بهترین برند جک درب پارکینگ ایتالیایی

بهترین برند درب پارکینگ ایتالیایی

جهت دسترسی سریع تر به محتوای صفحه می توانید از فهرست زیر استفاده کنید.

فهرست مقاله

زمان مطالعه: 6 دقیقه

بهترین برند درب پارکینگ ایتالیایی کدام است؟ تفاوت درب پارکینگ ایتالیایی و درب های ایرانی در چیست؟ 

یکی از سوال هایی که در هنگام خرید جک درب پارکینگ برای مشتریان پیش می آید این است که کدام برند یا مارک ، بهترین است ؟ البته این سوال کمی اشتباه است چون ممکن است با توجه به شرایط درب پارکینگ شما ، بهترین برند انتخاب شود و باید این سوال توسط یک کارشناس برررسی و پاسخ داده شود. در این مقاله قصد داریم یک سری نکات را با هم بررسی کنیم و چند برند برتر در زمینه تولید جک درب پارکینگ ایتالیایی را به شما معرفی کنیم تا بتوانید انتخاب بهتری داشته باشید. 

بهترین جک پارکینگ ایتالیایی

معرفی بهترین برند درب پارکینگ ایتالیایی

با توجه به اینکه کشور ایتالیا را می توان مهد تولید و فروش انواع درب های اتوماتیک در جهان دانست ، برندهای بسیاری مثل فک ، پروتکو ، بنینکا ، فادینی ، وی تو ، بی اف تی  و… از این کشور ارائه شده اند. البته به مرور ، بسیاری از برندها در جهت کاهش هزینه ها ، سعی کردند تولید خود را به کشور چین واگذار کنند و البته کیفیت را در همان حد نگه دارند. 

البته کشور های دیگری مثل آلمان ، امریکا و… نیز در این صنعت ورود کرده و محصولات مختلفی را به بازار ارائه کرده اند ولی کشور ایتالیا را می توان مهد تولید درب اتوماتیک دانست. 

در مورد جک‌های پارکینگی نیز همین‌طور است. این جک‌ها در کشورهای مختلف، توسط شرکت‌های گوناگونی طراحی و تولید شده و در بازار مصرف‌کنندگان در سطح جهانی عرضه می‌شوند. اما برخی از کشورها به لحاظ تعداد کمپانی‌های فعال و کیفیت کار از سایر کشورها پیشگام‌تر هستند. به عنوان مثال در مورد جک‌های درب پارکینگی نیز ایتالیا و آلمان در گروه کشورهای پیشرو هستند. لازم به ذکر است که کشور عزیزمان ایران نیز توانسته در این عرصه وارد شود و جایگاه خودش را پیدا کند. در ایران نیز برندهای مختلفی من جمله سیماران، پویا در، سوپر لایف، بتا، یال، و… انواع جک‌های پارکینگی را تولید می‌کنند. در این مقاله نیز قصد داریم بهترین مارک جک پارکینگی ایتالیایی را به شما عزیزان معرفی کنیم. زیرا که در ایتالیا نیز برندهای مختلفی از جمله وی تو، پروتکو، بی اف تی، فک، و… نیز در حال تولید و عرضه جک‌های پارکینگی می‌باشند.

انواع جک پارکینگ ایتالیایی 

به صورت کلی دو مکانیزم اصلی در مورد انواع جک پارکینگ ایتالیایی وجود دارد : 

که قیمت جک پارکینگ الکتروهیدرولیک تقریبا 3 تا 4 برابر نمونه های الکترومکانیک می باشد. 

چطور بهترین برند درب پارکینگ ایتالیایی را انتخاب کنیم؟

در این بخش قصد داریم شاخص هایی را بررسی کنیم که بهتر است در هنگام خرید جک درب پارکینگ ایتالیایی مدنظر قرار دهید. برخی از مهمترین شاخص ها عبارتنداز : 

  • نوع جک پارکینگ یا مکانیزم حرکتی آن 
  • ابعاد درب 
  • وزن درب 
  • میزان تردد 
  • موقعیت درب و زاویه بازشو
  • بادگیر بودن درب 

کیفیت قطعات استفاده شده برای ساخت جک های پارکینگ ایتالیایی باعث شد که در بازار با استقبال خوبی مواجه شوند و خریداران زیادی داشته باشند. جک های ایتالیایی دارای بالاترین میزان کیفیت مواد اولیه می باشند و از این لحاظ در صدر لیست جک های پارکینگی قرار می گیرند. مورد بعدی طراحی زیبا و مناسب این جک ها است. شرکت های ایتالیایی با رعایت اصولی مانند ابعاد کوچک تر و زیبایی ظاهری، به ساخت و طراحی این جک های پارکینگی می پردازند، این خود باعث می شود استفاده کننده علاقه بیشتری به تهیه این جک ها داشته باشد.

