بهترین پنجره دوجداره کدام است؟

جهت دسترسی سریع تر به محتوای صفحه می توانید از فهرست زیر استفاده کنید.

فهرست مقاله

زمان مطالعه: 6 دقیقه

بهترین پنجره دوجداره مربوط به کدام برند است؟ راز پیدا کردن بهترین و باکیفیت ترین پنجره upvc در چیست؟ در این مقاله می خواهیم همه چیز را در مورد پنجره دوجداره توضیح داده و شما را برای خرید آن راهنمایی کنیم پس همراه آویژه در باشید.

خریدبهترین پنجره دوجداره

آشنایی با بهترین پنجره دوجداره

همانطور که می دانید پروفیل مهم ترین قطعه ای است که برای ساخت درب و پنجره دوجداره از آن استفاده می کنند. جنس پروفیل نقش حیاتی در دوام و عمر بالا و کیفیت پنجره upvc دارد. اما این پروفیل در بازار بسیار زیاد شده است. یعنی مدل ها و برندهای زیادی وجود دارد که شما باید بهترین آن ها را بشناسید.

برای پی بردن به بهترین پنجره دوجداره ، لازم است پنجره را در موارد مختلف طبقه بندی کنید ، زیرا هر دسته می تواند ملاکی برای ورود به بهترین پنجره دوجداره بدن شما باشد ، زیرا هر سایت نصب قطعاً ویژگی های خاص خود را دارد. به طور کلی ، یکی از مهمترین عوامل برای معرفی بهترین پنجره های دوجداره می تواند:

بهترین مارک برای پنجره های دوجداره (نوع نمایه مارک تجاری)
بهترین نوع پنجره دوجداره (مدل پنجره دوجداره)

از دست دادن گرما یا سرمای منزل میتواند ناشی از عایق بندی بد درب و پنجره ها باشد.برای مقابله با این هدر رفت میتوانید از شیشه با دوجداره استفاده کنید و کاربرد پنجره های خود را ارتقا دهید.دوجداره چیست و چه کاربردی دارد؟این رویکرد بدان معناست که به جای نصب پنجره با یک شیشه ، از دو شیشه استفاده خواهیم کرد تا عایق بهتری داشته باشیم.این دو شیشه در کنار هم به واسطه گاز آرگون که داخل شیشه تزریق خواهد شد باعث می شود کیفیت عایق بندی آن ، ارتقا پیدا کند.همچنین شما نیز میتوانید از سه جداره و سه شیشه برای خانه خود انتخاب کنید که باعث می شود عایقی مطلوب و قوی تر داشته باشید.توجه داشته باشید که سیستم دوجداره نیز قابل پیاده سازی در پنجره دوحالته نیز هم می باشد.

خرید پنجره دوجداره مشهد

بهترین پنجره دوجداره پنجره ای است که برای خانه ی شما مناسب باشد!

ویژگی های بهترین پنجره دوجداره

برندهایی که کیفیت آن ها مشخص شده است: 

  • ویتانوا : این نوع پروفیل، یکی از پرکاربردترین انواع پروفیل یو پی وی سی است. از این نوع پروفیل در انواع پنجره دوجداره و سه جداره استفاده می‌شود. به طور کلی، اگر قصد دارید درب و پنجره ساختمان خود را از پروفیل یو پی وی سی بسازید، پروفیل فریم عصای دست شماست. پروفیل فریم بازسازی خود دارای زیر مجموعه‌هایی نظیر پروفیل کشویی، بازسازی و نوسازی است. از جمله معروف‌ترین و رایج‌ترین پروفیل‌های موجود در دنیا، می‌توان پروفیل زهوار را نام برد. کاربرد پروفیل زهوار ثابت نگه داشتن شیشه‌های تک جداره، برای انواع درب و پنجره است. این پروفیل یو پی وی سی، دارای دو نوع تک جداره و دوجداره است. اگر پنجره‌های ساختمان شما قرار است به صورت زاویه‌دار ساخته شود، این پروفیل یو پی وی سی برای شما مناسب است. در صورتی که قاب پنجره شما به صورت هلالی افقی باشد نیز باید از پروفیل یو پی وی سی لوله استفاده کنید. 
  • بوتیا :
    این پروفیل یو پی وی سی دارای ارتفاع خارجی ۵۷ میلیمتر و دارای ارتفاع داخلی ۴۲ میلیمتر می باشد. عرض پروفیل فریم کشویی ثابت یو پی وی سی بوتیا ۷۴.۵ میلیمتر و دارای ضخامت شیشه خور ۲۰-۲۲ میلیمتر و ۳ کاناله می باشد. محل جایگیری گالوانیزه در این پروفیل upvc بوتیا به عرض ۲۲ میلیمتر و ارتفاع ۲۰ میلیمتر می باشد. پروفیل upvc یکی از پرکاربردترین مواد در ساخت درب و پنجره به شمار می‌رود. این ماده برای نخستین بار در سال ۱۹۱۲ میلادی ساخته شد و تولید آن بر پایه سنگ نمک و نفت بود. این ماده بر اثر فرآیند‌های شیمیایی به پودر تبدیل می‌شود که می‌توان از آن به عنوان اصلی‌ترین مواد ترموپلاستیک نیز یاد کرد. پروفیل upvc علاوه بر صنعت ساختمان‌سازی در سایر صنایع از جمله شهرسازی، پروژه‌های زیر ساختی و کشاورزی نیز کاربرد دارد
     
  • وین تک:  تمامی پروفیل های تولیدی در کارخانه وین تک مطابق با چک لیست موسسه استاندارد RAL کشور آلمان تولید و به بازارهای مصرف ارائه می گردد. بیش از 33% از اتلاف انرژی در ساختمان ها از طریق درب و پنجره ها می باشد. سیستم های در و پنجره وین تک دارای مزایای بسیاری می باشد که موجب رفاه حال ساکنین هر ساختمانی خواهد بود. سیستم های درب و پنجره ساخته شده از پروفیلهای UPVC وین تک علاوه بر زیبایی و ظرافت ظاهری، دارای مزیت های متعدد به شرح ذیل میباشد که در نهایت موجبات ایجاد آسایش درهر ساختمانی را فراهم می آورد:
  • کاهش آلودگی صوتی
  • کاهش هزینه مصرف انرژی جهت تامین حرارت و برودت مورد نیاز
  • عدم نیاز به رنگ کاری و سرویس های مکرر جهت نگهداری
  • عایق در برابر نفوذ گرد و غبار به دلیل استفاده از لاستیک های درزبندی و با طراحی خاص
  • مقاومت در برابر نفوذ آب باران به دلیل استفاده از لاستیک های درزبندی و تعبیه شیارها و دریچه های تخلیه آب باران
  • عدم تغییر رنگ و حالت در برابر تابش اشعه خورشید
  • دوام و استحکام بالا

نکات مهم انتخاب بهترین پنجره دوجداره

  • قیمت پروفیل

قیمت شاید یکی از مهمترین ویژگی های مورد بررسی باشد. معمولاً اکثر افراد به سمت برندی با قیمت کمتر جذب میشن، مخصوصاً که اطلاعات کافی هم در مورد سایر مشخصات اون برند نداشته باشند.

نکات خرید بهترین پنجره upvc

بیشتر بودن قیمت یه برند نسبت به برندهای دیگه ناخودآگاه باعث جذب خریدار به سمت برند با قیمت کمتر میشود، مگه اینکه خریدار راضی شود افزایش قیمت با سایر ویژگی‌ها رابطه مستقیم دارد.

  • داشتن گارانتی

بعضی خریداران فکر میکنند گارانتی یک مورد اضافی است و  فقط باعث افزایش قیمت میشود. اما همین که به جایی میرسند که از گارانتی محصولی که خریده اند استفاده میکنند ، خدا را  شکر میکنند  که محصول با گارانتی خریدند.

  • تعداد انواع پروفیل های در حال ساخت شرکت

    مهم ترین فاکتور برای پنجره ی یو پی وی سی نوع پروفیل UPVC و پس از آن نوع یراق آلات به کار رفته است.

    منظور از تعداد پروفیل، تعداد اشکال مختلفی هست که شرکت سازنده میتواند بسازد. این عدد برای پروفیل ها به کمتر از ۵۰ میرسه و معمولا تعداد پروفیل های هر شرکت، کمتر از این عدد هست.

    ضخامت در دیواره های خارجی پروفیل ویستابست بیشتر است، اما پروفیل وین تک سطح مقاومت بیشتری نسبت به پروفیل ویستا بست دارد.

  • طراحی و تولید استاندارد با دستگاه های تمام مکانیزه

  • نوع شیشه دوجداره بکار رفته (شیشه دوجداره می بایست به صورت تمام صنعتی تولید شده تا گاز آرگونتزریق شده به راحتی خارج نگردد.)

  • نصب استاندارد توسط نیروی متخصص و عایق بندی پنجره

  •  

برای انتخاب بهترین برند پنجره دوجداره ، باید مکان نصب و نوع کارایی پنجره و همچنین ساختمانِ پروژه، مورد بررسی قرار گیرد.

