بهترین برند جک درب پارکینگ ایرانی

بهترین برند جک پارکینگ ایرانی

جهت دسترسی سریع تر به محتوای صفحه می توانید از فهرست زیر استفاده کنید.

فهرست مقاله

زمان مطالعه: 8 دقیقه

بهترین برند جک درب پارکینگ ایرانی چیست؟ جک درب پارکینگ ایرانی بهتر است یا خارجی؟ 

شاید برای شما هم پیش آمده باشد که در میان انبوهی از برندهای جک درب پارکینگ ایرانی سردرگم شوید و ندانید که کدام برند مناسب است و کارکرد مناسبی در درازمدت خواهد داشت. در این مقاله قصد داریم برخی از برترین و با سابقه ترین برندهای جک درب پارکینگ ایرانی که مورد تایید آویژه هست را به شما معرفی کنیم. این مقاله حاصل تجربیات شرکت آویژه در می باشد و سعی شده برندهایی را در این مقاله بررسی کنیم که امتحان خود را پس داده باشد.

بهترین برند جک پارکینگ ایرانی

معرفی بهترین برند جک درب پارکینگ ایرانی 

بهترین برند جک پارکینگ ایرانی کدام است ؟ در سال های اخیر برندهای بسیاری در جهت تولید جک پارکینگ اقدام کرده اند که عموما سعی داشته از برندهای مطرح اروپایی الگوبرداری کنند . این در حالی است که اکثر برندهایی که در سالیان اخیر شروع به فعالیت کرده اند تجربه کافی در این زمینه ندارند و مکانیزم و عملکرد برندهای برتر را بررسی نکرده اند. 

شرکت آویژه در با اطمینان می تواند برخی از برندهای مطرح و با سابقه ایرانی که در زمینه تولید جک درب پارکینگ اقدام کرده اند را به شما معرفی نماید تا با خیال راحت بتوانید تا سالیان طولانی از این برندها استفاده کنید.

دقت کنید که تمامی برند های تولید کننده جک پارکینگ ایرانی تنها می توانند مکانیزم الکترومکانیک را تولید کنند و مکانیزم الکتروهیدرولیک مختص جک پارکینگ ایتالیایی و خارجی می باشد. 

چطور بهترین برند جک درب پارکینگ ایرانی را انتخاب کنیم ؟

در این بخش قصد داریم شاخص هایی را بررسی کنیم که بهتر است در هنگام خرید جک درب پارکینگ ایرانی مدنظر قرار دهید. برخی از مهمترین شاخص ها عبارتنداز : 

  • ابعاد درب 
  • وزن درب 
  • میزان تردد 
  • موقعیت درب و زاویه بازشو
  • بادگیر بودن درب 

تعمیر درب اتوماتیک 

پرفروش ترین جک درب پارکینگ ایرانی

با توجه به افزایش قیمت چشمگیر دلار ، جک های پارکینگی خارجی کمتر مورد توجه قرار گرفته و تولید کنندگان بسیاری در جهت طراحی و تولید جک پارکینگ ایرانی اقدام کردند که البته از لحاظ کیفیتی قابل قیاس نیستند. یکی از شاخص هایی که می توان به عنوان بهترین جک درب پارکینگ ایرانی مدنظر قرار داد ، تعداد فروش هست. بسیاری از برندها مثل سیماران و میلان با توجه به کیفیت مناسبی که ارائه کردند ، توانسته اند که تعداد فروش بالایی کسب کنند.

برترین برند جک درب پارکینگ ایرانی

در این بخش قصد داریم برخی از برترین برندهای جک پارکینگ ایرانی را با شاخص های آویژه بررسی کنیم : 

  • جک درب پارکینگ سیماران

سیماران را می توان یکی از باسابقه ترین و با کیفیت ترین برندهای تولید کننده جک درب پارکینگ دانست. با توجه به سابقه چندین ساله شرکت سیماران ، تعمیرات و تامین قطعات آن به راحتی انجام می گیرد و مشتری نگرانی از این بابت نخواهد داشت. گارانتی شرکت سیماران تقریبا شرایط مناسبی را برای مشتریان مهیا می نماید. البته قیمت محصولات سیماران تقریبا در رده رو به بالا قرار می گیرد ولی ارزش آن را دارد و می تواند برای تردد های معمولی ، گزینه مناسبی باشد ( تقریبا برای ساختمان های 6 تا 8 واحدی مناسب می باشد ) جک های سیماران را می توان جک های خوش تعمیری دانست که از کیفیت و کارکرد قابل قبولی برخوردارند. 

شرکت سیماران در راستای تامین نیاز های مشتریان ، مدل های مختلفی را برای مشتریان تولید کرده است که در این زمینه هم از رقبای خود پیشی گرفته است. البته آویژه در زیاد با این موضوع موافق نیست چون تنوع زیاد نیاز به خدمات متنوع و تامین قطعات مختلف هست که همین امر باعث ایجاد نارضایتی در مشتریان گردیده است. شرکت آویژه نمایندگی سیماران در مشهد ، توانمندی فروش ، نصب و تعمیر انواع درب اتوماتیک سیماران در مشهد را داراست.

بهترین برند جک درب پارکینگ ابرانی سیماران

امتیاز بندی جک پارکینگ سیماران نسبت به سایر مدل ها

طراحی 85%
عملکرد 80%
امنیت 80%
ارزش خرید 80%
گارانتی و خدمات پس از فروش 90%

نقاط قوت جک پارکینگ سیماران

نقاط ضعف جک پارکینگ سیماران

  • جک درب پارکینگ میلان

شرکت میلان با اینکه سابقه کوتاهتری در زمینه تولید جک پارکینگی دارد ولی با توجه به رعایت استاندارد ها و تولید یک محصول با کیفیت ، توانسته جایگاه خوبی در بین مخاطبان ایجاد کند. کیفیت این محصول را می توان هم رده با برخی برندهای ایتالیایی دانست . قیمت محصول پایین تر از برند سیماران ولی فوق العاده جک با کیفیت و خوش تعمیری است. جک میلان تا حد زیادی مشابه جک پروتکو ایتالیا طراحی شده است. طراحی میلان تا حدی مشابه پروتکو هست که شما می توانید جهت تامین قطعات جک پارکینگ پروتکو از قطعات جک درب پارکینگ میلان استفاده نمایید.

شرکت میلان تمرکز خود را بیشتر بر روی تولید جک بازویی قرار داده است و اقدام به تولید مدل های متنوعی از جک پارکینگ بنام موهست در کورس های مختلفی کرده است.

خرید جک پارکینگ میلان مشهد

امتیاز بندی جک پارکینگ میلان نسبت به سایر مدل ها

طراحی 80%
عملکرد 90%
امنیت 80%
ارزش خرید 90%
گارانتی و خدمات پس از فروش 80%

نقاط قوت جک پارکینگ میلان

نقاط ضعف جک پارکینگ میلان

  • جک درب پارکینگ یال 

شرکت یال با سابقه مناسبی در زمینه تولید جک درب پارکینگ ایرانی وارد شده است. عموما محصولات شرکت یال به سادگی در بازار پیدا نمی شود و از لحاظ تامین قطعات با مشکلاتی مواجه هستیم ولی از لحاظ کیفیت می توان گفت بعد از سیماران و میلان ، انتخاب قابل قبولی است البته قیمت پایین تری نسبت به برندهای سیماران و میلان دارد ولی به همان نسبت نیز کیفیت پایین تری دارد. برخی از مطرح ترین مدل های جک پارکینگ یال شامل X1 , X2 , prime می باشد که متناسب با شرایط درب باید در جهت انتخاب مدل مناسب اقدام کنید.

جک پارکینگ ایرانی یال

امتیاز بندی جک پارکینگ یال نسبت به سایر مدل ها

طراحی 65%
عملکرد 60%
امنیت 70%
ارزش خرید 70%
گارانتی و خدمات پس از فروش 70%

نقاط قوت جک پارکینگ یال

نقاط ضعف جک پارکینگ سیماران

  • جک درب پارکینگ یوتاب

جک درب پارکینگ یوتاب که یکی از محصولات شرکت مطرح الکتروپیک می باشد را می توان یکی از رقبای مطرح جک های پارکینگی ایرانی دانست که مدل های مختلفی متناسب با نیاز مشتریان روانه بازار کرده است.

جک پارکینگ یوتاب

امتیاز بندی جک پارکینگ یوتاب نسبت به سایر مدل ها

طراحی 50%
عملکرد 60%
امنیت 60%
ارزش خرید 60%
گارانتی و خدمات پس از فروش 60%

نقاط قوت جک پارکینگ یوتاب

نقاط ضعف جک پارکینگ یوتاب

  • جک درب پارکینگ سوزوکی

جک درب پارکینگ سوزوکی با توجه به کیفیت پایین تر نسبت به سایر مدل ها ، جزء سیستم های درجه دو بازار محسوب می شود. البته اسم ژاپنی سوزوکی شاید شما را به اشتباه بیندازد. قیمت جک درب پارکینگی سوزوکی به مراتب پایین تر از سایر مدل هاست و خب شاید همین دلیلی باشد بر کیفیت پایین تر جک سوزوکی.

جک پارکینگ سوزوکی

امتیاز بندی جک پارکینگ سوزوکی نسبت به سایر مدل ها

طراحی 50%
عملکرد 50%
امنیت 50%
ارزش خرید 50%
گارانتی و خدمات پس از فروش 60%

نقاط قوت جک پارکینگ سوزوکی

نقاط ضعف جک پارکینگ یوتاب

نتیجه گیری 

اگر قصد خرید یک جک پارکینگ قیمت مناسب با کیفیت عالی هستید ، مجموعه کاملی از برندهای برتر ایرانی را به شما معرفی کردیم. البته که جک های پارکینگی بسیاری در بازار وجود دارد اما جک هایی که ما به شما معرفی کردیم ، امتحان خود را پس داده اند و از کیفیت و خدمات پس از فروش قابل قبولی برخوردارند. حال نوبت آن رسیده که با شاخص های آویژه در جهت بررسی تمامی مدل های بررسی شده بپردازیم تا شما بتوانید انتخاب راحت تری متناسب با شرایط خود داشته باشید.

مقایسه بهترین جک پارکینگ ایرانی

در بازار ایران به دلیل مشکلات اقتصادی و ارزی اکثریت مردم توانایی خرید جک های درب پارکینگی خارجی را ندارند و  به برند های ایرانی هم اعتمادی ندارند اما این سه برند که مشاهده کردید سه تا از برند های ایرانی هستند که توانستند با ابزارالات مدرن جک های پارکینگی را تولید کنند که از نظر کیفیت و زیبایی واقعا چیزی از برند های خارجی کم ندارند و در حال حاضر مردم به این برند ها اعتماد بیشتری دارند و بسیار پرفروش و محبوب هستند.

از  میان این برند ها کدام بهتر است ؟ در میان این سه برند مشاهده شده درواقع برند سوپرلایف حقیقتا توانسته به خاطر کیفبت بسیار بالا و کاکردی نرم و بی سرو صدا رضایت بیشتری را  در میان مشتریان خود جلب کند اما این بدین معنی نیست که برند های دیگری که مشاهده کردید خوب نیستند. درواقع همه ی برند های بالا بسیار عالی هستند اما در میان انها سوپرلایف به خاطر طراحی مدرنی که دارد و با برند لایف ایتالیایی درواقع رقابت میکند و دارای گارانتی دوساله معتبر است و توانسته جایگاه بسیار خوبی را در بازار ایران به دست اورد که در حاضر از سراسر کشور از این برند استفاده میکند.

امروزه به دلیل تعداد زیادی از انواع مدل های جک های درب پارکینگ و افزایش تعداد تولیدکنندگان جک های پارکینگی، تشخیص مناسب برای تهیه بهترین جک پارکینگی ایرانی کمی دشوار شده است. جک های تولید شده توسط شرکت های ایرانی به دلیلی از قبیل اختلاف قیمتی زیادی که در مقایسه با محصولات مشابه وارداتی دارند، باعث ایجاد این ابهام شده است که آیا می توان به محصولات ایرانی اطمینان کرد و برای خرید آن ها هزینه کرد یا خیر.

برای این که بدانیم آیا می توانیم تا چه اندازه به جک های برند ایرانی اعتماد کنیم، باید تحقیق کنیم که عملکرد این جک ها در یک بازه زمانی طولانی چطور بوده است و آیا باعث رضایت مشتریان شده است یا خیر. شرکت های تولید کننده ایرانی که امروزه این جک ها را تولید می کنند، محصولات تولیدی آن ها از کیفیت خوبی برخوردار است و تعداد مرجوعی ها ب حداقل رسیده است 

عامل و دلیل اصلی برای انتخاب یک جک توسط اغلب افراد، مقدار هزینه پرداختی است. قیمت انواع مختلف جک طبق نوع برند و کارایی آنها با یکدیگر متفاوت است. حتما میدانید که جک درب پارکینگ دارای انواع خارجی و ایرانی بوده و قیمت جک های خارجی گران تر از داخلی است زیرا از خارج از کشور وارد می شودو قیمت آن ارتباط مستقیمی با قیمت دلار دارد.

جک های خارجی از کیفیت بالایی در تولید و عملکرد  برخوردار است نسبت به جک درب پارکینگ ایرانی. جک های ایتالیایی و آلمانی از کیفیت خوبی رخوردار هستندو در حقیقت خیال مصرف کنندگان برای سالهای طولانی از بابت سرویس و نگهداری آسوده می باشد. مدار فرمان های این گونه جک ها از توان زیادی برخوردار است و امکانات بسیاری را در اختیار مصرف کننده قرار می دهد. در نتیجه محصولات آلمانی و مخصوصا ایتالیایی ممتاز می باشند و کلیه احتیاجات مصرف کنندگان را رفع می نماید.  تعدادی از این برندها خارجی  عبارتند از:جک درب اتوماتیک فک FAAC، جک درب اتوماتیک وی تو کالیپسو V2، بتا Beta، نایس Nice، جک پروتکو Proteco و جک جنیوس و مدلهای دیگر.

اگه قصد خرید بهترین جک درب پارکینگ ایرانی داری یه سر به فروشگاه آویژه بزن ، پشیمون نمیشی.

شرکت آویژه در
تیم تحریریه آویژه

این مقاله به کوشش اعضای تیم تحریریه آویژه تولید شده است. امیدواریم بتوانیم در ارتقای اطلاعات در زمینه صنعت درب اتوماتیک و تاسیسات گامی کوچک برداشته باشیم.

مقالات مرتبط

خرید درب اتاق سرور
راهنمای خرید

راهنمای خرید درب اتاق سرور

زمان مطالعه: 5 دقیقه خرید درب اتاق سرور به چه منظوری انجام می شود؟ درب اتاق سرور چیست و چه ویژگی هایی دارد؟ در این مقاله قصد داریم به ماهیت درب اتاق سرور و ویژگی های اصلی آن بپردازیم. درب اتاق سرور چیست ؟ درب اتاق سرور از جمله درب هایی می باشد که باید دارای امنیت بالایی باشد.

توضیحات بیشتر »
معرفی انواع پرده هوا
راهنمای خرید

انواع پرده هوا – بهترین پرده هوا

زمان مطالعه: 5 دقیقه انواع پرده هوا کدام است؟ چگونه می توانیم بهترین نوع پرده هوا را انتخاب کنیم؟ در این مقاله قصد داریم انواع پرده هوا را بررسی کنیم و بهترین پرده هوا را به شما معرفی کنیم. اگر یک رستوران دارید یا یک مرکز تجاری هستید یا یک دفتر کار و یک کارخانه که برای سالن تولید

توضیحات بیشتر »
راهنمای خرید

4 نکته خرید پنجره upvc

زمان مطالعه: 4 دقیقه پنجره upvc یکی از مهم ترین چیزهایی است که باید در هنگام ساختمان سازی به آن توجه داشته باشید.  پنجره‌های UPVC یک نوع پنجره با فریم از جنس UPVC (پلی وینیل کلراید) هستند. این نوع پنجره‌ها از موادی سبک و مقاوم به نام UPVC ساخته می‌شوند که دارای خواص عایق حرارتی و صوتی مطلوبی می‌باشد.

توضیحات بیشتر »

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا

عضویت خبرنامه

عضو خبرنامه آویژه شوید تا از اخرین تخفیف ها و محصولات ما با خبر شوید