طول عملکرد و بازدهی این جک هاست از دیگر ویژگی آنها است که در تردد بالا و تحمل وزن سنگین لنگه های درب، جک های ایتالیایی به خوبی کارد کرد خود را نشان می دهند و بدون هیچ مشکلی به باز و بسته کردن درب می پردازند. مورد آخری که در مورد ویژگی های جک پارکینگ ایتالیایی باید بیان کنیم طول عمر آن و میزان خرابی های جک است. جک های ایتالیایی دارای بیشترین طول عمر در میان این دسته جک پارکینگی می باشند که نیاز به تعمیر و سرویس های دوره ای كمتری دارند.

برترین برند جک پارکینگ ایتالیایی

در این بخش قصد داریم به بررسی برخی از برترین برندهای جک پارکینگ ایتالیایی بپردازیم .

  • جک درب پارکینگ پروتکو 

یکی از کمپانی های بزرگ تولید کننده جک درب پارکینگ می باشد که توسط شرکت سیماران ، فروش و پشتیبانی این محصول انجام می گیرد . کیفیت قطعات جک پروتکو در حدی بوده که شرکت سیماران با الگوبرداری از مکانیزم و قطعات این جک ، اقدام به تولید محصولات بسیاری کرده است. اگر نیاز به اطلاعات بیشتری جهت خرید جک پارکینگ پروتکو دارید کلیک کنید. برخی از جذاب ترین مدل های جک پروتکو شامل leader4 – leader 5 – ACE 

جک فوق العاده خوش تعمیر ، قطعاتش به راحتی پیدا میشه و اصلا نگران خدمات پس از فروش و تعمیراتش نباشید. همچنین نصب جک پروتکو بسیار راحت هست و راه اندازی مرکز کنترل بسیار آسان با قابلیت های فراوانی دارد. 

جک پارکینگ ایتالیایی پروتکو

  • جک درب پارکینگ فک 

کمپانی فک مجموعه کاملی از انواع مدل های جک درب پارکینگ متناسب با نیاز های مختلف را در مکانیزم های الکتروهیدرولیک و الکترومکانیک تولید کرده است. که البته شرکت ایمن سازان فک به عنوان مرکز فروش و خدمات این محصول در کشور ایران فعال می باشد. برخی از مرسوم ترین مدل های جک فک عبارتند از : 412 ، 400 ، 402 ،… جهت خرید جک پارکینگ فک و تعمیر آن در مشهد کلیک کنید. 

البته قطعات جک درب پارکینگ ایتالیایی فک یکم سخت پیدا میشه و هزینه تعمیر آن این مدل جک تقریبا بالاست. البته هزینه تعمیر جک فک هیدرولیک نسبت به مدل مکانیکی بسیار بالاتر هست ولی خب اگر به درستی تعمیر بشه میتونه سالیان سال به کارش ادامه بده .

اگه قیمت براتون مهم نیست و برند و کیفیت خیلی براتون اهمیت داره حتما جک درب پارکینگ فک را امتحان کنید. 

  • جک درب پارکینگ بنینکا 

شرکت بنینکا نیز یکی از شرکت های قدیمی تولید کننده محصولات درب اتوماتیک در جهان می باشد. محصولات این شرکت از کیفیت بالایی برخوردارند و می تواند برای تردد های بالا و وزن های سنگین مورد استفاده قرار گیرد. محصولات این شرکت توسط بازرگانی مودت وارد کشور شد که در ادامه با شناخته شدن این محصول ، افراد بسیاری در جهت وارد کردن محصولات بنینکا اقدام کردند. محصولات بنینکا با گارانتی 4 ساله در اختیار مشتریان قرار می گرفت. جهت خرید جک پارکینگ بنینکا و تعمیر آن کلیک کنید.

جک درب پارکینگ ایتالیایی بنینکا

جک درب پارکینگ وی تو 

یکی از محصولاتی که با استقبال زیادی از مشتریان مواجه شده جک پارکینگ وی تو هست که البته افراد زیادی در جهت وارد کردن این برند اقدام کرده اند. قیمت محصولات وی تو تقریبا مناسب می باشد و نسبت به کیفیت آن از قیمت مناسبی برخوردار می باشد. قطعات جک وی تو تقریبا در بازار پیدا میشه و قابل تعمیر هست و جزو جک های خوش تعمیر بازار محسوب میشه. اگه به دنبال یک جک خوش قیمت با کارایی مناسب و نرمال هستید حتما جک وی تو را پیشنهاد میکنم.

