( تا 38 سانتي متر فاصله بين پاشنه در و ديوار نصب موتور ) مي باشد

ATI,KRONO
دو طراحي متفاوت
ATI و KRONO براي هماهنگي بيشتر با در ، از نظر طراحي و شكل ظاهري با هم اختلاف دارند ، مدل هاي مختلف اين دو دستگاه براي نصب روي درهايي با با عرض هر لنگه 8/1 ، 3 و 5 متر
موجود است.

BZ
انواع تكنولوژي در يك مدل كم حجم
موتور با ولتاژ پايين همراه با مزاياي فوق العاده ايمني و كاركرد براي درهاي ريلي تا وزن 200 كيلوگرم .
يك ايده جديد در سيستم هاي متراكم كم حجم با باطري پشتيبان بصورت انتخابي براي استفاده از سيستم هنگام قطع برق

BX
اتومات و هوشمند
انواع BX شامل دستگاههايي است كه براي نيازها و كاربردهاي متفاوت در شرايطي كه صفحات در سنگين ( تا 800 كيلوگرم ) و نياز به كنترل و ايمني عبور بيشتر باشد ، عرضه مي شود .
از نوع اصلي كه براي ساختمانهاي مسكوني كاربرد دارد و انواع ديگر كه با ولتاژ پائين براي استفاده مداوم در دسترس قرار دارد تا انواع بسيار پيچيده كه به طور كامل همراه با دستگاه ENCODER براي
كنترل الكترونيكي مداوم عرضه مي شود

BK
ايمن و متنوع
خودكار كردن درهاي سنتي ، متنوع ترين دربازكن براي استفاده هاي متنوع و ورودي هاي عمومي مانند صنايع ،بيمارستانها و موسسات در شش نوع مختلف و وزن در تا 2200 كيلوگرم .

BY
حداكثر اطمينان با CAME
انواع مختلف دربازكن هاي خودكار CAME براي درهاي كشويي ،BY3500 براي انواع كاربردها در سيستم هاي مختلف و وزن در تا 3500 كيلوگرم طراحي شده است .

 درهاي اتوماتيك شیشه ای کامه

CORSA Series

كاربرد اصلي براي درهاي يك لنگه يا دو لنگه تا 75 كيلوگرم (معادل 165 پوند) براي هر لنگه .

RODEO Series

كاربرد اصلي براي درهاي ريلي يك لنگه يا دو لنگه تا 125 كيلو گرم ( معادل با 275 پوند) براي هر لنگه .

FLY Series

كاربرد اصلي براي درهاي لولايي دو لنگه تا 250 كيلوگرم( معادل با 550 پوند) براي هر لنگه

ويي ،BY3500 براي انواع كاربردها در سيستم هاي مختلف و وزن در تا 3500 كيلوگرم طراحي شده است

درهاي گاراژي سکشنال کامه

شرکت کامه با شروع فعالیت خود از سال 1972 در زمینه های اپراتور های مسکونی و صنعتی باید بدانید که بیش از 40 سال تجربه را سپری کرده است این شرکت با به کار گیری نیروی متخصص خود در تلاش بوده با پیشرفت تکنولوژی محصولات خود را بروز تر کند تا بتواند با تمامی برند های ایتالیایی، اسپانیایی و ایرانی به رقابت بپردازد. در ادامه این مقاله به راهنمای فارسی نصب جک برقی کامه میپردازیم.

درب کنترلی پارکینگ کامه Came محصول کشور ایتالیا میباشد. جک درب کامه از کیفیت بسیار خوبی برخوردار میباشد و بین محصولات وارداتی و خارجی توانسته در بازار برای خود جایگاهی پیدا کند. درب اتوماتیک کامه یکی از برندهای خوب ایتالیایی میباشد که شرکت ما با قیمت بسیار مناسب اقدام به فروش این محصول میکند.

شرکت آویژه در
تیم تحریریه آویژه

این مقاله به کوشش اعضای تیم تحریریه آویژه تولید شده است. امیدواریم بتوانیم در ارتقای اطلاعات در زمینه صنعت درب اتوماتیک و تاسیسات گامی کوچک برداشته باشیم.

مقالات مرتبط

آموزش نصب مدار جک پارکینگ
راهنمای نصب

آموزش نصب مدار فرمان جک پارکینگ

زمان مطالعه: 6 دقیقه مراحل نصب مدار فرمان جک پارکینگ به چه صورتی انجام می گیرد ؟ در این مقاله قصد داریم به بررسی تخصصی انواع مدل های مدار فرمان جک پارکینگ همراه با آموزش نصب بپردازیم. البته با توجه به تنوع مدلها و برندهای موجود در بازار ، آموزش تمامی مدل ها به هیچ وجه امکان پذیر نیست.

توضیحات بیشتر »
باکس کرکره برقی
راهنمای نصب

نصب باکس کرکره برقی در مشهد – نصب کاور موتور کرکره برقی مشهد

زمان مطالعه: 4 دقیقه در این مقاله قصد داریم با انواع مدل های باکس کرکره برقی و لزوم استفاده از آن بپردازیم. باکس کرکره برقی چیست ؟ باکس کرکره برقی یکی از اجزای اصلی کرکره برقی به حساب نمی آید و به عنوان یکی از راهکارهای مناسب جهت پوشش و محافظت از کرکره برقی در برابر سرقت و آسیب

توضیحات بیشتر »
نصب کرکره برقی مشهد
راهنمای نصب

نصب کرکره برقی مشهد

زمان مطالعه: 7 دقیقه نصب کرکره برقی مشهد با چه قیمتی انجام می شود؟ در این مقاله قصد داریم به بررسی مهمترین نکات نصب کرکره برقی و آموزش نصب کرکره برقی بپردازیم. البته این نکات صرفا برای همکاران و نصابان کرکره برقی تهیه نشده و برای افرادی که قصد خرید کرکره برقی را دارند می تواند مفید باشد. هنگام

توضیحات بیشتر »

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا