گم شدن ریموت درب اتوماتیک

گم شدن ریموت درب اتوماتیک

جهت دسترسی سریع تر به محتوای صفحه می توانید از فهرست زیر استفاده کنید.

فهرست مقاله

زمان مطالعه: 4 دقیقه
گم شدن ریموت درب اتوماتیک یک چالش بزرگی است که معمولا همه ی ما تاکنون با آن مواجه شدیم. اما در این هنگام باید چه کارهایی را انجام دهیم؟ با آویژه در همراه باشید تا ببنیم اقدامات لازم بعد از گم شدن ریموت درب اتوماتیک چیست؟ بلافاصله بعد از گم کردن ریموت درب اتوماتیک ، سعی کنید در جهت پاک کردن و ریست کردن حافظه مدار فرمان درب اتوماتیک اقدام کنید. بهتر است از یک کارشناس متخصص بهره بگیرید. در بسیاری موارد وجود دارد که به هر علتی ریموت درب اتوماتیک خود را گم می کنید. حال شاید برای شما سوال باشد که باید چه کاری انجام دهید. در این مقاله قصد داریم راهکارهایی که باید در هنگام گم شدن ریموت درب اتوماتیک انجام دهید را بررسی کنیم. اقدامات گم شدن ریموت درب اتوماتیک

اقداماتی که باید در هنگام گم شدن ریموت درب اتوماتیک انجام دهیم ؟

در صورتی که ریموت درب اتوماتیک را گم کنید ، امنیت منزل یا محل کار خود را با چالش جدی مواجه کردید. خیلی این مورد را جدی بگیرید. بلافاصله بعد از گم کردن ریموت درب اتوماتیک ، سعی کنید در جهت پاک کردن و ریست کردن حافظه مدار فرمان درب اتوماتیک اقدام کنید. بهتر است از یک کارشناس متخصص بهره بگیرید. حواستان را جمع کنید در اولین فرصت بعد از فهمیدن اینکه ریموت تان گم شده، ریموت مفقودی را غیر فعال کنید. برای غیر فعال کردن ریموت باید به کلید های جعبه فرمان رجوع کنید که این کار هم از طریق کد دهی صورت می گیرد. راه دیگری هم وجود دارد و آن هم از طریق کنترل پنل می باشد که می توانید با کنترل پنل آن را غیر فعال کنید. در بسیاری از مدار فرمان های درب اتوماتیک ، نیاز هست که بعداز ریست کردن حافظه ، مجددا ریموت های موجود روی حافظه تنظیم گردند. نیاز هست که تمامی ریموت های ساکنین جمع آوری گردد. البته در برخی از مدار کنترل های پیشرفته مثل مدار فرمان سیماران ، می توان کد ریموت گم شده را شناسایی و تنها در جهت حذف یا پاک کردن همان کد اقدام کرد. ( البته باید کد های ریموت های تنظیم شده قبلا ثبت شده باشد. ) نکات ایمنی مفقود شدن ریموت درب اتوماتیک
  • غیر فعال کردن ریموت بر اساس کلیدهای جعبه فرمان
  • غیر فعال کردن ریموت درب پارکینگ با استفاده از کددهی
  • از کار انداختن ریموت با کنترل پنل
در صورتی که عملیات تغییر رمز ریموت کنترل ها یا ریست کردن حافظه مدار کنترل را نمی توانید انجام دهید و دسترسی فوری به کارشناس ندارید ، بهتر است برق درب اتوماتیک را قطع کنید و تا زمان رسیدن کارشناس منتظر بمانید. با این کار در صورت مراجعه سارق و فشردن ریموت کنترل ، درب اتوماتیک عمل نخواهد کرد. همچنین می توانید در صورتی که درب اتوماتیک شما از مدل جک درب پارکینگ باشد ، جک ها را خلاص کنید تا در صورت ارسال سیگنال از سمت ریموت مفقود شده ، عکس العملی از سمت درب اتوماتیک نداشته باشد و جک ها درب را باز نکنند. ( دقت کنید در این مورد باید درب پارکینگ دارای قفل برقی نیز باشد.) به هیچ عنوان ریموت درب اتوماتیک را در اختیار فرد ناشناس قرار ندهید. در بسیاری موارد افراد ریموت درب اتوماتیک خود را در اختیار افرادی قرار می دهند که هیچ شناختی نسبت به آن ها ندارند. فرد ناشناس می تواند با کپی کردن فرکانس ریموت شما ، به راحتی درب اتوماتیک شما را باز کند.
پیشنهاد میکنم جهت آموزش نحوه تنظیم ریموت کرکره برقی کلیک کنید.

ریموت بلوتوثی درب اتوماتیک

در بسیاری موارد استفاده از ریموت بلوتوثی درب اتوماتیک به عنوان راهکار سریع در کنترل درب اتوماتیک شناخته می شود ولی استفاده از ریموت بلوتوثی درب اتوماتیک می تواند به امنیت درب اتوماتیک شما ضربه بزند.
جهت ثبت خدمات تنظیم ریموت کرکره برقی در مشهد کلیک کنید.

غیر فعال کردن ریموت بر اساس کلیدهای جعبه فرمان

یکی دیگر از اقداماتی که برای گم شدن ریموت درب اتوماتیک باید انجام دهید، غیرفعال کردن ریموت بر اساس کلیدهای جعبه فرمان می باشد. در جعبه فرمان با توجه مدل جک درب پارکینگ، چند کلید وجود دارد که رنگ های آن ها زرد، نارنجی، قرمز یا سبز و بنفش می باشد. روی یکی از این دکمه ها نوشته learn وجود دارد، اگر این دکمه را برای مدت چند ثانیه نگه دارید، می توانید باعث غیرفعال شدن ریموت درب پارکینگ شوید. از این روش زمانی استفاده می شود که ریموت درب پارکینگ شما دزدیده شده و یا گم شده باشد. نکته قابل توجه این است که قبل از انجام این کار، باید حتما دفترچه راهنمای جک درب پارکینگ را مطالعه نموده باشید.

غیر فعال کردن ریموت درب پارکینگ با استفاده از کددهی

کد دهی یکی از راه های غیر فعال کردن ریموت درب پارکینگ می باشد. کد دهی بر اساس مدل ریموت درب پارکینگ، در جعبه فرمان صورت می گیرد. برای آموزش دیدن نحوه صحیح کددهی، می توانید دفترچه راهنمای جک درب پارکینگ را مطالعه کنید.باید بدانید که با قطع کردن جک درب پارکینگ، حافظه ریموت پاک نمی شود، زیرا در جعبه فرمان حالتی تعبیه شده که با قطع شدن برق و یا قطع شدن جک درب پارکینگ، حافظه ریموت سرجای خود مانده و پاک نشود. پس قطع کردن جک درب راه خوبی برای پیشگیری از ورود سارقان نمی باشد.  

جمع بندی

در صورتی که ریموت درب اتوماتیک ، کرکره برقی یا جک پارکینگ خود را گم کردید در اولین فرصت با یک کارشناس متخصص تماس بگیرید تا در جهت ریست کردن حافظه گیرنده درب اتوماتیک اقدام کند تا از خطرات احتمالی جلوگیری کنید.

شرکت آویژه در
تیم تحریریه آویژه

این مقاله به کوشش اعضای تیم تحریریه آویژه تولید شده است. امیدواریم بتوانیم در ارتقای اطلاعات در زمینه صنعت درب اتوماتیک و تاسیسات گامی کوچک برداشته باشیم.

مقالات مرتبط

آموزش نصب مدار جک پارکینگ
راهنمای نصب

آموزش نصب مدار فرمان جک پارکینگ

زمان مطالعه: 6 دقیقه مراحل نصب مدار فرمان جک پارکینگ به چه صورتی انجام می گیرد ؟ در این مقاله قصد داریم به بررسی تخصصی انواع مدل های مدار فرمان جک پارکینگ همراه با آموزش نصب بپردازیم. البته با توجه به تنوع مدلها و برندهای موجود در بازار ، آموزش تمامی مدل ها به هیچ وجه امکان پذیر نیست.

توضیحات بیشتر »
باکس کرکره برقی
راهنمای نصب

نصب باکس کرکره برقی در مشهد – نصب کاور موتور کرکره برقی مشهد

زمان مطالعه: 4 دقیقه در این مقاله قصد داریم با انواع مدل های باکس کرکره برقی و لزوم استفاده از آن بپردازیم. باکس کرکره برقی چیست ؟ باکس کرکره برقی یکی از اجزای اصلی کرکره برقی به حساب نمی آید و به عنوان یکی از راهکارهای مناسب جهت پوشش و محافظت از کرکره برقی در برابر سرقت و آسیب

توضیحات بیشتر »
نصب کرکره برقی مشهد
راهنمای نصب

نصب کرکره برقی مشهد

زمان مطالعه: 7 دقیقه نصب کرکره برقی مشهد با چه قیمتی انجام می شود؟ در این مقاله قصد داریم به بررسی مهمترین نکات نصب کرکره برقی و آموزش نصب کرکره برقی بپردازیم. البته این نکات صرفا برای همکاران و نصابان کرکره برقی تهیه نشده و برای افرادی که قصد خرید کرکره برقی را دارند می تواند مفید باشد. هنگام

توضیحات بیشتر »

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا

عضویت خبرنامه

عضو خبرنامه آویژه شوید تا از اخرین تخفیف ها و محصولات ما با خبر شوید