نکته مهم : بهتر است در تمامی مدل های جک درب پارکینگ ایتالیایی ( بخصوص جک های هیدرولیک و درب های روبه داخل ) از قفل برقی استفاده کنید تا امنیت ورودی را بالا ببرید. جهت مشاوره خرید قفل برقی مناسب کلیک کنید.

جک درب پارکینگ کامه 

اگه به دنبال یک جک خاص و منحصربفرد با طراحی و کارکرد فوق العاده هستید جک درب پارکینگ کامه came رو پیشنهاد میکنم. اگه نیاز به اطلاعات کاملتری از جک درب پارکینگ کامه دارید کلیک کنید. البته اینو بدونین که این جک از لحاظ تعمیرات و قطعات یه مقدار سخت تعمیر هست و قطعاتش به راحتی پیدا نمیشه ولی اگر باهاش راه بیاین یه عمر جک هست و در شرایط آب و هوایی و تردد های بالا بسیار مناسب هست.

جک درب پارکینگ ایتالیایی کامه

جک درب پارکینگ بی اف تی 

جک پارکینگ بی اف تی واقعا جک مقاوم و با کیفیتی هست و عموما با ولتاژ کاری 24 ولت کار می کنه و بسیار ایمن هست ولی خدا نکنه که به خرابی بخوره واقعا اذیت میکنه. چون یکی از اولین جک های پارکینگی بوده که وارد ایران شده در این لیست جا گرفته ولی از لحاظ تعمیر و خرابی ، هم مشتری و هم تعمیرکار را اذیت میکنه . البته در مدل های جدید بسیار روان تر شده و اصلاحیات بسیاری انجام شده ولی باید در استفاده از این محصول احتیاط کنید. جک درب پارکینگ بی اف تی مکانیزم خاص در سیستم الکترومکانیک داره ولی مدل های الکتروهیدرولیکش واقعا عالیه و میتونه برای شرایط خاص بسیار مناسب باشد. جهت خرید جک پارکینگ بی اف تی در مشهد کلیک کنید.

نتیجه گیری 

در جدول زیر قصد داریم با چند شاخص مناسب شامل قیمت مناسب ، قابل تعمیر بودن ، کیفیت ، خدمات پس از فروش و گارانتی  به بررسی و مقایسه این چند برند برتر بپردازیم. ممنون میشم نظره خودتونو راجب این مقاله برای ما بنویسید.

بهترین جک درب پارکینگ ایتالیایی

اگه قصد خرید بهترین جک درب پارکینگ ایتالیایی داری یه سر به فروشگاه آویژه بزن ، پشیمون نمیشی.

شرکت آویژه در
تیم تحریریه آویژه

این مقاله به کوشش اعضای تیم تحریریه آویژه تولید شده است. امیدواریم بتوانیم در ارتقای اطلاعات در زمینه صنعت درب اتوماتیک و تاسیسات گامی کوچک برداشته باشیم.

مقالات مرتبط

خرید درب اتاق سرور
راهنمای خرید

راهنمای خرید درب اتاق سرور

زمان مطالعه: 5 دقیقه خرید درب اتاق سرور به چه منظوری انجام می شود؟ درب اتاق سرور چیست و چه ویژگی هایی دارد؟ در این مقاله قصد داریم به ماهیت درب اتاق سرور و ویژگی های اصلی آن بپردازیم. درب اتاق سرور چیست ؟ درب اتاق سرور از جمله درب هایی می باشد که باید دارای امنیت بالایی باشد.

توضیحات بیشتر »
معرفی انواع پرده هوا
راهنمای خرید

انواع پرده هوا – بهترین پرده هوا

زمان مطالعه: 5 دقیقه انواع پرده هوا کدام است؟ چگونه می توانیم بهترین نوع پرده هوا را انتخاب کنیم؟ در این مقاله قصد داریم انواع پرده هوا را بررسی کنیم و بهترین پرده هوا را به شما معرفی کنیم. اگر یک رستوران دارید یا یک مرکز تجاری هستید یا یک دفتر کار و یک کارخانه که برای سالن تولید

توضیحات بیشتر »
راهنمای خرید

4 نکته خرید پنجره upvc

زمان مطالعه: 4 دقیقه پنجره upvc یکی از مهم ترین چیزهایی است که باید در هنگام ساختمان سازی به آن توجه داشته باشید.  پنجره‌های UPVC یک نوع پنجره با فریم از جنس UPVC (پلی وینیل کلراید) هستند. این نوع پنجره‌ها از موادی سبک و مقاوم به نام UPVC ساخته می‌شوند که دارای خواص عایق حرارتی و صوتی مطلوبی می‌باشد.

توضیحات بیشتر »

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا

عضویت خبرنامه

عضو خبرنامه آویژه شوید تا از اخرین تخفیف ها و محصولات ما با خبر شوید