ساخت درب پارکینگ مشهد

ساخت درب پارکینگ مشهد

جهت دسترسی سریع تر به محتوای صفحه می توانید از فهرست زیر استفاده کنید.

فهرست مقاله

زمان مطالعه: 6 دقیقه

ساخت درب پارکینگ مشهد را به آویژه در بسپارید!!! در بسیاری موارد با توجه به محدودیت هایی که در پارکینگ وجود دارد ، نیاز هست که از سایر مکانیزم های درب پارکینگ استفاده شود. مرسوم ترین مکانیزم درب پارکینگ به صورت لولایی و کشویی می باشد که امکان استفاده از جک پارکینگ برای باز و بسته شدن اتوماتیک آن ها وجود دارد. در این مقاله می خواهیم شما را با همه ی جوانب ساخت درب پارکینگ مشهد و تولید درب فلزی پارکینگ آشنا کنیم پس همراه آویژه در باشید.

قیمت ساخت درب پارکینگ مشهد

مهمترین عامل تاثیر گذار در قیمت درب پارکینگ در مشهد ، طرح یا مدل درب می باشد یعنی بعضی از درب ها ممکن است برای ساخت چند برابر نمونه مشابه خود زمان نیاز داشته باشد و یا ضایعات و پرت ( دور ریز ) آهن برای ساخت درب مورد نظر زیاد باشد. دومین عامل وزن درب است به این صورت که هر چقدر روی دربی بیشتر کار می شود متریال بیشتری استفاده می گردد در نتیجه وزن درب نسبتا سنگین تر می شود.

آویژه در تمام تلاش خود را انجام می دهد که درب پارکینگ با کیفیت مناسبی و قیمت مناسب در اختیار شما قرار دهد. برای اطلاع از قیمت درب پارکینگ در مشهد با ما تماس بگیرید و طرح مدنظر خود را ارسال کنید.

بررسی انواع درب پارکینگ برای ساخت

برخی از انواع مدل درب پارکینگ خاص که متناسب با شرایط پارکینگ شما می تواند انتخاب گردد عبارتنداز :

درب پارکینگ لولایی

یکی از مرسوم ترین مدل های درب پارکینگ که دارای لولا در طرفین هست و حرکت درب پارکینگ حول محور لولاها انجام می گیرد. یکی از کم استهلاک ترین درب های پارکینگ محسوب می شود که امکان ایجاد طرح ها و رنگ های متنوع وجود دارد.

ساخت درب پارکینگ مشهد لولایی

 

درب پارکینگ کشویی یا ریلی

درب پارکینگ کشویی که به صورت کشویی بر روی یک ریل حرکت می کند نیاز به یک فضای کناری دارد تا روی آن قرار بگیرد. درب پارکینگ کشویی در صورت وجود فضای مناسب ، کمترین مزاحمت را دارد و می تواند بازشوی مناسبی در اختیار شما قرار دهد.

درب کشویی برای پارکینگ هایی استفاده می شود که فضای ورودی بزرگی دارند. این درب‌ها معمولا تا فضای 2 متر را برای ورودخودرو باز می کنند. درب در مسیر چپ یا راست باز می شود. لنگه متحرک بر روی لنگه ثابت قرار می گیرد. برای این منظور ریلی در مسیر حرکت درب روی زمین نصب می شود. موتور کشنده درب ابتدای لنگه ثابت نصب می شود که دولنگه درب را روی هم قرار دهد. به دلیل حالت کشویی بودن این دربها آنها را درب پارکینگ کشویی نیز می نامند.

درب ریلی مزایای بسیاری دارد. از مزایای آن می توان به صرفه جویی در هزینه ها اشاره کرد. از آنجا که این درب‌ها فضای زیادی از پارکینک را هنگام باز و بسته شدن به خود اختصاص می‌دهند، اغلب بسیار سنگین و مستحکم هستند. این سنگینی و ضخامت نقش به سزایی در حفظ امنیت پارکینگ دارد.

ساخت درب پارکینگ مشهد مدل کشویی

 

درب پارکینگ تاشو

درب پارکینگ تاشو یکی از مکانیزم های منحصربفرد در مورد درب های پارکینگی محسوب می شود به شکلی که می تواند در فضاهایی که فضای کمتری دارند مورد استفاده قرار گیرد. این مدل درب پارکینگ ، مشابه درب پارکینگ لولایی می باشد با این تفاوت که نیازی به فضا جهت بازشدن ندارد و می تواند در فضاهای کوچکتر باز شود و فضای کمتری اشغال کند.

