نصب کرکره برقی مشهد

نصب کرکره برقی مشهد

جهت دسترسی سریع تر به محتوای صفحه می توانید از فهرست زیر استفاده کنید.

فهرست مقاله

زمان مطالعه: 7 دقیقه

نصب کرکره برقی مشهد با چه قیمتی انجام می شود؟

در این مقاله قصد داریم به بررسی مهمترین نکات نصب کرکره برقی و آموزش نصب کرکره برقی بپردازیم. البته این نکات صرفا برای همکاران و نصابان کرکره برقی تهیه نشده و برای افرادی که قصد خرید کرکره برقی را دارند می تواند مفید باشد.

بررسی نصب کرکره برقی مشهد

هنگام نصب کرکره برقی باید فضای اشغالی رول کرکره برقی مدنظر قرار گیرد و متناسب با فضای موجود در جهت انتخاب نوع کرکره برقی و خرید موتور کرکره برقی اقدام گردد.

به عنوان مثال در برخی از دهانه هایی که قصد نصب کرکره برقی دارند فضای موجود در بالای دهانه ، محدود می باشد و نیاز هست که از موتورهای توبولار کرکره برقی که کوچکتر هستند و فضای کمتری می گیرند استفاده شود. البته ارتفاع کرکره برقی در میزان حجم رول ، تاثیرگذار می باشد و باید مدنظر قرار گیرد.

در مورد دهانه هایی که با موتور کرکره برقی توبولار نصب می شوند فضای اشغالی ، حدودا بین 30 تا 45 سانتیمتر می باشد و برای دهانه های بزرگتر ، فضای اشغالی از 45 سانتیمتر به بالا می باشد.

باید دقت کنید که در صورتی که فضای بالای دهانه ، فضای مناسبی باشد و قصد داشته باشیم که بازشوی حداکثری از دهانه داشته باشیم ، باید صفحه های موتور کرکره برقی را در بالای دهانه نصب کنیم تا بازشوی حداکثری داشته باشیم.

بازدید کرکره برقی در مشهد

یکی از مهمترین مراحل قبل از نصب کرکره برقی ، مرحله بازدید کرکره برقی می باشد که باید توسط یک کارشناس مسلط به نصب انجام گیرد تا تمامی نیازمندی های نصب کرکره برقی را بررسی و در صورت نیاز تدارک ببیند و یا به کارفرما اعلام کند تا شرایط نصب کرکره برقی را مهیا نماید.

به عنوان مثال برای دهانه های با ارتفاع بالای 3 متر ، نیاز هست که در محل نصب ، شرایط داربست مهیا گردد تا ایمنی مناسب برای عملیات نصب مهیا گردد.

همچنین ممکن است در مواردی که ابعاد کرکره برقی خارج از عرف باشد نیاز باشد که از بالابر هایی مثل جرثقیل یا لیفتراک استفاده شود تا امکان جابه جایی رول و کرکره برقی مهیا گردد.

در برخی شرایط ممکن است دو سمت دهانه بسته باشد و امکان جازدن تیغه ها به صورت ریلی نباشد ، در این گونه موارد باید رول کرکره برقی به صورت یک تکه بالا برده شود و نصب گردد. در شرایطی که ابعاد دهانه بزرگ باشد به دلیل وزن بالای رول نیاز هست که از دستگاه های بالابر مناسب بهره گرفته شود.

نمایندگی نصب کرکره برقی در مشهد

شرکت آویژه در با بهره گیری از برترین برندهای تیغه کرکره برقی و موتور کرکره برقی با گارانتی و خدمات ویژه در مشهد ، همچنین بهترین مواد اولیه در یراق کرکره برقی مثل ریل های فولادی ، لوله یا شفت های ورق ضخیم و تفلون های با کیفیت ، با کادری مجرب و متخصص ، به عنوان نمایندگی نصب کرکره برقی در مشهد آماده ارائه خدمات به شما عزیزان می باشد.

