راهنمای خرید جک پارکینگ ارزان با نصب

خرید جک پارکینگ ارزان با نصب

جهت دسترسی سریع تر به محتوای صفحه می توانید از فهرست زیر استفاده کنید.

فهرست مقاله

زمان مطالعه: 4 دقیقه

خرید جک پارکینگ ارزان با نصب یکی از دغدغه هایی است که همه ی شما بدنبال آن هستید. اما جک پارکینگ را نمی توان از هر مکانی خریداری کرد! زیرا محصولی است که نیاز به پشتیبانی و گارانتی پس از فروش دارد. شما می توانید خرید جک پارکینگ ارزان با نصب را در آویژه در به راحتی انجام دهید! با ما همراه باشید تا شما را راهنمایی کنیم…

فاکتورهای مهم خرید جک پارکینگ ارزان با نصب

یکی از مهم ترین فاکتورها قیمت جک پارکینگ می باشد اما یکسری موارد دیگر هم وجود دارد که باید به آن ها توجه داشته باشید. نکاتی که در هنگام خرید جک پارکینگ باید به آن توجه داشته باشید شامل موارد زیر است:

  • توجه به وزن درب: برای انتخاب جک پارکینگی باید وزن هر لنگه درب را به صورت حدودی بدانیم، زیرا جک های پارکینگی برای وزن های مختلف ساخته‌شده‌اند و اگر این مورد رعایت نشود طول عمر جک پارکینگی کاهش می یابد.
  • عرض درب
  • میزان تردد روزانه: هرچه میزان تردد در ساختمان‌ها زیاد باشد می بایست از جک درب پارکینگ بهتر و قویتری استفاده نمود. ساختمانی با حداکثر ۲۰ یا ۳۰ واحد تردد خودرو  می‌تواند از درب های اتوماتیک الکترومکانیک استفاده کند، اما برای مجتمع های مسکونی یا تجاری با تردد بسیار بالا سیستم های هیدرولیکی پیشنهاد می‌شوند.
  • میزان امنیت درب پارکینگ
  • دارای ریموت کنترل مناسب : یکی از ویژگی های جک درب پارکینگ این است که ریموت کنترل مناسبی داشته باشد تا افراد به راحتی و بدون نیاز به پیاده شدن از ماشین بتوانند به راحتی درب منزل را باز کنند و رفت و آمد نمایند.

آیا می دانستید که آویژه در دارای انواع جک های پارکینگ ارزان به همراه نصب آن توسط نصاب های حرفه ای است؟ 

اگه دنباله جایی هستی که بتونی به قیمتاش اعتماد کنی و یه جک با کیفیت و ارزان با قطعات فابریک رو خرید کنی همین الان روی لینک زیر کلیک کن و بیا داخل فروشگاه آویژه.

راهنمای خرید جک پارکینگ ارزان با نصب

  • قابلیت ها و کارایی محصول
  • گارانتی و خدمات پس از فروش : این مورد را جدی بگیرید! به دنبال نمایندگی هایی باشید که خرید جک پارکینگ ارزان با نصب را به همراه گارانتی و خدمات پس از فروش بدهند!
  • نصب راحت و بدون دردسر
  • قدرت و میزان کارایی جک

شاید برای شما این سوال پیش بیاید که جک پارکینگ ایرانی بهتر است یا خارجی؟ اصلا کدام جک پارکینگ را باید خریداری کنیم؟

خرید جک درب پارکینگ

یکی از بهترین جک های پارکینگ ایرانی که قیمت مناسبی هم دارد سیماران می باشد.

سیماران را می توان یکی از باسابقه ترین و با کیفیت ترین برندهای تولید کننده جک درب پارکینگ دانست. با توجه به سابقه چندین ساله شرکت سیماران ، تعمیرات و تامین قطعات آن به راحتی انجام می گیرد و مشتری نگرانی از این بابت نخواهد داشت. گارانتی شرکت سیماران تقریبا شرایط مناسبی را برای مشتریان مهیا می نماید. البته قیمت محصولات سیماران تقریبا در رده رو به بالا قرار می گیرد ولی ارزش آن را دارد و می تواند برای تردد های معمولی ، گزینه مناسبی باشد ( تقریبا برای ساختمان های 6 تا 8 واحدی مناسب می باشد ) جک های سیماران را می توان جک های خوش تعمیری دانست که از کیفیت و کارکرد قابل قبولی برخوردارند. 

شرکت سیماران در راستای تامین نیاز های مشتریان ، مدل های مختلفی را برای مشتریان تولید کرده است که در این زمینه هم از رقبای خود پیشی گرفته است. البته آویژه در زیاد با این موضوع موافق نیست چون تنوع زیاد نیاز به خدمات متنوع و تامین قطعات مختلف هست که همین امر باعث ایجاد نارضایتی در مشتریان گردیده است. شرکت آویژه نمایندگی سیماران در مشهد ، توانمندی فروش ، نصب و تعمیر انواع درب اتوماتیک سیماران در مشهد را داراست.

نصب جک پارکینگ مانند انتخاب خرید آن اهمیت دارد! اگر به نصب اهمیت ندهید ممکن است جک پارکینگ شما خراب شود! 

 خرید جک پارکینگ ارزان با نصب در آویژه

شرکت آویژه در با سابقه کاری بالا در زمینه فروش انواع جک های پارکینگ به همراه نصب آن با قیمت اقتصادی و همچنین گارانتی پس از فروش در خدمت شما عزیزان برای ارائه محصولات می باشد. 

جک های پارکینگ موجود را می توانید با تماس مطلع شوید. اما به صورت کلی تمامی جک های پارکینگ باکیفیت از جمله موارد زیر را دارا هستیم: 

  • جک پارکینگ سیماران

جک پارکینگ سیماران جزء برترین برندهای تولید کننده جک درب پارکینگ می باشد که از تنوع مدلی بالایی برخوردار است. با خرید جک پارکینگ سیماران شما می توانید خیال خود را از گارانتی و پشتیبانی راحت کنید. قطعات و لوازم جانبی جک پارکینگ سیماران به راحتی در بازار یافت می شود و جک پارکینگ سیماران از قیمت منطقی نسبت به سایر نمونه های مشابه برخوردار است.

  • جک پارکینگ میلان

    شرکت میلان با اینکه سابقه کوتاهتری در زمینه تولید جک پارکینگی دارد ولی با توجه به رعایت استاندارد ها و تولید یک محصول با کیفیت ، توانسته جایگاه خوبی در بین مخاطبان ایجاد کند. کیفیت این محصول را می توان هم رده با برخی برندهای ایتالیایی دانست . قیمت محصول پایین تر از برند سیماران ولی فوق العاده جک با کیفیت و خوش تعمیری است. جک میلان تا حد زیادی مشابه جک پروتکو ایتالیا طراحی شده است. طراحی میلان تا حدی مشابه پروتکو هست که شما می توانید جهت تامین قطعات جک پارکینگ پروتکو از قطعات جک درب پارکینگ میلان استفاده نمایید.

    شرکت میلان تمرکز خود را بیشتر بر روی تولید جک بازویی قرار داده است و اقدام به تولید مدل های متنوعی از جک پارکینگ بنام موهست در کورس های مختلفی کرده است.

 خرید جک پارکینگ میلان با نصب

  • جک پارکینگ یال 

شرکت یال با سابقه مناسبی در زمینه تولید جک درب پارکینگ ایرانی وارد شده است. عموما محصولات شرکت یال به سادگی در بازار پیدا نمی شود و از لحاظ تامین قطعات با مشکلاتی مواجه هستیم ولی از لحاظ کیفیت می توان گفت بعد از سیماران و میلان ، انتخاب قابل قبولی است البته قیمت پایین تری نسبت به برندهای سیماران و میلان دارد ولی به همان نسبت نیز کیفیت پایین تری دارد. برخی از مطرح ترین مدل های جک پارکینگ یال شامل X1 , X2 , prime می باشد که متناسب با شرایط درب باید در جهت انتخاب مدل مناسب اقدام کنید.

شرکت آویژه در
تیم تحریریه آویژه

این مقاله به کوشش اعضای تیم تحریریه آویژه تولید شده است. امیدواریم بتوانیم در ارتقای اطلاعات در زمینه صنعت درب اتوماتیک و تاسیسات گامی کوچک برداشته باشیم.

مقالات مرتبط

بررسی تخصصی جک پارکینگ میلان
بررسی تخصصی

بررسی تخصصی جک پارکینگ میلان

زمان مطالعه: 5 دقیقه جک پارکینگ میلان یکی از بهترین جک های پارکینگ می باشد که در این مقاله می خواهیم به صورت تخصصی آن را بررسی کنیم و مزایای آن را بگوییم. پس همراه ما باشید. شرکت درب اتوماتیک میلان با تولید محصولات با کیفیت جک پارکینگ در مدل های بازویی و ریلی توانسته جایگاه خوبی در بین

توضیحات بیشتر »
خرید درب اتاق سرور
راهنمای خرید

راهنمای خرید درب اتاق سرور

زمان مطالعه: 5 دقیقه خرید درب اتاق سرور به چه منظوری انجام می شود؟ درب اتاق سرور چیست و چه ویژگی هایی دارد؟ در این مقاله قصد داریم به ماهیت درب اتاق سرور و ویژگی های اصلی آن بپردازیم. درب اتاق سرور چیست ؟ درب اتاق سرور از جمله درب هایی می باشد که باید دارای امنیت بالایی باشد.

توضیحات بیشتر »
معرفی انواع پرده هوا
راهنمای خرید

انواع پرده هوا – بهترین پرده هوا

زمان مطالعه: 5 دقیقه انواع پرده هوا کدام است؟ چگونه می توانیم بهترین نوع پرده هوا را انتخاب کنیم؟ در این مقاله قصد داریم انواع پرده هوا را بررسی کنیم و بهترین پرده هوا را به شما معرفی کنیم. اگر یک رستوران دارید یا یک مرکز تجاری هستید یا یک دفتر کار و یک کارخانه که برای سالن تولید

توضیحات بیشتر »

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا

عضویت خبرنامه

عضو خبرنامه آویژه شوید تا از اخرین تخفیف ها و محصولات ما با خبر شوید