ساخت درب پارکینگ تاشو

 

درب پارکینگ زیر سقفی

در صورتی که عرض و ارتفاع محدودی دارید و نیاز دارید که بازشوی حداکثری داشته باشید می توانید از درب پارکینگ زیر سقفی آویژه استفاده کنید. ما این امکان را ایجاد کردیم که مطابق با نیاز شما ، درب را به صورت کامل زیر سقف قرار دهیم و بازشوی حداکثری در اختیار شما قرار دهیم.

تعمیر درب اتوماتیک

ساخت درب زیرسقفی

 

ویژگی های ساخت درب پارکینگ مشهد

در این بخش برخی از مهمترین ویژگی های ساخت درب پارکینگ مشهد که توسط آویژه در طراحی و ساخته می شود را بررسی خواهیم کرد. در هنگام خرید درب پارکینگ باید دقت کنید که درب پارکینگ در عین سبک بودن از امنیت مناسبی برخوردار باشد تا در برابر ضربه و فشار ، شکل خود را از دست ندهد.

جنس درب پارکینگ مشهد

درب‌های پارکینگ ترکیبی جزء جدیدترین درب‌های پارکینگ هستند که معمولاً از ترکیب دو متریال چوب و فلز، فلز و شیشه، فلز و آینه و یا فلز و پلی کربنات یا ترکیبی از چوب، فلز و شیشه ساخته می‌شوند. طرح‌های هندسی از ترکیب فلز و چوب در سازه‌های مهندسی رواج زیادی دارد و در سازه‌های کلاسیک طرح‌هایی از درب‌های ترکیبی فرفورژه و شیشه یا پلی کربنات را می‌توان دید.

جنس درب پارکینگ مشهد را عموما از آهن ساخته می شود ولی این قابلیت وجود دارد که ترکیبی از آهن و شیشه و به صورت کاملا سفارشی انجام گیرد.

امنیت درب پارکینگ مشهد

آویژه در با استفاده از پروفیل های سنگین و مقاوم ، سعی می کند تا درب های پارکینگی مقاومی طراحی کند تا امنیت مناسبی برای ورودی های شما ایجاد کند. همچنین امکان بکارگیری از انواع مدل های قفل برقی برای درب پارکینگ وجود دارد. جهت انتخاب و خرید قفل برقی کلیک کنید.

زیبایی درب پارکینگ

یکی از مسائلی که باید در مورد درب پارکینگ وجود داشته باشد زیبایی ظاهری درب پارکینگ می باشد که باید از طراحی و رنگ بندی مناسبی برخوردار باشد تا با نمای ظاهری ساختمان ، هماهنگی داشته باشد.

خدمات ساخت درب پارکینگ مشهد

آویژه در امکان طراحی و ساخت سفارشی درب پارکینگ مشهد را با طرح های شما دارد. امکان خدمات CNC بر روی درب پارکینگ و ایجاد طرح های دلخواه شما وجود دارد.

طراحی سفارشی درب پارکینگ مشهد

شما می توانید انواع طرح ها یا مدل های مدنظر خود را در اختیار کارشناسان آویژه قرار دهید، تا در جهت تولید و طراحی سفارشی درب پارکینگ اقدام گردد.

رنگ سفارشی درب پارکینگ مشهد

از جمله خدمات ساخت درب پارکینگ در مشهد ، امکان ایجاد رنگ سفارشی می باشد که می تواند متناسب با سلیقه شما یا رنگ بندی ساختمان انجام گیرد.

آویژه در توانمندی طراحی و تولید کلیه انواع درب پارکینگی با خدمات ویژه داراست. فروش استثنایی انواع درب پارکینگ فلزی – انواع درب پارکینگ – درب پارکینگ مدرن – قیمت درب پارکینگ آهنی – درب پارکینگ جدید – درب پارکینگ فرفورژه – درب پارکینگ ساختمان – درب پارکینگ جنوبی تخصص آویژه در می باشد.

نصب درب فلزی پارکینگ در مشهد

آویژه در توانمندی نصب درب فلزی پارکینگ در مشهد را با کیفیت و قیمت مناسب انجام می دهد. البته دقت کنید که عملیات نصب برای درب های طراحی شده توسط آویژه در انجام می گیرد.

شما می توانید به صورت سفارشی تولید درب فلزی پارکینگ را به تیم آویژه در بسپارید. همین حالا با ما تماس بگیرید. 

شاید در نگاه اول این طور به نظر برسد که استفاده از یک درب اتوماتیک برای یک ساختمان هزینه بر است. خصوصا اگر به جنبه هزینه های خرید، نصب، تعمیر و نگهداری این درب ها توجه کنیم. اما با این حال از جهات متعددی استفاده از یک درب اتوماتیک مقرون به صرفه تر است. از مزایای استفاده از درب اتوماتیک از نظر اقتصادی این است که این درب ها معمولا اگر به درستی انتخاب شوند و نصب شان نیز به درستی صورت بگیرد، کارایی و عمر بالایی دارند.

ویژگی های درب فلزی پارکینگ

بهتر است هنگام خرید درب فلزی پارکینگ در صورتی که قصد اتوماتیک کردن درب پارکینگ را در آینده دارید حتما دقت کنید که درب فلزی پارکینگ از ویژگی ها و قابلیت های زیر برخوردار باشد : 

  • مکانیزم مناسب و مرسوم ( مرسوم ترین مکانیزم های درب پارکینگی ، مکانیزم لولایی و کشویی می باشد ) 
  • طراحی به شیوه ای انجام گیرد که امکان نصب جک پارکینگ وجود داشته باشد
  • طراحی به شیوه ای انجام گیرد که امکان نصب قفل برقی وجود داشته باشد
  • حتما درب دارای پروفیل های کف و بالا باشد در غیر این صورت باید عملیات سیم کشی قبل از کف سازی و نصب درب انجام گیرد
  • حتما درب دارای استپر های مکانیکی مناسبی باشد تا زیر فشار جک ، مشکلی برای درب فلزی پارکینگ ایجاد نگردد.
  • نصب درب فلزی پارکینگ توسط یک متخصص انجام گیرد و به صورت کاملا تراز و مطمئن نصب گردد.

فیلم درب کشویی ریلی شکننده 

در فیلم زیر می توانید نحوه کارکرد درب کشویی ریلی شکننده را مشاهده کنید.

فیلم درب ریلی تلسکوپی

در فیلم زیر می توانید نحوه کارکرد درب ریلی تلسکوپی را مشاهده کنید.

فیلم درب زیرسقفی

در فیلم زیر می توانید نحوه کارکرد درب زیر سقفی که به صورت یک لت به زیر سقف منتقل می شود را مشاهده کنید.

فیلم درب لولایی تاشو

در فیلم زیر می توانید نحوه کارکرد درب لولایی تاشو را مشاهده کنید.

جذاب ترین مکانیزم های طراحی درب اتوماتیک در سال 2022

در این بخش به بررسی چند مکانیزم جالب برای طراحی درب اتوماتیک پارکینگ می پردازیم.

شرکت آویژه در
تیم تحریریه آویژه

این مقاله به کوشش اعضای تیم تحریریه آویژه تولید شده است. امیدواریم بتوانیم در ارتقای اطلاعات در زمینه صنعت درب اتوماتیک و تاسیسات گامی کوچک برداشته باشیم.

مقالات مرتبط

خرید درب اتاق سرور
راهنمای خرید

راهنمای خرید درب اتاق سرور

زمان مطالعه: 5 دقیقه خرید درب اتاق سرور به چه منظوری انجام می شود؟ درب اتاق سرور چیست و چه ویژگی هایی دارد؟ در این مقاله قصد داریم به ماهیت درب اتاق سرور و ویژگی های اصلی آن بپردازیم. درب اتاق سرور چیست ؟ درب اتاق سرور از جمله درب هایی می باشد که باید دارای امنیت بالایی باشد.

توضیحات بیشتر »
معرفی انواع پرده هوا
راهنمای خرید

انواع پرده هوا – بهترین پرده هوا

زمان مطالعه: 5 دقیقه انواع پرده هوا کدام است؟ چگونه می توانیم بهترین نوع پرده هوا را انتخاب کنیم؟ در این مقاله قصد داریم انواع پرده هوا را بررسی کنیم و بهترین پرده هوا را به شما معرفی کنیم. اگر یک رستوران دارید یا یک مرکز تجاری هستید یا یک دفتر کار و یک کارخانه که برای سالن تولید

توضیحات بیشتر »
راهنمای خرید

4 نکته خرید پنجره upvc

زمان مطالعه: 4 دقیقه پنجره upvc یکی از مهم ترین چیزهایی است که باید در هنگام ساختمان سازی به آن توجه داشته باشید.  پنجره‌های UPVC یک نوع پنجره با فریم از جنس UPVC (پلی وینیل کلراید) هستند. این نوع پنجره‌ها از موادی سبک و مقاوم به نام UPVC ساخته می‌شوند که دارای خواص عایق حرارتی و صوتی مطلوبی می‌باشد.

توضیحات بیشتر »

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا