سقف برقی متحرک مشهد

سقف برقی متحرک مشهد

جهت دسترسی سریع تر به محتوای صفحه می توانید از فهرست زیر استفاده کنید.

فهرست مقاله

زمان مطالعه: 4 دقیقه

چرا سقف برقی متحرک مشهد بخریم ؟ چطور می توان سقف متحرک مشهد را سفارش داد ؟

اجرای سقف برقی متحرک مشهد

مرکز خرید سقف برقی در مشهد کجاست ؟

سقف برقی را می توان یکی از جدیدترین قابلیت هایی دانست که امکان طراحی و اجرای آن برای هر مدل سازه ای امکان پذیر هست. سقف برقی این امکان را ایجاد می کند که شما بتوانید به راحتی و با فشردن یک ریموت کنترل ، سقف را جابه جا کرده و از نورخورشید و هوای دلپذیر و زیبایی های آسمان لذت ببرید. همچنین در فصل زمستان نیز به راحتی می توانید سقف را جابه جا کرده و به عنوان پوششی جهت جلوگیری از بارش باران و برف استفاده گردد. در ادامه می خواهیم در مورد اهمیت خرید سقف برقی متحرک صحبت کنیم پس با آویژه در همراه باشید.

ساخت درب پارکینگ مشهد

چرا سقف برقی بخریم ؟

برخی از مهمترین دلایلی که می تواند به عنوان مهمترین عوامل اهمیت خرید سقف برخی شناخته شود عبارتند از :

  • آسایش بیشتر
  • جذابیت بالا
  • فضای خنک در تابستان
  • جلوگیری از بارش باران و تابش نورخورشید
  • ایجاد حریم خصوصی مناسب
  • کاملا بی صدا و آرام است
  • دارای رنگ پودری الکترواستاتیک
  • مقاوم در برابر باد و باران و برف
  • امکان نورپردازی

قیمت سقف برقی متحرک مشهد

عوامل موثر بر قیمت سقف برقی متحرک :

  1. طول و عرض بازشو
  2. جنس پارچه سقف برقی electric opening roofs
  3. کیفیت آلومینیوم در سازه
  4. برند موتور الکتریکی در سقف جمع شونده برقی
  5. یراق آلات و اجزای مکانیکی سقف برقی
  6. لوازم جانبی مورد استفاده در سقف اتوماتیک

برای اطلاع از قیمت سقف برقی متحرک نیاز هست که با کارشناسان آویژه تماس بگیرید.

هزینه نصب سقف برقی متحرک در مشهد

آویژه به عنوان یکی از مراکز تخصصی نصب سقف برقی در مشهد ، تمامی مراحل عملیات نصب سقف برقی را برای مشتریان مشهدی با خدمات ویژه انجام می دهد. در صورت انجام عملیات نصب می توانید از خدمات گارانتی ویژه سقف برقی آویژه دُر به صورت انحصاری برخوردار شوید و در کوتاهترین زمان ممکن از خدمات گارانتی بهره مند شوید.

آویژه در یکی از بزرگترین مراکز نمایندگی سیماران مشهد می باشد.

انواع سقف متحرک در مشهد

با توجه به شرایط محل مدنظر می توان از انواع مدل های سقف متحرک استفاده کرد. برخی از رایج ترین مدل های سقف متحرک عبارتنداز :

  • سقف متحرک پارچه ای : سقف‌ متحرک برقی به سازه‌ای گفته می‌شود که با استفاده از یک یا چند موتور برق، باز و بسته می‌شود و هدایتگر آن: ریموت کنترل، سنسورهای حساس به شرایط محیطی یا یک دکمه ساده برای باز و بسته شدن است.
  • سقف متحرک فلزی
  • سقف متحرک چوبی
  • سقف متحرک آلومینیومی :

    سقف‌ متحرک برقی آلومینیومی از محکم‌ترین و کاربردی‌ترین سقف‌های متحرک است. این نوع سقف دارای عایق صوتی و حرارتی است که وزن بیش از 50کیلوگرم در هر 1 متر مربع را تحمل می‌کند.

    این سازه به دلیل قیمت بالای پروفیل‌های آلومینیومی در مقایسه با محصولات مشابه، قیمت بالاتری داشته و با طراحی منحصربه‌فرد خود در سه حالت باز و بسته و حالت تهویه قرار می‌گیرد.

  • سقف متحرک شیشه ای :

    این نوع از سقف های برقی از لوکس‌ترین و زیبا‌ترین سقف‌ های متحرک می باشند که دکوراسیون ویژه‌ای را برای محیط به ارمغان می‌آورد.

    سقف‌ شیشه‌ای برقی یک انتخاب ویژه برای رستوران‌ها، روف گاردن یا بالکن‌های تجاری و مسکونی است. استفاده از این سقف به حفظ نور محیط و صرفه جویی در مصرف انرژی، کمک می‎‌کند. در طراحی این سقف می‌توان ارز انواع شیشه‌ها مات و شفاف استفاده کرد.