اجرت نصب کرکره برقی در مشهد

اجرت نصب کرکره برقی در مشهد بستگی به کیفیت کار نصاب و مواد بکاررفته در نصب دارد. قیمت عرف نصب کرکره برقی در مشهد برای ابعاد بالای 10 متر مربع بین 100 تا 120 هزار تومان برای هر متر مربع می باشد و برای ابعاد زیر 10 متر مربع به صورت دهانه ای 2 میلیون تومان اعلام می گردد.

آموزش نصب کرکره برقی

در این بخش قصد داریم به صورت مرحله به مرحله ، چگونگی نصب کرکره برقی با موتور توبولار را بررسی کنیم. همچنین جهت آشنایی و آموزش نصب کرکره برقی ، یک آموزش کامل ویدئویی برای شما آماده کردیم.

در گذشته نصب کرکره برقی فقط برای درب مغازه ها استفاده می شد. اما امروزه از این درب ها در خانه ها و پارکینگ ها نیز  استفاده می گردد. امنیت کرکره برقی  نسبت به درب های قدیمی بیشتر است و مزیت آن نسبت به درب های سنتی این است که با هزینه بسیار کم میتوان امنیت لازم را برای مکان مورد نظر فراهم نمود. کرکره برقی به وسیله یک جک که بر روی درب نصب میشود باز و بسته میگردد و دیگر نیازی نیست برای باز یا بسته کردن درب پارکینگ خود از ماشین پیاده شوید.

قیمت نصب کرکره برقی مشهد

برای اینکه درب اتوماتیک یا کرکره ای شما در هنگام باز و بسته شدن صدای زیادی ایجاد نکند باید در هنگام نصب کرکره برقی نکاتی را مد نظر قرار دهید. درب های کرکره ای باید در مکان مناسبی نصب گردند. نصب ناصحیح ریل ها می‌تواند موجب صدای زیاد در حین کار کردن درب شود و این امر برای ساکنان آن ساختمان مزاحمت ایجاد می کند. از موارد دیگری که باعث می شود در حین باز و بسته شدن کرکره برقی صدای زیادی تولید شود این است که صفحات پلیت در یک راستا و جهت قرار نگرفته باشند. هم راستا بودن صفحه پلیت ها باید در هنگام نصب کرکره برقی مورد توجه باشد.

بوسیله دزدگیر اماکن که بر درب نصب می شود دیگر نیازی نیست شما در هنگام باز و بسته کردن در پارکینگ از خودرو خود پیاده شوید و درب پارکینگ از نظر زیبایی و تنوع در رنگ و طرح نسبت به کرکره برقی بالاتر است و شما بسته به نمای ساختمان و سلیقه دلخواهتان می توانید انتخاب کنید که درب اتوماتیک شیشه ای نسبت به کرکره برقی مناسب تر است ولی برای بسیاری از مکان های دیگر نیاز به امنیت بالاتری است همانند طلا فروشی ها و شما ناچار به نصب کرکره برقی هستید، اما نکات مهمی در نصب کرکره برقی وجود دارد که بسیاری از افراد از آن اطلاع ندارند. 

یکی از انواع کرکره برقی ، کرکره شفاف برای بالکن هست.

نکات نصب کرکره برقی مشهد

جلوگیری از صدای زیاد در هنگام باز و بسته شدن درب کرکره ای

از دیگر مواردی که در نصب کرکره برقی باید به آن توجه کنید این است که تولید قالب تیغه ها به صورت استاندارد انجام شده باشد. این امر باعث می شود از سر و صدای زیاد در هنگام باز و بسته شدن درب جلوگیری گردد. نکته دیگر این است که تیغه های درب کرکره برقی باید هم وزن بوده و در یک رول مورد استفاده قرار گیرند. استفاده از تیغه هایی که دارای وزن یکسان نمی باشند و در یک رول استفاده می شوند موجب تولید  صدای بیشتر در هنگام باز و بسته شدن درب می گردد. توجه داشته باشید که بین تیغه های نر و ماده درب همیشه باید تمیز و بدون گرد و خاک باشد تا درب کرکره ای شما به خوبی باز و بسته شود. 

تراز بودن محل نصب کرکره برقی

از دیگر نکاتی که در هنگام نصب کرکره برقی باید به آن توجه کنید تراز بودن محل نصب درب می باشد. اگر محل مورد نظر دارای شیب است باید قبل از شروع کار، مشکل آن را رفع نمایید. در نصب این درب ها بهتر است قطر لوله کمتر از ۱۱ نباشد تا درب به صورت صحیح و بی نقص باز و بسته شود. استفاده از تیغه های قطور تر باعث می شود که تیغه ها کمتر با یکدیگر درگیر شوند.

از مواردی که شامل نگهداری از کرکره های برقی می باشد شستن محل اتصال تیغه ها با مواد شوینده و آب است. این کار باعث میشود از تولید صدای زیاد در هنگام بسته و باز شدن درب جلوگیری شده و درب شما عملکرد بهتری داشته باشد.

آهن کشی صحیح

اگر ریل های دستگاه در مکانی نا مناسب نصب شوند و آهن کشی درب کرکره ای به طور صحیح صورت نگیرد موجب میشود که درب کرکره ای در حین کار کردن صدای زیادی ایجاد کند و موجب ایجاد مزاحمت برای افراد و ساکنین آن منطقه شود.

صفحه پلیت

مورد دیگری که باعث ایجاد سر و صدای نابهنجار در حین باز و بسته کردن درب کرکره ای میشود این است که صفحه پلیت ها در یک جهت و یک راستا نیستند. برای برطرف کردن صدای درب باید صفحه پلیت ها را تنظیم کنید و آن ها را در یک راستا قرار دهید.

قالب تیغه

اگر در فرآیند تولید قالب تیغه ها استاندارد نباشند باعث میشوند که در حین نصب کرکره برقی , درب دارای صدا در حین باز و بسته شدن باشد.

شستن تیغه ها

بعد از نصب باید هر چند وقت یکبار محل اتصال تیغه ها را با آب و مواد شوینده بشویید. این کار علاوه بر کاهش صدای تولید شده از درب میتواند عملکرد صحیح درب کرکره ای را نیز افزایش دهد.

آیا کرکره برقی پنجره را می شناسید ؟

آموزش نصب موتور کرکره برقی توبولار 

به صورت کلی انواع موتور کرکره برقی هر کدام به شکلی خاص نصب می گردند که باید در هنگام نصب ، حتما دستورالعمل نصب آن ها را مطالعه کنیم. در این بخش قصد داریم برخی از مهمترین نکاتی که باید در هنگام نصب موتور کرکره برقی توبولار به آن توجه کنید را بررسی کنیم.

مرحله اول : نکات مهم قبل از نصب 

  • از سوراخ کردن موتور جلوگیری شود 
  • از ضربه زدن به موتور جلوگیری شود
  • از نفوذ آب و رطوبت به داخل موتور جلوگیری شود ( می توانید از باکس کرکره برقی استفاده کنید. )
  • از مواد شیمیایی دور نگهداشته شود

مرحله دوم : نحوه نصب تبدیل میکروسوئیچ و تاج موتور

  • حلقه آداپتور را تا انتها وارد موتور کنید
  • تاج موتور را نصب کنید
  • بست فلزی را نصب و ثابت کنید
نکات مهم نصب موتور کرکره برقی توبولار

مرحله سوم : نحوه سوراخکاری محل دقیق سر موتور روی لوله 

  • انتخاب سایز لوله مناسب 
  • اندازه گیری دقیق طول موتور 
  • شناسایی نقطه تاج موتور روی لوله 

دقت کنید که به اشتباه بدنه موتور را سوراخ نکنید.

مرحله چهارم : نحوه نصب لوله و اندکپ 

  • موتور را وارد لوله کنید 
  • پیچ های سرموتور را نصب کنید 
  • اندکپ را در قسمت انتها نصب کنید

مرجله پنجم : نحوه نصب متعلقات به صفحه اصلی 

  • موتور را به خورشیدی متصل کنید 
  • اندکپ را به خورشیدی متصل کنید 
  • از پیچ های مناسب ( پیچ 8 سانت 3 یا 4 سانت) استفاده کنید.
مونتاژ موتور کرکره برقی توبولار

در ادامه به بررسی سایر مراحل نصب موتور کرکره برقی توبولار خواهیم پرداخت.

  • شفت باید به صورت کاملا تراز نصب گردد. 

در مراحل بعدی نحوه اتصال موتور به کنترل سوئیچ دستی ، نصب مرکز کنترل به برق شهر و موتور ، تنظیم حدود میکروسوئیچ و نحوه استفاده از آچار خلاص کن کرکره برقی را بررسی خواهیم کرد.

آموزش تنظیم میکروسوئیچ کرکره برقی توبولار

جمع بندی : 

در این مقاله سعی کردیم شیوه و دستورالعمل نصب کرکره برقی را به صورت مرحله به مرحله به شما آموزش دهیم. بهتر است که جهت نصب کرکره برقی مشهد از یک کارشناس متخصص و مجرب استفاده کنید. اگر در مورد هرکدام از بخش ها سوالی داشتید از طریق بخش نظرات با ما در میان بگذارید تا در اسرع وقت پاسخ دهیم.

شرکت آویژه در
تیم تحریریه آویژه

این مقاله به کوشش اعضای تیم تحریریه آویژه تولید شده است. امیدواریم بتوانیم در ارتقای اطلاعات در زمینه صنعت درب اتوماتیک و تاسیسات گامی کوچک برداشته باشیم.

مقالات مرتبط

آموزش نصب مدار جک پارکینگ
راهنمای نصب

آموزش نصب مدار فرمان جک پارکینگ

زمان مطالعه: 6 دقیقه مراحل نصب مدار فرمان جک پارکینگ به چه صورتی انجام می گیرد ؟ در این مقاله قصد داریم به بررسی تخصصی انواع مدل های مدار فرمان جک پارکینگ همراه با آموزش نصب بپردازیم. البته با توجه به تنوع مدلها و برندهای موجود در بازار ، آموزش تمامی مدل ها به هیچ وجه امکان پذیر نیست.

توضیحات بیشتر »
باکس کرکره برقی
راهنمای نصب

نصب باکس کرکره برقی در مشهد – نصب کاور موتور کرکره برقی مشهد

زمان مطالعه: 4 دقیقه در این مقاله قصد داریم با انواع مدل های باکس کرکره برقی و لزوم استفاده از آن بپردازیم. باکس کرکره برقی چیست ؟ باکس کرکره برقی یکی از اجزای اصلی کرکره برقی به حساب نمی آید و به عنوان یکی از راهکارهای مناسب جهت پوشش و محافظت از کرکره برقی در برابر سرقت و آسیب

توضیحات بیشتر »
مراحل نصب پنجره دوجداره
راهنمای نصب

مراحل نصب پنجره دوجداره

زمان مطالعه: 6 دقیقه نصب پنجره دوجداره یکی از مهم ترین مراحل ساخت پنجره می باشد. زیرا اگر پنجره به درستی و با ابعاد دقیق نصب نشود، قطعا نتیجه ی دلخواه را به شما نخواهد داد حتی اگر با بهترین متریال ساخته شده باشد! بنابراین این نکته را بدانید که نصب پنجره دوجداره یک کار کاملا تخصصی می باشد

توضیحات بیشتر »

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا