تنظیم جک درب پارکینگ bft

تنظیم جک درب پارکینگ bft

جهت دسترسی سریع تر به محتوای صفحه می توانید از فهرست زیر استفاده کنید.

فهرست مقاله

زمان مطالعه: 5 دقیقه

تنظیم جک درب پارکینگ bft چگونه انجام می شود؟

نمایندگی جک درب پارکینگ بی اف تی در مشهد کجاست ؟

مرکز تعمیر جک بی اف تی در مشهد

تنظیم جک درب پارکینگ bft به صورت صفر تا صد را در این مقاله از آویژه در بخوانید.

شرکت BFT را می توان جزو اولین شرکت های درب اتوماتیک در جهان دانست که محصولات متنوع درب اتوماتیک را روانه بازار کرده است. یکی از پرطرفدارترین محصولات شرکت بی اف تی ، جک پارکینگی بی اف تی می باشد که در مدل های مختلفی مثل فوبوس phobos ارائه شده است. تعمیر جک پارکینگ بی اف تی کار تخصصی است که باید توسط تعمیرکار متخصص انجام گیرد. آویژه در را می توان یکی از تعمیرکاران حرفه ای جک بی اف تی در کشور دانست که توانمندی تعمیرات تخصصی موتور گیربکس این جک را داراست.

دفترچه راهنمای bft

جک بی اف تی با توجه به تنوع مدل های موجود در بازار ، دارای چند نسل مدار فرمان می باشد که هر کدام تنظیمات مختص به خود را دارد. شما جهت آشنایی بهتر و نحوه نقشه سیم کشی جک بی اف تی و راهنمای خطاهای جک بی اف تی ، تنظیم زمان بسته شدن درب پارکینگ bft تنظیم ریموت و تنظیم میکروسوئیچ جک بی اف تی می توانید از دفترچه راهنمای bft یا کاتالوگ بهره بگیرید.

سیم بندی جک bft

در تصویر زیر می توانید ترمینال ها و نحوه سیم بندی جک bft را مشاهده کنید. در صورتی که در مورد هر کدام از مراحل سیم بندی جک bft سوال داشتید برامون کامنت بزارید تا در اولین فرصت پاسخ دهیم.

فیلم آموزش تنظیم جک درب پارکینگ bft 

در این بخش می توانید فیلم آموزشی تنظیم جک درب پارکینگ bft جهت تنظیم اتوست و تشخیص کامل محدوده باز و بسته شدن را مشاهده کنید.

تنظیم میکروسوئیچ جک bft

یکی از قسمت های جک بی اف تی که ممکن است در موارد مختلفی نیاز به تنظیم داشته باشد میکروسوئیچ جک بی اف تی می باشد. تنظیم میکروسوئیچ bft کار چندان سختی نیست و می توان با یک پیچ گوشتی این کار را انجام داد. البته در مدل های جدید ، این قسمت حذف شده است و کنترل میزان بازشو بوسیله زمان انجام می گیرد.

نقش میکروسوئیچ در تنظیم جک درب پارکینگ bft

 جک پارکینگ بی اف تی bft در برخی مدل ها بوسیله میکروسوئیچ های مخصوصی که داخل جک قرار گرفته تنظیم می شود و در جهت تعیین حدود میزان بازشو و بسته شو از میکروسوئیچ ها استفاده می گردد. در جهت تنظیم میکروسوئیچ ها باید از یک راهنمای مخصوص استفاده کنید تا به درستی این عملیات انجام گیرد.

خطاهای جک بی اف تی 

خطاهای جک بی اف تی متفاوت هست. در هنگام تنظیم جک درب پارکینگ bft با خطاهای بسیاری ممکن است مواجه شوید و یا در هنگام مواجهه با خرابی جک بی اف تی ، در این موارد شما می توانید با مراجعه به کاتالوگ و یا جدول زیر به راحتی در جهت رفع خطاهای جک بی اف تی اقدام کنید. 

خطاهای جک بی اف تی

تنظیم زمان بسته شدن درب پارکینگ bft

جهت تنظیم زمان بسته شدن درب پارکینگ bft نیاز هست که مطابق تصویر زیر عمل کنید. همچنین مراحل کددهی ریموت کنترل و تنظیمات مربوط به برنامه ریزی برد نیز در تصویر زیر تشریح شده است.

ریموت درب پارکینگ bft

یکی از قطعات اصلی جک بی اف تی ، ریموت درب پارکینگ bft می باشد که نقش ارسال فرمان حرکت به جک را برعهده دارد. نکته مهم این است که در صورت گم کردن یا خرابی ریموت bft ، باید حتما در جهت خرید ریموت فابریک bft اقدام کنید و امکان تنظیم سایر ریموت ها به این جک ، وجود ندارد.

با توجه به تنوع مدل های ریموت بی اف تی ، مدل های تقلبی هم در بازار وجود دارد که از کیفیت و قیمت پایین تری برخوردارند. همچنین در برخی موارد می توانید از ریموت های دست دوم بهره بگیرید.

البته راهکار دیگری که می توان در صورت پیدا نکردن ریموت فابریک مدنظر قرارداد ، انواع سه رله درب اتوماتیک می باشد.

قیمت ریموت bft

قیمت ریموت bft در مدل های جدید بین 550.000 تومان تا 650.000 تومان می باشد که باید توسط کارشناس عملیات تنظیم و کدینگ ریموت انجام گیرد. هزینه تنظیم ریموت bft بین 250 تا 350 هزار تومان می باشد.

ریموت بی اف تی جدید
ریموت بی اف تی قدیمی

ست کردن ریموت bft

در این بخش شما می توانید به صورت مرحله به مرحله نحوه ست کردن ریموت bft را اموزش ببینید.

قطعات جک بی اف تی

جک بی اف تی از قطعات مختلفی تشکیل شده است که برخی از مهمترین قطعات جک بی اف تی عبارتند از :

  • دو عدد بازوی جک بی اف تی فوبوس
  • مدارفرمان ۲۴ ولت همراه با ترانس و باکس
  • دو عدد ریموت کنترل فابریک
  • چراغ هشدار سر درب
  • یک جفت سنسور تشخیص مانع
  • پایه و پین نگهدارنده مخصوص بازو
  • دفترچه راهنمای نصب و عیب یابی
  • کارت گارانتی

انواع مدار فرمان bft

انواع برد bft در دسته بندی های مختلفی متناسب با نوع جک پارکینگ می باشد که در ورژن های مختلفی تولید شده و روی محصولات این شرکت قرار می گیرد. به صورت کلی انواع برد bft در سه دسته عمده برای جک های بازویی قرار می گیرد . دقت کنید که ولتاژ کاری تمامی جک های بی اف تی 24 ولت می باشد. 

  • برد بی اف تی تالیا thalia
  • برد بی اف تی زارا zara
  • برد بی اف تی لیبرا libra

نمایندگی جک پارکینگ بی اف تی مشهد

شرکت آویژه ، نمایندگی جک bft ایتالیا در مشهد در مدل های بازویی و ریلی  در مشهد می باشد. همچنین شرکت آویژه در با بهره گیری از کارگاه مجهز و انبار کامل از قطعات اصلی و اورجینال جک بی اف تی bft می تواند تمامی نیازهای تعمیراتی شما عزیزان را برطرف نماید.

یکی از نقاط ضعف جک بی اف تی ، موتور جک می باشد که بعد از گذشت مدتی نیاز به سرویس دارد. تعمیر موتور جک bft باید توسط تعمیرکار متخصص انجام گیرد زیرا باز و بسته کردن موتور پیچیدگی های خاصی دارد و در صورت باز کردن اشتباه ممکن است مجبور به تعویض موتور گردید.

شرکت آویژه در
تیم تحریریه آویژه

این مقاله به کوشش اعضای تیم تحریریه آویژه تولید شده است. امیدواریم بتوانیم در ارتقای اطلاعات در زمینه صنعت درب اتوماتیک و تاسیسات گامی کوچک برداشته باشیم.

مقالات مرتبط

آموزش نصب مدار جک پارکینگ
راهنمای نصب

آموزش نصب مدار فرمان جک پارکینگ

زمان مطالعه: 6 دقیقه مراحل نصب مدار فرمان جک پارکینگ به چه صورتی انجام می گیرد ؟ در این مقاله قصد داریم به بررسی تخصصی انواع مدل های مدار فرمان جک پارکینگ همراه با آموزش نصب بپردازیم. البته با توجه به تنوع مدلها و برندهای موجود در بازار ، آموزش تمامی مدل ها به هیچ وجه امکان پذیر نیست.

توضیحات بیشتر »
باکس کرکره برقی
راهنمای نصب

نصب باکس کرکره برقی در مشهد – نصب کاور موتور کرکره برقی مشهد

زمان مطالعه: 4 دقیقه در این مقاله قصد داریم با انواع مدل های باکس کرکره برقی و لزوم استفاده از آن بپردازیم. باکس کرکره برقی چیست ؟ باکس کرکره برقی یکی از اجزای اصلی کرکره برقی به حساب نمی آید و به عنوان یکی از راهکارهای مناسب جهت پوشش و محافظت از کرکره برقی در برابر سرقت و آسیب

توضیحات بیشتر »
نصب کرکره برقی مشهد
راهنمای نصب

نصب کرکره برقی مشهد

زمان مطالعه: 7 دقیقه نصب کرکره برقی مشهد با چه قیمتی انجام می شود؟ در این مقاله قصد داریم به بررسی مهمترین نکات نصب کرکره برقی و آموزش نصب کرکره برقی بپردازیم. البته این نکات صرفا برای همکاران و نصابان کرکره برقی تهیه نشده و برای افرادی که قصد خرید کرکره برقی را دارند می تواند مفید باشد. هنگام

توضیحات بیشتر »

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا

عضویت خبرنامه

عضو خبرنامه آویژه شوید تا از اخرین تخفیف ها و محصولات ما با خبر شوید