برای مثال برای ویلاهایی که در مناطق خلوت و آرام هستند بهترین مدل، پنجره دوجداره کشویی می‌باشد، این نوع پنجره‌ها به دلیل نوع بازشو خود مزاحمتی برای پرده نداشته و به راحتی قابل استفاده می‌باشد ولی معایبی نیز در آن وجود دارد.

عایق بندی حرارتی و صوتی  پنجره دوجداره کشویی کمتر آن نسبت به پنجرههای بازشو است.

تمیز کردن  پنجره دوجداره کشویی  نسبت به پنجرههای بازشو سخت‌تر است.

طول عمر کمتر پنجره کشویی  نسبت به پنجرههای بازشو کمتر است.

به دلیل استفاده از پروفیل بیشتر قیمت پنجره کشویی یا ریلی نسبت به پنجرههای بازشو بیشتر است.

به طور کلی میزان عایق حرارتی پنجره تابع عوامل زیر است :

  1. نوع شیشه به کار رفته
  2. تعداد جداره های شیشه پنجره
  3. ضخامت لایه هوایی حدفاصل دو شیشه
  4. مقاومت حرارتی یا ضریب هدایتی قاب پنجره
  5. نحوه درزبندی در زمان نصب

با توجه به ساخت و سازهای اصولی و مهندسیِ امروز، نیاز به استفاده از مصالح و ابزارهای ساختمانی پیشرفته نسبت به گذشته بیش‌تر‌ احساس می‌شود. پنجره دوجداره یک انتخاب ایده‌آل برای ساختمان شماست که با کمک به صرفه‌جویی در مصرف انرژی و همچنین مزیت‌های فوق‌العاده کاربردی دیگر مورد توجه بسیاری از ساختمان سازان قرار گرفته‌ است.

گاز آرگون تزریق شده  بین دو شیشه در پنجره دوجداره به عنوان یک لایه عایق اضافی عمل می‌کند که میزان گرمای خروجی و ورودی به داخل خانۀ شما را کنترل می‌کند و خانۀ شما را در دمای راحت‌تری نگه می‌دارد.

می توان گفت بهترین برند پنجره دوجداره، برندهای آلمانی می باشد که شرکت آویژه در ساخت و تولید درب و پنجره دوجداره را به صورت صفر تا صد انجام خواهد داد. 

شرکت آویژه در
تیم تحریریه آویژه

این مقاله به کوشش اعضای تیم تحریریه آویژه تولید شده است. امیدواریم بتوانیم در ارتقای اطلاعات در زمینه صنعت درب اتوماتیک و تاسیسات گامی کوچک برداشته باشیم.

مقالات مرتبط

خرید درب اتاق سرور
راهنمای خرید

راهنمای خرید درب اتاق سرور

زمان مطالعه: 5 دقیقه خرید درب اتاق سرور به چه منظوری انجام می شود؟ درب اتاق سرور چیست و چه ویژگی هایی دارد؟ در این مقاله قصد داریم به ماهیت درب اتاق سرور و ویژگی های اصلی آن بپردازیم. درب اتاق سرور چیست ؟ درب اتاق سرور از جمله درب هایی می باشد که باید دارای امنیت بالایی باشد.

توضیحات بیشتر »
معرفی انواع پرده هوا
راهنمای خرید

انواع پرده هوا – بهترین پرده هوا

زمان مطالعه: 5 دقیقه انواع پرده هوا کدام است؟ چگونه می توانیم بهترین نوع پرده هوا را انتخاب کنیم؟ در این مقاله قصد داریم انواع پرده هوا را بررسی کنیم و بهترین پرده هوا را به شما معرفی کنیم. اگر یک رستوران دارید یا یک مرکز تجاری هستید یا یک دفتر کار و یک کارخانه که برای سالن تولید

توضیحات بیشتر »
راهنمای خرید

4 نکته خرید پنجره upvc

زمان مطالعه: 4 دقیقه پنجره upvc یکی از مهم ترین چیزهایی است که باید در هنگام ساختمان سازی به آن توجه داشته باشید.  پنجره‌های UPVC یک نوع پنجره با فریم از جنس UPVC (پلی وینیل کلراید) هستند. این نوع پنجره‌ها از موادی سبک و مقاوم به نام UPVC ساخته می‌شوند که دارای خواص عایق حرارتی و صوتی مطلوبی می‌باشد.

توضیحات بیشتر »

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا

عضویت خبرنامه

عضو خبرنامه آویژه شوید تا از اخرین تخفیف ها و محصولات ما با خبر شوید