    سقف جمع شونده شیشه‌ای یک عایق حرارتی و صوتی در مقابل عوامل آزار دهنده بیرونی است و به شما تلفیقی از هنر و مهندسی را ارائه خواهد داد.

کاربرد های سقف برقی

سقف برقی کاربرد های بسیاری دارد و می تواند جهت پوشش و جذاب کردن محیط شما در بسیاری از مکان های تجاری استفاده شود مثل :

  • رستوران ها
  • کافی شاپ ها
  • استخرها
  • ویلاها
  • هتل ها و…

کاربرد سقف برقی متحرک مشهد

خرید سقف برقی در مشهد

شرکت آویژه در با بهره گیری از دانش فنی و تجربه بالای متخصصین خود ، توانمندی طراحی و تولید انواع مدل سقف های متحرک و برقی را داراست.

پارچه های پی وی سی استفاده شده در سقف برقی با توجه به تکنولوژی ساخت آنها در دماهای مختلف دوام دارند.برای هر منطقه آب و هوایی از بارانی و مرطوب تا گرم و شرجی مناسب می باشند.
با قابلیت داشتن نورپردازی به عنوان آپشن بی نیاز از هرگونه نورپردازی ذکر می باشند با قابلیت اضافه کردن شیشه های متحرک می تواند به عنوان یک اتاقک کاملا عایق و هوابند استفاده شود.

سقف متحرک سازه ای متحرک است که به کمک آن می توانید دمای محیط را به نفع خود تنظیم نمایید. این سازه که از متریال مختلفی ساخته می شود شرایطی ایجاد می کند که شما بتوانید محیط را از گرمای بیش از اندازه محافظت، و یا از نفوذ سرما به داخل محیط ممانعت کنید. استفاده از سقف متحرک این مزیت را دارد که در زمان مناسب بودن هوای محیط، می توان آن را جمع و از هوای آزاد استفاده نمود. شاید تصور کنید این سازه سیستماتیک به تازگی وارد بازارهای جهانی شده است اما استفاده از سقف متحرک به قرن نوزدهم و شروع انقلاب صنعتی باز می گردد. به مرور با گسترش و پیشرفت علم در ساخت سقف متحرک از متریال بهتر و هدفمندتر استفاده شده است.

برای اینکه سقف متحرک را اجرا کنید نیازمند موارد زیر هستید:
1- محیط مناسب برای اجرای سقف متحرک
2- یک مجری با سابقه و رزومه خوب
3- استفاده از متریال درجه یک و با کیفیت که عمر سقف تاشو را بالا میبرد.

 

پوشش تراس، بالکن، آلاچیق محوطه روف گاردن، سر درب ورودی و پارکینگ خودرو نیز موقعیتهای مناسبی برای استفاده از سقف متحرک هستند.

شرکت آویژه در
تیم تحریریه آویژه

این مقاله به کوشش اعضای تیم تحریریه آویژه تولید شده است. امیدواریم بتوانیم در ارتقای اطلاعات در زمینه صنعت درب اتوماتیک و تاسیسات گامی کوچک برداشته باشیم.

مقالات مرتبط

خرید درب اتاق سرور
راهنمای خرید

راهنمای خرید درب اتاق سرور

زمان مطالعه: 5 دقیقه خرید درب اتاق سرور به چه منظوری انجام می شود؟ درب اتاق سرور چیست و چه ویژگی هایی دارد؟ در این مقاله قصد داریم به ماهیت درب اتاق سرور و ویژگی های اصلی آن بپردازیم. درب اتاق سرور چیست ؟ درب اتاق سرور از جمله درب هایی می باشد که باید دارای امنیت بالایی باشد.

توضیحات بیشتر »
معرفی انواع پرده هوا
راهنمای خرید

انواع پرده هوا – بهترین پرده هوا

زمان مطالعه: 5 دقیقه انواع پرده هوا کدام است؟ چگونه می توانیم بهترین نوع پرده هوا را انتخاب کنیم؟ در این مقاله قصد داریم انواع پرده هوا را بررسی کنیم و بهترین پرده هوا را به شما معرفی کنیم. اگر یک رستوران دارید یا یک مرکز تجاری هستید یا یک دفتر کار و یک کارخانه که برای سالن تولید

توضیحات بیشتر »
راهنمای خرید

4 نکته خرید پنجره upvc

زمان مطالعه: 4 دقیقه پنجره upvc یکی از مهم ترین چیزهایی است که باید در هنگام ساختمان سازی به آن توجه داشته باشید.  پنجره‌های UPVC یک نوع پنجره با فریم از جنس UPVC (پلی وینیل کلراید) هستند. این نوع پنجره‌ها از موادی سبک و مقاوم به نام UPVC ساخته می‌شوند که دارای خواص عایق حرارتی و صوتی مطلوبی می‌باشد.

توضیحات بیشتر »

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا

عضویت خبرنامه

عضو خبرنامه آویژه شوید تا از اخرین تخفیف ها و محصولات ما با خبر شوید